Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

legalább lennének egyformák azok a ráfok 150ezerért...
Majd hozzászoksz keményebb motor keményebb tagok ez a KTM!
Akkor a futóműről még nem is beszéltem ami épp olyan fontos mint a blokk, teljesen keményre van hangolva vastagabb telószár, erősebb rugó, más szelepelés az exc-hez képest. Az adatlapod alapján wr-ed van na ha az után felülsz 1 sx-re sírva fogsz leszálni róla a futómű miatt!
Akkor:A teljesség igénye nélkül, a hajtókar ugyan az de a főtengely más, a lendkerék kisseb ezek azért hogy kissebb legyen a lendítő tömeg így jobb a gázreakció, a balance tengely más, az állórész más nincs töltő tekercs, a cdi is más, a dugattyú egyforma, a vezérmű tengely más, a váltó 1 fokozat hosszú, 2,3, más a 4-es ugyanaz mint az exc csak az 5,6 nincs benne. A karbi 41es másképp fuvókázva az exc 39 es. Az önindító szett teljesen hiányzik róla, úgyhogy lényegében ami 1 jó endurohoz kell az semmi nem jó, de azért vegyél hátha neked bejön mert gondolom nem vagy amatőr mert a 450 nem is motor csak az 525!
üdv!
elég hülyén fogalmaztam meg a mondókámat, nem csodálom h mindenki amatőr fasznak nézett...
cseréltem már több motoromban is fékbetétet , meg magam szerelem a motorjaimat!
csak azért mertem kérdezni előtte, mert nem volt még ktm-em és ilyen féket még nem javítottam!
azt hittem h a fórum azért van hogy ha valaki tudni szeretne valamit akkor itt lehet kérdezni, sajnálattal látom hogy ez a KTM fórum nem olyan összetartó és készséges a csoportban lévő tagokkal mint pl a hondásoknál!
köszönöm a hozzászólást, segítséget!
Üdv!
A Beta valóban jo vétel, de egyszer el is kell adni es lássuk be nem nagyon keresik! Az 525 exc szemtelenül drága, ahogy lentebb írtak nem tudjak mit kérnek érte! Árulják csak! Köszi Bugiv
Szerintem teljesen érthető választ kaptál.Enduróra EXC Crossra SX.Szóval mi a kérdés?EXC egy lámpás öninditós versenyenduro 6sebességes váltóval,39-es karbival más a CDI is.Nagyon sokmindenben különbözik az SX-től.Próbáld ki mindkettőt ha ennyire bizonytalan vagy.Az SX sokkal agresszívabb motor mivel crosspályára tervezték.Nem arra hogy kis gázon pötyögjenek vele az erdő mélyén.Persze lehet használni arra is de sokkal nehezebb vele az enduro.Én biztos nem vennék SX-et endurózni a fent említett dolgok miatt is.Elvileg mindkét motor stílusfüggő mármint az olajcsere blokk alkatrészek cseréje ettől függ.Talán az SX kihegyezettebb motorja miatt sűrübben kell szervizelni de ezt nem tudom.Szerintem tényleg attól függ hogy használod.
Én nem vennék 530-ast főleg nem az első szériából.De ez én vagyok.Nem tud semmivel többet mint az 525-ös csak újabb valamivel meg drágább.Szerintem ebből kikövetkeztetheted hogy mit érdemes venni endurózni.Próbálj ki pár motort mielőtt veszel azt tanácsolom de egy jó állapotú 525-el nem fogsz nagyon mellé lőni.Vagy ott van Raks11 Beta 525 motorja.Na az egy jó vétel EXC blokkal!
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ktm/ktm_525_sx_sx_525-7844299

Szias
ztok! Mivel legutóbb csak két válasz érkezett a kérdésemre, amit ezúton is nagyon szépen köszönök íme ismét itt a NAGY kérdés :-D Kinéztem ezt a motort és talán már meg is egyeztem rá a sráccal, azonban a ti véleményeteket is meghallgatnám! Nagy részben endurozni venném, ahová tudom, jobban passzolna egy exc változat. Ennek ellenére az érdekelne, hogy:
1. mi a különbség az exc és az sx verzió között?
2. 2006-os blokknak van buktatója, vagy már kiforrott motorblokk?
3. az sx és az exc blokk megegyezik, csak az áttétel más?
4. üzemóra szempontjából az exc-hez képest mi a szervíz intervallumideje?

