Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Elvileg lehet gyári, ha jól tudom 99-ben volt lc4-ben szürke blokk fekete hengerfej, 2001-2002-től szürke blokk hf hengerfej, de talán korábban is volt valamelyik évben szürke blokk fekete hf.
Én így tudom...
Azért ennél többet kapsz, mint nevet, és hangot...
a nevet hangot stb meg kell fizetni
Mit csinálsz?
Ez után a 660 után akarsz 690et venni?
Csalódás lesz neked az a motor ez után blokkilag.
Pont azt beszéltük múltkor, még én mondtam a 690R-t de arra azt mondtad hogy minek nem tud többet mint a tied.
Ha ez után előre akarsz lépni akkor akkor nem az lesz a te motorod.
Csak bátran! Had vegyem meg az új gépet:Smc
én nemtudom, hülyeségből írtam
'a fekete blokk és a husaberg-hengerfejes high-flow közötti kivitel'

Ez mondjuk így kurvára nem igaz, a 2001-2002-es motorok fekete blokkosak voltak (fekete hengerfejjel), a high-flow meg 2003-tól van, egységesen szürke blokkal.
Még nem láttam ilyet gyárilag, de mindig tanul az ember.
Igy néz ki eredeti színben, tankkal, fejidommal.
Igaz a hengerfej nem látszik, de hidd el fekete.
2000-es évjáratú 640 adventure. Gyárilag ilyen, a fekete blokk és a husaberg-hengerfejes high-flow közötti kivitel. Dellorto phm40 karbival.
Ilsen hengerfejet találtak a bontoban
Én még beírtam utána, hogy prestige mert azt hittem,hogy ez egy más fajta nem ismerem még ki magam a Ktmeken.
5000ft/ db tökéletesen müködnek.
Akkor valaki pont ugyanilyen dobot árul, és neki is csak az egyik van már meg. Ma voltam versenyen, hallottam ezer félét szólni, ilyet is... Igazából jó lenne az én vasamra, de ennyit sajnálok rá. A leömlőt egy vagyonért adják, + a dob ára, szinte boltban megkapom zsír újan... Még átgondolom!
Igen ha egyben akarod kivenni, de neki már mindegy mivel törött így kívülről simán megoldható!
Érdekes, én csak beütöttem a gugliba hogy 'ktm lc4 topcase' és lőn...
Nem hiszem 2005-től ahogy néztem szürke blokkos és igazából a lámpa más rombusz alakú és dupla kipufogója van.
nyugi
a 660as is egy rakat fos lett
a régi xt-nek még az indexburája is japán volt a mostaniaknak még a blokk sem az
ismerek olyat akinek a váltójában durrant el egy fogaskerék 40 ezernél(újonnan vette, nem tekergetett órás)
bár a cimbi lc4-ének a szabadonfutója okádott be.....
Hogy itt miért nem néztem köszi
Ez valami limitált kiadás szürke blokk fekete hengerfejjel?
Valahogy én is így gondolom főleg hogy az autómnál is 20e helyett 12e ként cseréltetek olajat és mindig törekszem a gyári alkatrészekere. Azért is hajlok a ktm felé, mert egy japán supermoto soha nem fog akkora élményt nyújtani mint ezek főleg futómű és a teljesítmény terén.A kérdés az hogy mennyire tudom praktikusan használni és,hogy nincs kedvem se időm hetente szerelgetni.
Erre a konzolra lehet dobozt rakni!

http://www.motostyling.hu/webs...
Szerintem ha rendszeresen karbantartod ugyanolyan megbízható mint egy japán. Haver lc4-jében 60e km van és bontatlan a blokk. Hangosabban jár a motorja, jobban rezonál, de 140 alatt elviselhető.
Alkatrész ára ugyanannyi, ha egy kevés km-erest találsz biztosan jól jársz a ktm-el.
Hát nem tudom! Sajnálom a gépet nagyon(kicsit remélem is hogy megmarad :) ), de egyszerűen nincs idő rá!
Havonta kimegyek 2 hétvégét! A kolléga akivel lehetett menni, éppen drótozott kézzel elég jól elvan! Sajnos!
Ráadásul gyerkőc mellett nem is tudok egész napokra lelépni! Krossz van a közelben, lehet inkább átállnák arra, az 1 óra alatt lefáraszt(pihenővel :) )... Motorozásról nem mondok le... Nem akarok! Nem tudok! Legalább ez az 1 élvezet maradjon...
Mielőtt ezt elhoztam 4 napot nem volt motorom! Nem bírom ki hogy ne mehessek terepre...
Meglátom... Am szeretem ezt a gépet (is)... Mondom kicsit remélem is hogy megmarad!