Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor most a lengővillát és a központi teleszkópot is cserélni kell? :)
Más az enduro wp mint az sm. Öcsém egy 610 husqarna-t alakított endurová, de neki az első futóművet kellet cserélni, mert mindig felütött. Próbáld meg elcserélni kis ráfizetéssel egy enduro gátlóra.
Pl. itt:
http://olx.hu/hirdetes/ktm-640...
A központi rúgó maradhat vagy azt is cserélni kell?
Ez valóban sm villa, célszerű lenne cserélni.
Helló! Segítséget szeretnék kérni! KTM lc4 640 et vásároltam mostanság és ilyen lengővilla van benne terepen használom és a kerék beleér a sárvédőbe kisseb bukkanókba! utána néztem és supermotokba van ilyen lekellene akkor cserélni endurora hogy ne érjen bele? vagy valami más megoldás? Köszönöm
Ilyet használt már valaki? Tapasztalat?
Elképzelhető hogy elfogyott a tuningszer!
Anélkül meg csak lebeg az 525ön, ésszerű választás volt a 450 én úgy gondolom.
Lehet most nincs elég koksz gyúrni ezért jó lesz nyárra a 450-es is
Üdv!
Dellorto phm40sd karbihoz érdekelne 155-160 közötti főfúvóka és 45-50 közötti alapjárati!
Hali. Van hozzá való zsír új albert sportdobom ha érdekel. 35000.
Pedig terjesztette az igét rendesen miért nem akar 525nél kisebbet.

"Azért nem akarok 450-t mert 525-t akarok!"

Ahhoz képest mégis 450et vett!
A husaberg fórumon lévő kommentjeidből kiindulva, mégsem sx lett?
Sziasztok!

Van egy 2004es 450-es EXC-m. Most egy újabb típusú EXC-F valószínűleg kibelezett dobja van fenn, ha lecserélem egy teljesen átmenő sportdobra, be lehet állítani a motort a keverék állítóval? Vagy fúvókázni is szükséges? Most mindene gyári. Mik a tapasztalaitok?

Illetve keresek:
- oldalsztendert
- gyári kilóméteróra jeladót.

De ha esetleg tudtok gyári újat valamennyi kedvezménnyel, az is szuper lenne.

Előre is köszönöm!
Új AMAL SEM CDI rendelhető ! Csere garanciával
EXC 99-es gyári DID enduró felniim jó állapotban eladóak, gumik cserések.
Jár hozzá még 13:48 lánckerekek, első/hátsó féktárcsák amik kb 60-70%.
Kereken 50000Ft az áruk együttesen.
300-exc
Én a 250-esen is 14-esre cseréltem az első lánckereket (hátul asszem 49 volt) és síkon még így is simán 2-ből indultam...
Az inkább a felhasználótól függ. Mivel csak a váltó, és kuplung fut benne. 7 dl olaj nem a világ, félévente elég...
üzemora függö! amugy neked gaerne milyen motorod van pontosan ?
És még annyi,a váltóolajat mennyinként cserélitek 2-t-ben?
Köszi megfogadom.
én azt ajánlom hogy dobj fel egy láncszetett marha gyorsan aztán menj motorozni!
No akkor azt ajánl ja mondjuk 300-asról volt szó az 525 meg 14-48-al jött ki a gyárból
A gyár 13-50-et ajánl, és azzal is jön ki. Az bőven elég mindenhová...
Pont amivel te mész komolyabb terepre nem de igen az alábbiak közül de