Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

prestige vagy nem fingom nincs, de ilyen volt ismerős csomagtartója
tök jól nézett ki, fogantyúnak is jó volt amikor nem volt rajta doboz
eltépsz egy lakatoshoz aztán csinál doboztartót
Hát sajna nem .
Nekem a prestige tetszik kinézetre a legjobban se google nem láttam, se a Kappa,se a Givi katalógusban nincs se hátsó doboz tartó se oldaltáska tartó persze tudom,hogy ez a motor nem erre való,de hétköznap valahogy meg kell oldanom a szállítást és egy hátizsák sokszor kevés.Ezért kérdeztem itt,mert hátha ti tudtok rá megoldást.
Valamit igen rosszul csinálsz ha nem találtál még képet (sem) feldobozolt LC4-ről...
Hello az egyik szűrő a HF 155 a másik a HF156
Sziasztok.

Kérni szeretnék pár infót tőletek a Yamaha xt660 x és a ktm 640 lc4 prestige típusokból szeretnék választani következő vasat. Az xt-ről mindent meg lehet találni viszont a Ktm-ről nem találok infókat mivel sokkal jobban bejön.
Amire használnám pesti szaladgálás és pályázás viszont Pesten rendszeresen kell különböző méretű árukat kell szállítanom amit egy hátsó doboz és egy nyeregtáska segítségével oldok meg a Ktm-nél ez megoldható, mert ilyet még nem láttam? Szervizelése megbízhatósága egy japán motorhoz képest milyen?

Köszönöm az infókat előre is.
csáó. nem te keresel 525 exc-t ?
Igen.
Szép napot :)
Aki ismeri a KTM exc 400 /01-02/ mocit a véleményére lennék kiváncsi , endurózásra hobby motorozásra jó választás lenne?
köszönöm
Tegnap szétszedtem a karbit, vagyis leszedtem az úszóházat és kiszedtem az úszót, tűszelepet. Úszót megnéztem, hogy nem-e lyukas, nem volt az. Tűszelepet is megnéztem, hogy a hegyével minden okés -e, az volt, összeraktam és megjavult. Gondolom valami kosz mehetett be ami a szétszedés alkalmával ki is jött.
Egyébként arra van valami ötleted, hogy ez mitől lehet? Alapjáraton kb. két ezres fordulaton ketyegett, aztán egy két hetet elvolt fektetve a motor, mert kiszedtem a lánckeréknél a szimeringet és alkatrészre vártam, és ugye, hogy ne folyjon ki az olaj elvolt fektetve a motor. Aztán megjött az alkatrész, beleraktam, beindítottam és az alapjárat kb. a kétszeresére nőtt és nem tudom állítani, az alapjárat állító csavarra nem reagál semmit, de ugyan úgy kiforog, megy, csinálja amit csinálni kell, csak baszott magas az alapjárat.
Debrecentől is meszebb 30kmre
húúha nem hinném
Veled levelezek egy másik oldalon is? Én veszprémi vagyok, tudunk találkozni vagy a világ másik végén vagy?
már csak 1 db van
A dobok is?
Csak belülről cserélhető.Előző EXC-men szivárgott az olaj körbe a tömitésnél.Csak a kuplungdeklit levéve lehetett cserélni.
elviekben elkelt
De az is van, azt hiszem. De szerintem belülről cserélhető...
Szia!
Tudsz belinkelni a fotót? Milyen állapotban van? Mi pénz?
ödv, Laci
Szeva Raks
Veszel valamit helyette vagy szögre akasztod a csizmát?Fasza kis motor ez,kár érte hogy eladod.Én csak ajánlani tudom mindenkinek és fogom is.Már csak a blokk miatt is
Akkor lehet nálam is a kipu miatt van.
Karburátor tisztítás és nagyobb gyorsító fúvóka lett belerakva! De nekem azután csinálta miután ki lett herélve a kipuff!
Esetleg szinte új állapotú (4700km úton) 640 adventure csere érdekelne? 2000-es modell és 2002-es gumik vannak rajta, gyári fékbetét és láncszett, KTM Paks szervizelte, tehát friss olaj, szűrők...
Teljesen költségmentes, szervízkönyv is van hozzá. 10 évet szobában állt! Osztrák papíros, forgalomba helyezhető.
Mutatós darab! Himbarendszerrel nem volt gond?