Helló... Motorvásárlás előtt állok, és úgynézki megint KTM-em lessz. Az alvázszámokkal nem vagyok tisztában. Hanyadik tagja jelöli az évjáratot? Ez megtudható így, a tagokból vagy csak ha valaki megnézi a rendszerben az egészet? Más márkájú motoroknál is hasonlóan meg lehet állapítani a pontos évjáratot? Előre is köszi mindent!:)
Részben valóban igazad van, mert tényleg nem magával azzal van a gond hogy üzemórában vannak a szervizintervallumok megadva - sokkal inkább azzal, hogy iszonyatos kicsi számok vannak beleírva a "júzermanuál"-ba.
Ja csak akkor elvesztené a szó a jelentését.Üzemóra a kapuba kitolás járó motorral és üzemóra a nyélen menés crosspályán is némi tiltással is.Ezért mondom hogy az üzemóra meg a kilóméter egy ilyen motornál konkrétan semmit nem számít.Legalábbis a kopó alkatrészek szempontjából biztos nem.Ezért jó ha tudjuk újkorától mit kapott a gép.Kevesebb meglepetés ér bennünket
a méréssel van némi hiba
mert ugye az átlag ember beindítja, felveszi a sisakot-kesztyűt(melegedjem a műszer) kitolja a kapun, elindul, aztán eltelt vagy 5 perc
és ez az 5 perc meg sem közelíti a homokbányás 5 percet
a mai digitális világban max 1000ft-ból meg lehetne csinálni egy fordulattól függő üzemóra mérést
Érdekes dolog ez az üzemóra kérdés. Szerintem azok a gépek melyek közúti km-ben nem mérhetők, legye az motor, autó, traktor, munkagép azokat üzemórában mérik. Ettől ezek még nem jobbak, vagy rosszabbak. Agyártó így tudja megadni a szerviz igényt.
Az a lényeg hogy üzemórás vagy nem üzemórás motort szeretnél.
Nem üzemórásban az SC620/625 ami még súlyban sem túl nehéz.
A többi mind üzemórás a KTM-től.
amúgy az xr4 130 kiló volt a husky 120 de igazándiból észre sem veszem a különbséget, futóművileg sem érzem azt a húdenagy különbséget
az xr4 a 440es hengerrel már egész jó lett a hegyekben, nem forr a vize, nem kell fosni hogy kiveri a faág a hűtőt meg úgy kb semmitől sem kell fosni
mármint amíg megy ha ilyen 45+fokos emelkedőn lefullasztod gondolkozhatsz hogy indítod be
de nézegettem sorba több motort is igazándiból súlyban nem volt érezhető különbség az endúrók között esetleg a sherco ami könnyebbnek tűnt egy kicsit
pl az 530as emelgetni nehezebb volt mint a husky, menni lusta voltam vele, majd jövőre kipróbálom
a régi huskyknak(meg a többi márkának) már menni se kellene, csak csóróság van aztán az utolsó lehelet után is használják
még a komcsi "felhasználóbarát" rendszerben is 8 év volt a tartós fogyasztási cikk biztosított alkatrészellátása
nem husky, yamaha
amúgy a husky helyzete rendeződni látszik, megvolt a tulajdonosváltás, magyarországon új forgalmazója van szóval fénylő tekintettel nézünk a jövő felé
addig amíg a ktm el nem sorvassza mint a berget
Esetleg 640 adventure? Mint az új! 4700km
mert ugye az átlag ember beindítja, felveszi a sisakot-kesztyűt(melegedjem a műszer) kitolja a kapun, elindul, aztán eltelt vagy 5 perc
és ez az 5 perc meg sem közelíti a homokbányás 5 percet
a mai digitális világban max 1000ft-ból meg lehetne csinálni egy fordulattól függő üzemóra mérést
Nem üzemórásban az SC620/625 ami még súlyban sem túl nehéz.
A többi mind üzemórás a KTM-től.
az xr4 a 440es hengerrel már egész jó lett a hegyekben, nem forr a vize, nem kell fosni hogy kiveri a faág a hűtőt meg úgy kb semmitől sem kell fosni
mármint amíg megy ha ilyen 45+fokos emelkedőn lefullasztod gondolkozhatsz hogy indítod be
de nézegettem sorba több motort is igazándiból súlyban nem volt érezhető különbség az endúrók között esetleg a sherco ami könnyebbnek tűnt egy kicsit
pl az 530as emelgetni nehezebb volt mint a husky, menni lusta voltam vele, majd jövőre kipróbálom
Ktm motorbontó van az országban?
Pontosabban Duke 125 első futómű kellene.
Köszi.
még a komcsi "felhasználóbarát" rendszerben is 8 év volt a tartós fogyasztási cikk biztosított alkatrészellátása
amúgy a husky helyzete rendeződni látszik, megvolt a tulajdonosváltás, magyarországon új forgalmazója van szóval fénylő tekintettel nézünk a jövő felé
addig amíg a ktm el nem sorvassza mint a berget