Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Rajtad kívül ezt nem sokan gondolják így!
Minden attól függ milyen terepen is akarod használni, mert ha falmászásra meg hasonló fűzőgetős részekre oda sok lehet.
Egyik ismerős is azért vesz a CRF450R helyett 350et mert az ilyen helyekre sok és kezelhetetlen.
Terepen a több sokszor kevesebbet jelent és csak károd van belőle.
Bocsánat a futómű szó kimaradt.
Szerintem nem említettem hogy az SX jobb endurora mint a WR.Annyit próbáltam mondani hogy a sírás senkit nem fog kerülgetni a kettő közti különbség miatt.
(mindenki egyetért) Várjuk a kommenteket!
Akkor az sx futóműve alkalmasabb endurora mint a wr-é szerinted, legyen nekem mindegy és ha már idelátogattál továbbra is igényt tartok (tartunk) SZAKÉRTŐI hozzászólásaidra!
Engem sajnos ilyesmiről nem kérdezett.Büdös életbe nem kommenteltem volna ha nem írod le azt amit utólag idéztem is tőled.Annyira erős túlzásnak éreztem ami mindenféle tárgyilagosságot nélkülözött,hogy nem hagyhattam szó nélkül.A bejegyzésed egész része totál korrekt volt meg úgy egyáltalán mindenkié,hogy a yamahas duma minek kellett azt nem értettem.Másrészről meg én is elmondtam a véleményem.Senki nem bunkózott,még le is írtam hogy nem akarok megsérteni senkit.Abban meg talán mindenki egyetért hogy amit kiemeltem az valóban nem volt épp szakértői.
Ebből mi a tanulság?: Mindenki tanuljon a saját kárán és nekünk ktm fórumozóknak nem kell minden OKOSNAK VÁLASZOLNI mivel úgy is bunkók vagyunk!
Ha nem reagálsz akkor minek irogatsz SZAKÉRTŐ ÚR? Tán az érintettség okán,kérdezte a srác a külömbséget leírtam nem azért mert a te boltodat akarnám rontani! Egyébként meg ha már ilyen motorod van és ekkora SZAKÉRTŐ vagy miért a fórumon kérdezi a külömbségeket a vevő jelölt, elmagyarázhattad volna neki!
Mindegy az EXC rohadt drága a betát meg el kell majd adni.Hát akkor vegyél SX-et.Tipikus kérdezek megmondják de mégis a legolcsóbbat veszem jó lesz az is.Hajrá.
igazándiból ami nem tetszik az hogy húzol egy kicsit nagyobb gázt nyomja be a pumpa a benzint és szinte "robban" alattad
aztán a patakmederben ahol 2 lavórnyi kövek között lavírozol felfelé nem mindig jó
de
pl kisebb patakoknál-vízátfolyásoknál kurva jó ez a robbanékonyság, ilyen száraz még sosem voltam egy túrán se, gyönyörűen emeli az elejét, az első gumi általában bele se ért a vízbe
persze ha 110% tudnék motorozni lehet nem zavarna ennyire
Gecsa! 2007 KTM Factory Graphics Kit (White) 125-525 ez a gyári neve...
Ebben azért az injektor-karbi difin kívül "néhány" másik tényező is szerepet játszhat, mint pl. váz/futómű-geometria, súlyelosztás, végáttétel, gumi mintázata, kopottsága, nyomása, vezető súlya, tudása, stb.

Egy zárt, aszfaltos pályán (Kakucs), ahol nekem volt alkalmam próbálgatni a motorokat, "kicsit" könnyebb észrevenni, ha mondjuk egyenletes gázállásnál vagy terhelésváltásnál ránt/rángat a motor...szerintem
nemrég hasonlítottuk össze a menettulajdonságokat
egy eléggé meredek hosszú köves-fás feljárón
én morzéztam a kuplunggal folyamatosan, negyede utat egykeréken mentem a scheco meg szépen elegánsan felment
az xr4-ben is ezt szerettem, semmi idegesség csak ment szépen felfelé ameddig bírta erővel
Nem hiszem hogy csak én vagyok túlérzékeny, mert másoknak is felűnt a dolog.
de a 690-es (injektoros) KTM-ek azok idegbeteg rángatózó bakkecskék az általam próbált FCR-es motorokhoz

Én meg pont az ellenkezőjét tapasztalom az injektoros mocikon, sokkal szelídebben gázadáskor mint a karbisok.
Shercoval mondjuk még pont nem mentem, de a 690-es (injektoros) KTM-ek azok idegbeteg rángatózó bakkecskék az általam próbált FCR-es motorokhoz (ilyenből azért volt pár) képest
Nekem sem eredeti van :-)
az önindító fog hiányozni,amikor fingani nincs erőd nem jó dolog rugdosni a gépet
viktorral meg nem kel példálózni mert az egy terminátor
a többi módosítás részlet és pénzkérdés

endurózni pl teljesen jó egy sherco 5.1 hihetetlen kezes jószág(még fullvad állásban is) ezektől az fcr karbis ördögöktől sokkal kezelhetőbb
pl Zarándolt sose hallottam itt panaszkodni,hogy lehetetlen vállalkozás lenne az 525SX-el endurozni. Én semmiképp nem szeretnék senkit megsérteni,de kár úgy beállítani ezt az egészet mintha ez a motor be se indulna amint erdő közelébe ér és megtagadja a motorozást.
Még mindig jóval szórakoztatóbb és egyszerűbben kezelhető ez motor(számomra) enduro terepen mint krossz pályán,nyilván ez abból is fakad hogy nem tudok motorozni,csak szeretek.Főleg hogy az enduro nehezen definiálható kb mindenkinek totál mást jelent,rengetegen enduroznak 450es krosszmotorokkal.6 sebességes váltó van benne,nem tudom, nem én végeztem az átalakítást de az 1 es nem hogy hosszú hanem baromi rövid.
"wr-ed van na ha az után felülsz 1 sx-re sírva fogsz leszálni róla a futómű miatt! "
Erre nem is reagálok ,szakértői érvelést hallhattunk.
Ha nem tetszik, nem kell nézni, tovább lehet lépni komment nélkül is, a matricazast meg nem én találtam ki, erdekessegkepp van még Black faktory racing matricás szett is, és azt se én találtam ki.
De legalább hibátlanok!
white factory? ez milyen fantázia név? mert hogy nem a gyár találta ki az biztos...
jobban tetszett volna ha csak annyit írsz h 07es 525exc...
mert a matricázás nem ugyan az ha valami factory... pláne nem white