Elsősorban olyan személyek segítségét várom akiknek van 525-ük mint pl. BUGIC, Zoozi vagy Zarándol-nak, de természetesen minden véleménynek örülnék! Ha jobban meghúzom a gatyaszárat talán összejönne egy 2008-as 530-as is, de az 525-t még mindig megbízhatóbbnak tartják! Nem szeretnék senkit sem untatni a kérdésemmel, próbáltam teszteket keresgélni neten, illetve itt a fórumon is keresgéltem, de össze-vissza adja be, rendes tesztet pedig nem találtam!
HA kellett vóna má ITT lenne a garázsba...de NEM kell....

Majd egy IKSZTÉ...MILLAKETTŐJÉ...aza BIZNISZ
értelek :)
Lehet, én ezt akkor majd elhiszem ha valamelyik teljesítmény befolyásoló alkatrészben külömbség van, de blokkban és az elektronikában tuti nincs esetleg a karbiban.
Én is főleg mikor szarban vagyok Lehet átbasztak azt most itt röhögnek rajtam
Sokan hisznek istenben is!
[53493] március 22. 19:13
KT,,Maki
Egyetlen percig se hidd hogy ez jobb mint a tiéd,ha módodban áll próbáld ki a 2007-est,meg sem közelíti a 04.. 05.. 06-ost...
olyan érzés mikor mész vele mintha az elektronika nem engedné úgy teljesíteni mint az elődeit..a 450-525-öt is kipróbáltam és mind kettőnél ez volt az érzésem,ezt nem csak én éreztem így.

Szóval légy elégedett a tiéddel,a KTM gyár egyik legjobb típusát hajtod.


Ezt se én írtam.De mondom mégegyszer én sajnos nem tapasztaltam mivel nem volt még szerencsém 07-eshez de olyanok mondják akiknek el hiszem.Ettől független nem mondtam hogy szarabb vagy nem olyan élvezet vele a motorozás csak szelídebb a hallottak alapján
Most mé háborogsz, öregszel nem martál rá 830-é és most már 950-ért hirdetnéd az xt még nem érné el de jó lenne a piacnak! Lehet holnap már ennyi lesz.
bazdki tényleg
JA PERSZE...a csóka FEL is verte az ÁRAT egyből....a BUGRISOK segíccségével...:)

EDDIG nem kellett NYÓCHARMINCÉ....akkor most FOG kelleni NYÓCKILENCVENÉ...az IJJEN mit HISZ?:)

LASSAN utólérri az IKSZTÉ árakat...és JÓT is tesz a pijjacnak...:)

NEMHÜJJE azé itt MINDENKI..lássuk BE...:)
Nekem is volt már szinte az összes évjárat, töltsd le a katalógusokat és keresd mi a kakuk tojás egyébként a cdi is ugyan az!
Mondanám h odaadom az idomokat egy narancs-fekete szettér, de hát inkább mégse, mert nekem is tetszik és azért nem könnyen találnék még egy ugyanilyet.
Nem feltétlen lóerőre gondolom csak máshogy adja le azokat már lehet nyugisabb endurósabb egy motor ugyanannyi lóval.Más gyujtásgörbe talán.
Kizárt hogy minden megegyezik az pedig hogy harmatabb a 2007-es azt pedig olyantól hallottam aki jobban ismeri ezeket a motorokat mint mi itt összesen .Zoozee mondta nekem meg egy olyan ember akinek volt már 05-ös és 07-es 525is gondolom ők csak nem beszélnek félre.Ha a kocsmában hallanám nyilván nem írnám ide.
Ilyen design-t Én is akarok!
Persze, ez igy van, lehet kifogni kinézetre szépet is gyengébb blokkal, meg gyengébb kinézetüt is jobb blokkal, tényleg nem lehet belelátni, most egyelőre szépen megy a motor, tőlem ami kell neki azt megkapja, aztán a többi a jövő titka, de reméljük a legjobbakat :)
Ebben is van igazság csak lakjam én le ne úgy vegyem, de azért a blokk jó is lehet bele nem lát senki és az idő majd bizonyítja. Egyébként meg ha összehasonlítani kell 2 egyforma nincs még ha ugyanaz az évjárat is!
lehet h +-1-2 lóerőre gondolnak.. mert bugic azt ugye seggből megállapítja