Ráf 3,5-4,25 gumikban kb.500km. van, új kerékcsapágyak szimeringek elöl hátul, új lánckerék, féktárcsákon kopás nem mérhető ezt csak be kell rakni! De lehet találsz olcsóbbat és szebbet akkor ő a te embered!
Meg aztán még jó pár más problémája is lehet, önindítónál a rámenő vezeték nem érintkezik rendesen vagy a szénkefék kopottak, esetleg az auto deko szarakodik.
Adatlapomon van email, küldj róla képeket légyszi meg leírást a gumik állapotáról felniszélességről stb. De igencsak szépnek kell lennie, vagy nem én leszek a te embered
A lenti akksi van benne. Amúgy rátöltöttem akksitöltövel és érezhetően jobban hajt, nem tudom, h esetlegesen leszivta volna a ventilátor és nem lenne elég töltés? sajnos pillanatnyilag nincs mivel töltést mérjek. link
Ja igen amúgy a gyári akksi Yuasa YTX5L-BS 4Amper órás mégis ha nem yuasa-t veszel vagy márkás akksit akkor érdemes ennél erősebbet venni mert nincs akkora teljesítmény leadásuk ezeknek az olcsóbb akksiknak hogy rendesen tekerjék a motort.
Nekem az öninditó kapcsolója olyan érzékeny hogy ha nem nyomom rendesen akkor csak átforgatja a motort.Nyomom neki rendesen akkor viszont tekeri szépen.Jó ez elég buta megfogalmazás csak hogy értsd be kell nyomni határozottan a kapcsolót hogy forgasson.Ha csak rányomsz finoman akkor megpörgeti de csak pillanatig.Nekem ez újkori jelenség és a tied is lehet ilyen nekem ez így teljesen jó legalább nem tudom véletlenül se inditózni menetközben.
Ma felhívott egy miskolci magát versenyzőnek mondó személy, aki meg szerette volna vásárolni és ki volt akadva hogy miért nem azt írom oda ami fedi a valóságot, mert szerinte ez rozsdamentes....
ezért kértem ki a véleményed!
én azt gondoltam titán a színe és súlya alapján
Üdv. 525 exc nél lenne egy olyan problémám, hogy öninditóval való inditáskor elsőre sokszor csak kicsit megmozditja a motort, és nem forditja át csak mésodikra. Gyenge lenne az akksi esetleg? pedig most volt új rakva bele amikor vettem ugy kb 1 hete, és csak ma kezdte el csinálni ezt.
Az nem baj ha nincs holtjáték, nem is kell, csqak ne tartsa felhúzva a shubert. Van a gázkarnál 1 állitó csavar. Állitsd addig amig lesz kicsi holtjáték, akkor van teljesen lent a shuber. Ezután már csak addig tekerd a csavart amig eltünik a holtjáték. De nézd meg hogy teljesen lezár-e shuber, lehet ott van benne kosz. Nekem pl nem rég a gázbovden volt kiszálasodva és megszorult amikor vissza kellett volna engednie. Nézd át szerintem a karbitól indulva és szürd ki az összes lehetőséget.
Egy lámpás fejidom nincs elfekvőben valakinek aki megszabadulna tőle?
Keresek EXC 450 2004-eshez SM szettet lehetőleg gyárit, felszereltségtől-állapottól függően 70-130ezer közt.
Üdv: Edem
ezért kértem ki a véleményed!
én azt gondoltam titán a színe és súlya alapján
szerinted?
ilyen alkatrészed, hogy hűtők elé műanyag levegő terelő, narancs színben?
köszi.