Na ez az, akkor mitől is lehetne gyengébb, amúgy meg ez volt az egyetlen ilyen a közelemben, kinézetre nem csillog villog, le volt mosva és annyi, mondjuk nekem nem is a kinézet az elsődleges, úgyis csak terepen használom.
Hát ha így néz ki annyira azért jó vásárt nem csináltál, és az meg 1 nagy baromság, hogy a 2007-es gyengébb, valaki kitalálta aztán a többi meg benyalta! Nézzetek már bele az alkatrész katalógusába a jobbos oldaldeknin kívül minden cikkszám megegyezik 2004-2007-ig, akkor mitől is gyengébb?
Hát nem tudom, majd elválik mennyit bir, egyelőre meg vagyok vele elégedve, ami meg a dobot illeti, lehet hogy nem sokáig marad rajta, ugyanis kaptam hozzá még az alábbit is, majd unalmamba rárakom, csak kivancsisagbol is :) amúgy én meg azt hallottam h 2007 másadik felétől vannak gyengébb szériák, de hát sokan mondanak sokfélét, majd kiderül mi hullik szét és mikor, de ezt legalább érdemes megjavitani, nem mint a DT-t
Nemtudom mit változtattak.Én több olyan embertől hallottam aki fogalkozik ilyen motorokkal szereléssel.A dob egy 2003előtti EXC-ről származik Érdekességképp
Igen azt kihagytam hogy hajtókar és csapágyai is volt cserélve.Zalai figuráé volt újkorától 2004-es.Láttam a motort,nem volt szét ütve vágva.Persze nem mondhatom biztosra az elmondottakat se.Nem voltam ott mikor szerelték.Lehet újra nicasilozták a hengert és utána ment bele B-s dugó.Mindegy sokat elfutnak ez tény.
Csak gondolj bele hány éves motorok.Szerinted hány üzemórának kéne benne lennie.Ez nagyon is kevés.Én egy hónapban 2-3szor használom átlagban pár órát a motorom.Így ment bele 320óra 2006-óta.Az már 8év!Szóval óvatosan az ilyen 100üzemórás ennyi idős vasakkal.Azoknak tényleg patikának kell lenniük mert ha nem akkor nagy átverés.
Ismerek olyan 525EXC-t amit 900üzemóránál szedték le a hengert.Vezérműlánc szelepek szelephimbák B-s dugó gyűrű és ment tovább.Ha időben van rajta cserélve az ami kell akkor sok üzemórát elmegy gond nélkül.
sziasztok!Ktm sx 125 2006-os, olyan problmám van hogy a víz olajos.Ez hogy kerülhetet oda?Új a vízpumpa szimmering illetve a hengerfejtömíttés.A hengerfejtömítts külső gyűrűjén van egy kerek membrán szerű valami,ami a powerházzal van öszekötve.Aki tudja mi ez és ez esetleg okozhatja-e a problmát az szóljon!Köszi!
Én is ennyiért vettem egy 525 ost kb 2 hete, rendszámos, meg ugyanennyi órában, csak valamivel kevesebb km van benne, na meg 2007 es. Akkor ezek szerint ha nincs valami rejtett hibája nem is csináltam rossz vásárt
aztán úgylehet a legvégére csak a sánták maradtak
Ismerek olyan 525EXC-t amit 900üzemóránál szedték le a hengert.Vezérműlánc szelepek szelephimbák B-s dugó gyűrű és ment tovább.Ha időben van rajta cserélve az ami kell akkor sok üzemórát elmegy gond nélkül.
Aki tud vagy van neki kérem írjon.
köszönöm
uazosember@gmail.com
de van akinek állítólag 600+ órát is megy hibátlanul az 525