Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Semmi köze az 530-as blokknak az RFS blokkhoz, max az oldalán található felirat egyezik meg. A fő gond a főtengely szimmering, ami sokszor elfossa magát (relatív a sok, a régi blokkhoz viszonyítva), és ekkor átfolyik a motortér olaja a váltóba. HA észreveszed, akkor jó, ha nem, akkor nem nagyon marad kenése a hajtókarnak, dugónak, főtengely csapágynak, stb. A feszítő patron is emiatt fokozottan veszélyforrás, mert az ugye meg olajnyomás függő. A kuplung tűgörgő szintén elég sokszor probléma. Amikor utána kérdeztem, akkor azt mondták, hogy 8-10 probléma volt a 2008-as blokknál, amit módosítottak a következő évjáratokon.
azt hiszem belecsapok a levesbe ha az aldozat is olyan ,,,puding probaja az eves
A lengéscsillapítói meg fényévekkel jobbak mint a 2007-ig gyártott exc-é.
Azért annyira nem tragikus a helyzet, állítólag a 2008-asoknál valami szimering illesztés miatt össze tud folyni a váltó és a kartel térben lévő olaj, ezt én is csak hallottam és hiszek neki . Egyébkén 2010-esem volt kb. 1 hónapig és 225üó. volt benne bontatlan blokkal, kicsit belenéztem(deknik, szelepfedél) semmilyen kopást problémát nem találtam, a szelepek lapkásak de a himbatengely kihúzásával cserélhetőek egyszerűen,egyenletesebb meg csendesebb járású blokk mint a 2007-ig gyártott. A kuplung, és a vezérműlánc feszítő patront tartják még gyenge pontjának, hogy annyit kibírnak e mint az rfs blokk: kitudja kevés van belőlük és még nincs annyi óra bennük. Azért én ha lehetőségem adódik szívesen veszek ilyet máskor is!
gondoltam mert az a logikus szamomra,gyar szemszögeböl hogy felfurnak 1motort,kis csinositas azt vihetik is boltba.

bar kicsit utannaolvastam sok mindent nem talaltam csak hogy külön olajat,csatornakat hasznalnak az olajozasra,külön a Motor külön valto.
valaki forumba irta hogy 305ÜO gurult övevel13000km es joforman csak teloszimeringet kellett cserelnie,bar talan ez Sem akkora gond enyi km utan.
Tegnap láttam valahol egy képet, H4-es izzó volt a 2002-2005 szögletes fejidomban EXC-n. 2005-2007 "gyémánt" alakú fejidomban is megoldható valahogy? (ledes kerülne bele, nem olvasztaná a foncsort)
Rosszul gondolod! A két blokk teljesen más,már ránézésre kívülről is. Egy szerelő (aki már látott ilyen motorokat) azt mondta,vagy 2007-ig vagy 2012-től.Én nem vagyok szerelő,nem is nagyon értek hozzá,de elhiszem neki.
Boundlee-jogos s kerdes,

Gobdolom 525 bol keszult az 530 as azt510 es lett a mai napig/ra. Azt mi baja lehet az530 nak? Mitol rossz? Mit kellene rajta javitani cserelni hogy jo legyen? De ezek mar mindenkinek szol
Tudnal reszleteket is mondani Giraffe?
Dobj egy képet arról a tekercsről,hátha tudok segíteni!petizoltan@tamasinet.hu
Üdv: van nekem egy ktm lc4 640-es motorom! És hirtelen fel forralja a vizet és ki is fújja magából! Nem tudom mi lehet vele én hengerfej tömítésre gondolok! valaki esetleg járt már így? meg nincs töltés a motoron és a tekercsnek semmi baja nincs állítólag 60 voltnak kéne fel jönni a tekercstől de csak 8 volt jön..ha valaki járt már ilyen helyzetekbe és tudna nekem valami tippet adni meg köszönném!
Én egészen véletlenül tekercselő vagyok,kinek segíthetek,és miben?
Tekercselő
sok helyen olvastam hogy 2008-asat nem szabad venni 530-ból, de konkrétumot sosem írtak. Mi a hibája? 2008as 450-es, illetve 2009-es 530-as már jó?
Aztán mé? Ktm így csak jó lehet!
Ahogy olvasom egy WR450F-et sikerült vennie.
Lacmaj szerint igazából ennek a típusnak váltó a típushibája.
De legyen szerencséje hozzá.
A 2008-ast felejtsd el...
Csak érdekes volt
hello
tud nekem vki kis model tortenetet mondani 530exc röl?2008ast nezegetek
nem tudom hogy elötte a 525volt vagy hogyan,nem tudom mikor Volt modelvalatas,

kepen elviekben 08as van
Üdv. KTM EXC 125 1999 [USA modell, aksi nélküli] . Komplett gyújtásra lenne szükségem, az áramkörben az előírt 35V helyett olyan 6-7V-ot tud. Beáztam és zárlatot kapott, leégett. Esetleg valamilyen szinonimát, vagy alkatrész forrási lehetőséget, vagy akármilyen fajta, nemű segítséget tudnátok adni?
Köszönöm!
IDŐközben történt VALAMI a unalmas,LERÁGOTT,PISZLICSÁRÉ,ezerszer ISMÉTELT dolgokon KÍVÜL?
Hú, pedig mennyire vártam az enduros élményeket az sx-el, de így még jobb meg hát nem olcsójános ahogy mondta ezt most majd bizonyíthatja erre a legjobb típust választotta. A hajtókar, a hüvely, és a balance szinte ingyen van hozzá!
én úgy gondolom h nem kellene h beleérjen.. lehet h a hátsó gátlóddal van a baj.. és nem működik rendesen.. én is endúróztam az enyémmel, de nem ért bele.. csak a dobba a gumi tény h SM szettel de kizárt h te akkorát ugratsz a 150 kilós motorra.. meg tök furi a hátsó gátlód.. a gyári nem is ilyen.. de még az endúróé se.. én úgy gondolom ott más gond lesz de majd kioktatnak :)
pontosan most nemtudom mert nem itt van amotor! és ha 19 es?
Először próbáld csak a villát, aztán majd látod hogyan viselkedik terepen. De ugye nem 19-es a kerék?