nem figyeltél..
káeller 600 ötven
de szép idők is voltak..
a hátamközepére nem kivánnám már az utcai élethalál motorozásokat...olyan igazi gladiátor vagytok mind akik útcán mernek menni..le a kalappal előttetek..
egy tiz perc a városban motorozáshoz képest mikor hosi lezuhan a szikláról..az is életbiztosítás..
főleg mikor én is vezetek.. mert igazi ünnepnapi sofőr vagyok.. mert minden nap ünnepel a forgalom ha nem vezetek
Ha RÁM hallgacc keresel egy jó HATHATVANAT...vagy egy HATÖTVENES BERTIT...és BŐVEN elég...most VAN is mindkettőből...
Azé az KÉTÜTEMÖCCÁZHOZ aszfalton is kell EMBER...akinek van KÉPESSÉGE...
ÉN is gondolkoztam már ijjeneken...mert hazudnék ha azt mondanám hogy NEM...de rengeteg IDŐ,PÉNZ...és neked még ott a EJJIKSZCÉ is...amitől szabadulni kellene...
De ÉN is azt mondom hogy ha EGYMIHÁJJBŐL feláll egy IGÉNYES(nem TÁKOLT)darab...és ha sikerül papírozni is akkor NEM rossz ÖTLET...
már lassan 20 éve volt..az elsó igazi kroccmotorom..kx 500...vizhűtés tárcsafékek lyunitrakk központi teló..és paÚer szelese 500as blokk azzal tanultam meg hogy is kell ugratni...meg pályázni..endúrózni sosem voltunk vele..
jó volt régi haverrel beszélni.. 13 éve motoroztunk együtt..neki akkor fc 600 volt...
kroccra is sokkal jobb egy 4t...
+extrŐmben is a mostani jószágom..
csak sok a szabad időm. .és kicsit eljátszottam a gondolattal
Ezt mondtam amikor beszéltünk hogy terepre iszonyat sok lenne az amit ez tud.
Kiindulva abból amit az MX500 tapasztaltam nem mennék ki endurózni, de még crossozni sem.
Azért is írtam múltkor hogy én kimondottan SM-re használnám.
Terepre ezek nem alkalmasak, vagy olyanok keze alá valók akik nem a mi képességeinkkel rendelkeznek.
most beszéltem miskolci haverral..
kx 500 tualj..mondta hogy élni fogom nagyon..aztán tovább beszlétünk ki milyen stilusban küldi ezt a szélae6árok között mozó endúrót..kiderült patakozásra extrémre 100%alkalmatlan(mint sejtettem is)de ha 3-4-5 padlón méegyek erdei ösvényeken akkor millyne jó..hát a végén az lett hogy véletlen sem ajánlja nekem a kx 500 blokkos témát...
ezért kell a sok infó hogy ne álmodozzon az ember marhaságokról..csak azért mert hú de szép az a sx 525 kx blokkal..
de pl szuperlotyóra.. meg 100% a legjobb választás
Én azon gondolkozok,hogy veszek egy ezüstmetál tolótetős sport velorexet,aztán beleépítek egy GSXR blokkot. Igaz hogy ugyanúgy nemvaló semmire mint az össze többi mókolt szar,de marhára tetszik a formája.
Nekem csak az YZ 450F volt, de nem tetszett terepen. Túl kicsi volt méretre a blokk meg ugye 4T, amit nem tudtam megszeretni. Mindent fordítva csinál, mint a 2T és szerintem a 2T csinálja jól.
Annyira kicsi, hogy fárasztó kucorodni rajta. Ha nem vagy 160/60, a tököd kivan rajta, ha nem lehet végig ülni. Aki meg végig tud ülni, az ugye lassan megy.
Ja csak a KX blokkon 12W-os gyujtótekercs ugye ha enduro akkor lámpa is legyen na meg a váltó elosztás se endurónak kedvez.
Látod ráülsz és elindulás előtt otthonosabban érzed magad.Nekem is ez tetszett meg benne.Kezes,eltalált,ésszerű könnyen kezelhető erős de mégsem nyers.Na akkor minek ez a reklám meg marketingduma?Mi a bajod a 250-300 blokkal vagy a 4T blokkal?Kérdem én akkor minek ez az utálat?Kézre áll?Tudja amit kell?Pénzed is van rá?Akkor ennyit erről nesze KTM marketing.Jó a motor ember ennyi a lényeg!Jó a japán is csak nekem egy fűrészbak.Ami meg enduró az meg dögnehéz és gyenge ezt nyújtja egy japán nekem.Jó meg megbízható de nem több Ennyi.
káeller 600 ötven
de szép idők is voltak..
a hátamközepére nem kivánnám már az utcai élethalál motorozásokat...olyan igazi gladiátor vagytok mind akik útcán mernek menni..le a kalappal előttetek..
egy tiz perc a városban motorozáshoz képest mikor hosi lezuhan a szikláról..az is életbiztosítás..
főleg mikor én is vezetek.. mert igazi ünnepnapi sofőr vagyok.. mert minden nap ünnepel a forgalom ha nem vezetek