Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

terepre nem szabad szép motort venni, azt nem jóérzéssel dobálja az ember a feje fölött
Na ez az, akkor mitől is lehetne gyengébb, amúgy meg ez volt az egyetlen ilyen a közelemben, kinézetre nem csillog villog, le volt mosva és annyi, mondjuk nekem nem is a kinézet az elsődleges, úgyis csak terepen használom.
egyszer elfogynak a lovak bármekkora is a ménes
aztán úgylehet a legvégére csak a sánták maradtak
Hát ha így néz ki annyira azért jó vásárt nem csináltál, és az meg 1 nagy baromság, hogy a 2007-es gyengébb, valaki kitalálta aztán a többi meg benyalta! Nézzetek már bele az alkatrész katalógusába a jobbos oldaldeknin kívül minden cikkszám megegyezik 2004-2007-ig, akkor mitől is gyengébb?
Hát nem tudom, majd elválik mennyit bir, egyelőre meg vagyok vele elégedve, ami meg a dobot illeti, lehet hogy nem sokáig marad rajta, ugyanis kaptam hozzá még az alábbit is, majd unalmamba rárakom, csak kivancsisagbol is :) amúgy én meg azt hallottam h 2007 másadik felétől vannak gyengébb szériák, de hát sokan mondanak sokfélét, majd kiderül mi hullik szét és mikor, de ezt legalább érdemes megjavitani, nem mint a DT-t
Nemtudom mit változtattak.Én több olyan embertől hallottam aki fogalkozik ilyen motorokkal szereléssel.A dob egy 2003előtti EXC-ről származik Érdekességképp
Ez lenne White Factory. Amúgy miért harmatabbak a 07 esek, azért mert utolsó széria?
Igen azt kihagytam hogy hajtókar és csapágyai is volt cserélve.Zalai figuráé volt újkorától 2004-es.Láttam a motort,nem volt szét ütve vágva.Persze nem mondhatom biztosra az elmondottakat se.Nem voltam ott mikor szerelték.Lehet újra nicasilozták a hengert és utána ment bele B-s dugó.Mindegy sokat elfutnak ez tény.
annyira lett itt dicsérve az ára h már fel is nyomta 890ezerre :)
BUGIC kartárs...ez hazugság...900 órát nem megy el egy hajtókar, de az is kamu, hogy csak B-s dugó kellett bele...ez az úgynevezett városi legenda...
Csak gondolj bele hány éves motorok.Szerinted hány üzemórának kéne benne lennie.Ez nagyon is kevés.Én egy hónapban 2-3szor használom átlagban pár órát a motorom.Így ment bele 320óra 2006-óta.Az már 8év!Szóval óvatosan az ilyen 100üzemórás ennyi idős vasakkal.Azoknak tényleg patikának kell lenniük mert ha nem akkor nagy átverés.
Ismerek olyan 525EXC-t amit 900üzemóránál szedték le a hengert.Vezérműlánc szelepek szelephimbák B-s dugó gyűrű és ment tovább.Ha időben van rajta cserélve az ami kell akkor sok üzemórát elmegy gond nélkül.
A kevesebb km azt jelenti hogy inkább a terepet eröltették vele.A 07-esek meg harmatabbak az előző 525-öknél csak hogy ne örüljél annyira
Mutass egy pár képet kiváncsi vagyok milyen a vas.Azt majd megmondom szemről jó vételt csináltál e vagy sem
Keresek OKMÁNYOS KTM LC4 640 törött MOTORT VAGY HIÁNYOS MOTORT VAGY VÁZZAT ...
Aki tud vagy van neki kérem írjon.
köszönöm
uazosember@gmail.com
sziasztok!Ktm sx 125 2006-os, olyan problmám van hogy a víz olajos.Ez hogy kerülhetet oda?Új a vízpumpa szimmering illetve a hengerfejtömíttés.A hengerfejtömítts külső gyűrűjén van egy kerek membrán szerű valami,ami a powerházzal van öszekötve.Aki tudja mi ez és ez esetleg okozhatja-e a problmát az szóljon!Köszi!
320 üóra az nem mondható soknak? 400körül már nagyszervízt szoktak csinálni azt olvastam..
ismerősnek 90 óránál dobott az 530as olyan kéket hogy csak néztünk
de van akinek állítólag 600+ órát is megy hibátlanul az 525
Én is ennyiért vettem egy 525 ost kb 2 hete, rendszámos, meg ugyanennyi órában, csak valamivel kevesebb km van benne, na meg 2007 es. Akkor ezek szerint ha nincs valami rejtett hibája nem is csináltam rossz vásárt
ja ő az.. a PÉTER! :D hozzá mehetsz nyugodtan! :) hova valósi vagy MORE?
te nem viccűsz sósmogyi úr! :D
a néccáz utódja! sxs 250
Ez a 2 tájkép (az ilyeneket annak nevezem) nem.
Na az lehet mert ugyebár az üzemóra meg a kilóméter semmit nem jelent ha a motorral nem törődtek rendesen.A képek meg aztán semmit nem árulnak el.
Azért én megnéznék róla pár igazán közeli képet is, lehet változna a véleményünk!