Utcára 16-42 volt fenn nekem, teljesen OK. 15-42 is volt egy időben, ekkor használhatatlan az 1-es sebesség, illetve rettenetesen sokat forgott már 100-120 környékén...
Áttétel: nekem 17-42 volt, igaz lc8-on, nagyon hosszú volt csattogott, rángatott. 16-ra cseréltük, hátul maradt, így sokkal jobb, 15 túl kevés lenne. Szerintem, és lc8-on...
Eladó motorom nincs...
halihó
Keresnék Okmányos KTM exc 400 vagy 520 , illetve még szóba jöhetne 525 is..Természetesen ez már a költségvetéstöl függene..
Illetve Érdeklődenék akinek van KTM LC4 Prestige milyen áttétellel használja? enyém 42/17 és nem jön be... elég lenne ha 15-re cserélném szerintetek?
köszönöm
Most készülök venni egy 690 SM-et. Megtudnátok mondani, hogy a motrszám ill. az alvázszám hol található? Csak annyit találtam a fórumon, hogy valahol ahol a ragasztott tábla van, de ott nem találtam (igaz szürkületbe nézegettem). Tud valaki tanácsot adni Olaszból behozott motorral kapcsolatban? Első körben az érdekelne, hogy letudnám-e kéretni valahol az alvázszámot, hogy nem-e lopott a motor, vagy ha átmegy a műszakin, meg a forgalomba helyezési procedúrán akkor biztos lehetek benne, hogy minden rendbe?
Köszi előre is!
Ha nem a hivatalos (fojtott) érték szerepel a forgalmiban, akkor így:
http://totalbike.hu/magazin/kozelet/olvaso/2012/07/11/kit_buntet
nek_ha_hibas_a_forgalmi/
Egyébként szerintem sehogy.
sziasztok, nem tudjátok hogy lehetséges-e hogy a forgalmiban szereplő kilowatt értéket lentebb íratni? szükség lenne rá, mert 3 kw különbség miatt kapom a feljelentést engedély nélküli vezetés miatt.
Hallo emberek...minap megjutalmaztam magam egy 2001 es 250 exc-vel. Vannak rajta apró javítani valók, főleg a villamossaggal. Lámpa km óra nem működik. A km jeladorol nincs vezeték. Bekötési rajzot honnan tudok szerezni? Érdekelne még hozzá teleszkóp védő, mert törött..
Fékpedálnál kicsit nagy a holtjáték, nem állok folyamatosan a pedálon:D, mondjuk a hátsó féktárcsám elvan kicsit kopva, lehet az ette meg? Tudtok valakit aki jó minőségű féktárcsát gyárt? 16e-ért találtam JT-t, de én olyan 10-11-et szánnék rá... Fékbetétből tudtok valamilyen "keményebb" összetételűt ajánlani?
Mitől lehet az, hogy egy 2 hónapja cserélt hátsó fékbetét (Brembo) hobbi motorozás során mostanra a fémig lekopott? A tárcsával lehet a gond? Vagy én fékeznék sokat?
Sziasztok!
Segítség kellene. 2005-ös LC4 sm-m van, a következő a probléma: egyet gondol és nincs szikra, ha beindul, akkor nem áll le vagy ilyesmi, de lehet az hidegen vagy melegen, egyet gondol és nem indul. Még teljesen nem sikerült kiszűrni, hogy a trafó lehet-e a gond, mert mire leszedegettem róla mindent, addigra akár meg is gondolhatta magát a trafó (feltéve, ha az a hibás) és direktbe akksiról volt szikra. Viszont, nem teljesen megalapozottan állítom, hogy nem minden esetben volt mérhető áram a trafó áramkábelén, ami ha jól gondolom jeladó hibára, vagy kábel hibára utal.
A kérdésem, hogy járt-e már így valaki, illetve ez lehet akár típushiba is, arra is kíváncsi vagyok.
Üdv,
Á
Sziasztok!Exc 125-öt tervezek venni.Valaki akinek ilyen van/volt meg teszi nekem,hogy elmondja tapasztalatait a motorral kapcsolatban?Hány üzemóránként kell olajcsere,újítás stb..?Köszönöm előre is!:)
Eladó motorom nincs...
Keresnék Okmányos KTM exc 400 vagy 520 , illetve még szóba jöhetne 525 is..Természetesen ez már a költségvetéstöl függene..
Illetve Érdeklődenék akinek van KTM LC4 Prestige milyen áttétellel használja? enyém 42/17 és nem jön be... elég lenne ha 15-re cserélném szerintetek?
köszönöm
Amúgy lehet vagy 5000 Ft újonnan, akármelyik KTM-bótban...
Most készülök venni egy 690 SM-et. Megtudnátok mondani, hogy a motrszám ill. az alvázszám hol található? Csak annyit találtam a fórumon, hogy valahol ahol a ragasztott tábla van, de ott nem találtam (igaz szürkületbe nézegettem). Tud valaki tanácsot adni Olaszból behozott motorral kapcsolatban? Első körben az érdekelne, hogy letudnám-e kéretni valahol az alvázszámot, hogy nem-e lopott a motor, vagy ha átmegy a műszakin, meg a forgalomba helyezési procedúrán akkor biztos lehetek benne, hogy minden rendbe?
Köszi előre is!
hibas_a_forgalmi/
http://totalbike.hu/magazin/kozelet/olvaso/2012/07/11/kit_buntet
nek_ha_hibas_a_forgalmi/
Egyébként szerintem sehogy.
Tel:0620/2424161
http://www.kepesmotor.hu/ktm-k...
Segítség kellene. 2005-ös LC4 sm-m van, a következő a probléma: egyet gondol és nincs szikra, ha beindul, akkor nem áll le vagy ilyesmi, de lehet az hidegen vagy melegen, egyet gondol és nem indul. Még teljesen nem sikerült kiszűrni, hogy a trafó lehet-e a gond, mert mire leszedegettem róla mindent, addigra akár meg is gondolhatta magát a trafó (feltéve, ha az a hibás) és direktbe akksiról volt szikra. Viszont, nem teljesen megalapozottan állítom, hogy nem minden esetben volt mérhető áram a trafó áramkábelén, ami ha jól gondolom jeladó hibára, vagy kábel hibára utal.
A kérdésem, hogy járt-e már így valaki, illetve ez lehet akár típushiba is, arra is kíváncsi vagyok.
Üdv,
Á
Köszönöm!