Semmi köze az 530-as blokknak az RFS blokkhoz, max az oldalán található felirat egyezik meg. A fő gond a főtengely szimmering, ami sokszor elfossa magát (relatív a sok, a régi blokkhoz viszonyítva), és ekkor átfolyik a motortér olaja a váltóba. HA észreveszed, akkor jó, ha nem, akkor nem nagyon marad kenése a hajtókarnak, dugónak, főtengely csapágynak, stb. A feszítő patron is emiatt fokozottan veszélyforrás, mert az ugye meg olajnyomás függő. A kuplung tűgörgő szintén elég sokszor probléma. Amikor utána kérdeztem, akkor azt mondták, hogy 8-10 probléma volt a 2008-as blokknál, amit módosítottak a következő évjáratokon.
Azért annyira nem tragikus a helyzet, állítólag a 2008-asoknál valami szimering illesztés miatt össze tud folyni a váltó és a kartel térben lévő olaj, ezt én is csak hallottam és hiszek neki . Egyébkén 2010-esem volt kb. 1 hónapig és 225üó. volt benne bontatlan blokkal, kicsit belenéztem(deknik, szelepfedél) semmilyen kopást problémát nem találtam, a szelepek lapkásak de a himbatengely kihúzásával cserélhetőek egyszerűen,egyenletesebb meg csendesebb járású blokk mint a 2007-ig gyártott. A kuplung, és a vezérműlánc feszítő patront tartják még gyenge pontjának, hogy annyit kibírnak e mint az rfs blokk: kitudja kevés van belőlük és még nincs annyi óra bennük. Azért én ha lehetőségem adódik szívesen veszek ilyet máskor is!
gondoltam mert az a logikus szamomra,gyar szemszögeböl hogy felfurnak 1motort,kis csinositas azt vihetik is boltba.
bar kicsit utannaolvastam sok mindent nem talaltam csak hogy külön olajat,csatornakat hasznalnak az olajozasra,külön a Motor külön valto.
valaki forumba irta hogy 305ÜO gurult övevel13000km es joforman csak teloszimeringet kellett cserelnie,bar talan ez Sem akkora gond enyi km utan.
Tegnap láttam valahol egy képet, H4-es izzó volt a 2002-2005 szögletes fejidomban EXC-n. 2005-2007 "gyémánt" alakú fejidomban is megoldható valahogy? (ledes kerülne bele, nem olvasztaná a foncsort)
Rosszul gondolod! A két blokk teljesen más,már ránézésre kívülről is. Egy szerelő (aki már látott ilyen motorokat) azt mondta,vagy 2007-ig vagy 2012-től.Én nem vagyok szerelő,nem is nagyon értek hozzá,de elhiszem neki.
Gobdolom 525 bol keszult az 530 as azt510 es lett a mai napig/ra. Azt mi baja lehet az530 nak? Mitol rossz? Mit kellene rajta javitani cserelni hogy jo legyen? De ezek mar mindenkinek szol
Üdv: van nekem egy ktm lc4 640-es motorom! És hirtelen fel forralja a vizet és ki is fújja magából! Nem tudom mi lehet vele én hengerfej tömítésre gondolok! valaki esetleg járt már így? meg nincs töltés a motoron és a tekercsnek semmi baja nincs állítólag 60 voltnak kéne fel jönni a tekercstől de csak 8 volt jön..ha valaki járt már ilyen helyzetekbe és tudna nekem valami tippet adni meg köszönném!
hello
tud nekem vki kis model tortenetet mondani 530exc röl?2008ast nezegetek
nem tudom hogy elötte a 525volt vagy hogyan,nem tudom mikor Volt modelvalatas,
Üdv. KTM EXC 125 1999 [USA modell, aksi nélküli] . Komplett gyújtásra lenne szükségem, az áramkörben az előírt 35V helyett olyan 6-7V-ot tud. Beáztam és zárlatot kapott, leégett. Esetleg valamilyen szinonimát, vagy alkatrész forrási lehetőséget, vagy akármilyen fajta, nemű segítséget tudnátok adni?
Köszönöm!
Hú, pedig mennyire vártam az enduros élményeket az sx-el, de így még jobb meg hát nem olcsójános ahogy mondta ezt most majd bizonyíthatja erre a legjobb típust választotta. A hajtókar, a hüvely, és a balance szinte ingyen van hozzá!
én úgy gondolom h nem kellene h beleérjen.. lehet h a hátsó gátlóddal van a baj.. és nem működik rendesen.. én is endúróztam az enyémmel, de nem ért bele.. csak a dobba a gumi tény h SM szettel de kizárt h te akkorát ugratsz a 150 kilós motorra.. meg tök furi a hátsó gátlód.. a gyári nem is ilyen.. de még az endúróé se.. én úgy gondolom ott más gond lesz de majd kioktatnak :)
bar kicsit utannaolvastam sok mindent nem talaltam csak hogy külön olajat,csatornakat hasznalnak az olajozasra,külön a Motor külön valto.
valaki forumba irta hogy 305ÜO gurult övevel13000km es joforman csak teloszimeringet kellett cserelnie,bar talan ez Sem akkora gond enyi km utan.
Gobdolom 525 bol keszult az 530 as azt510 es lett a mai napig/ra. Azt mi baja lehet az530 nak? Mitol rossz? Mit kellene rajta javitani cserelni hogy jo legyen? De ezek mar mindenkinek szol
Lacmaj szerint igazából ennek a típusnak váltó a típushibája.
De legyen szerencséje hozzá.
tud nekem vki kis model tortenetet mondani 530exc röl?2008ast nezegetek
nem tudom hogy elötte a 525volt vagy hogyan,nem tudom mikor Volt modelvalatas,
kepen elviekben 08as van
Köszönöm!