Az, hogy a KX egy kifejezetten pálya-krossz gép. A legkisebb váz, a legmeredekebb villa, a legkevésbé endurós ergonomia a Kawasaki palettáján. Márpedig szerintem a váz és a felépítmény fontosabb, mint a blokk. A KDX kifejezetten jól irányítható enduro gép, csak a blokkja kicsit gyenge. Ezt lehetnek KX blokkal pofon egyszerűen orvosolni. Amolyan jóárasított enduró koncepció a legegyszerűbb elemekből.
Amúgy szerintem a KTM-nek is az európai enduro igényekre hangolt felépítményében rejlik a sikere, nem a kiváló blokkok sorában. Előbbi az, amit nem lehet nem elismerni. Egy EXC 300-on ülve már elindulás nélkül is otthonosabban érzem magam, mintha egy 250-es japán krosszal próbálnék endurozni.
lyÓ
hát ezt kár volt felraknod..
mert konkrétan ez..minden stimmel..mindenhol minden...mindenminden!
ez sokkal szebb jobban egyben van mint a kx 250 vázba berakott...
ez konkrétan.. egy csúcs gép
EXC 250-300 veheted is mint mondtam neked 2000 utáni KTM-ekben gondolkodj De én nem hiszem hogy bármikor is vennél KTM-et.Ahhoz túl nagy falat építettél magad elé hogy ezt ledöntsed.Maradjon meg a fejedben az a tény hogy az összes KTM egy hulladék.Mégis hogy ülnél fel egy olyan motorra ami bármikor eltörhet a villanyaknál.Á inkább hagyd a fenébe.Majd megveszi helyetted más marketingtől elvakult kollega.
Nem köszönöm. EXC 300, vagy EXC 250. Ez a két KTM változat van, ami egyáltalán érdekel és amit ésszerűen végiggondolva is esetleg használnék ha újra terepezésre adnám a fejem.
CR500 blokkos vaddisznót én is szívesen építenék, CRF 450 vázba tenném - ha korlátlan pénz állna rendelkezésre legózásra.
A lenti példát fordítva csinálnám: Én a KDX 250 vázba tenném a KX 250 blokkot. Érdekes lehetne még ugyanez egy lefojtott KX 500 blokkal is. Egyszerű, finom olcsó enduro lenne buzi sok erővel két örök élettel. Persze ennél már egyszerűbb EXC 300-at venni.
Azért ezt szeretném mert nekem ez tetszik, és többekkel beszéltem már a 380-al kapcsolatban, többek között Almáékkal is Győrben.
De ő is lebeszélt róla, pedig KTM márkaszerviz és mégsem ajánlotta.
Csak ez 4T KTM váz.Sokkal nagyobb a hely.A tiedbe a váz alul nem olyan egyenes.Nagyobb szopás lesz a tiedbe beletenni az 500-as blokkot.Nem véletlen hogy az aluvázas CR500-akat is 4T vázból készítik.De ha szereted a kihívást meg a pénzt nem sajnálod akkor hajrá.Én maradnék a 380-as blokknál.Amúgy meg miért nem próbálsz ki egyet mielőtt építkezel?Lehet azt fogod mondani hogy a 380-as bőven elég lesz.
Már megne sértselek de ha hízósúlyban vagy akkor ne várj csodát
Ami nekem volt 250 EXC egy igen kis kezes jószág volt.Az én 75kilómmal repült.Mondjuk 10éve még annyi se voltam.Én kicseréltem a hengert egy 350-esre amit gyári szettben adtak 130-ért.Megérte azt a pár lovat.Meg lehet az EXC-t is csinálni long life-ra.Csak kicsit le kell butítani meg növelni az olajmennyiségen a blokkban meg a vizet se árt megnövelni.Ezekre mind van tuningcucc.Mondjuk így is elmegy soksok km-et hogy nincs hozzányúlva de tuti át lehet alakítani hogy ne legyen ilyen sűrü az olajcsere stb..
gabi
a KTMx500 ról van még képed..de nem ilyen közeli ..olyan teli kéne.. másik oldaláról...
mert én is konkrétan imádom az enyémnek a formályát...
és ami a kx 500ról van emlékem..az csak is pozitív...
amit a cr 500ról van..az meg elég szar...
bár valószinűleg csak azért mert amivel menetem az már nagyon kész volt...mert fe 650től sokkal bénább volt...pedig valójában vehemensebbnek kellett volna lennie
Ugye milyen pofáska a kicsike.
Ezért fogott meg engem is az ötlet, megmaradna ugyan ez a forma ami most van a mocinak.
Mert nekem a KTM formavilága nagyon tetszik.
És mellé lenne neki egy nem mindennapi szíve.
Hát igen, de ha már egyszer fizetek érte én is elvárnám hogy profi munkát végezzenek.
A cég Szarvason van, ha valaki esetleg gondolkodik ilyesmikben akkor az elérhetőségük: 06205670679
Ők egyébként nagy cm3 2T blokkokat építenek bele AF és más vázakba.
Amúgy szerintem a KTM-nek is az európai enduro igényekre hangolt felépítményében rejlik a sikere, nem a kiváló blokkok sorában. Előbbi az, amit nem lehet nem elismerni. Egy EXC 300-on ülve már elindulás nélkül is otthonosabban érzem magam, mintha egy 250-es japán krosszal próbálnék endurozni.
hát ezt kár volt felraknod..
mert konkrétan ez..minden stimmel..mindenhol minden...mindenminden!
ez sokkal szebb jobban egyben van mint a kx 250 vázba berakott...
ez konkrétan.. egy csúcs gép
CR500 blokkos vaddisznót én is szívesen építenék, CRF 450 vázba tenném - ha korlátlan pénz állna rendelkezésre legózásra.
A lenti példát fordítva csinálnám: Én a KDX 250 vázba tenném a KX 250 blokkot. Érdekes lehetne még ugyanez egy lefojtott KX 500 blokkal is. Egyszerű, finom olcsó enduro lenne buzi sok erővel két örök élettel. Persze ennél már egyszerűbb EXC 300-at venni.
De ha érdekel a téma beszélj vele, elmond mindent részletesen róla mik a hibái.
De ő is lebeszélt róla, pedig KTM márkaszerviz és mégsem ajánlotta.
irj már egy mÉlt..telifonszámmmal
thnx
nem a kx 500ról akarok kérdezni..mert az hülyeség...
arról akarok kérdezni .hogy
milyen idó van arra.. meg csak is semmi konkrét
Ami nekem volt 250 EXC egy igen kis kezes jószág volt.Az én 75kilómmal repült.Mondjuk 10éve még annyi se voltam.Én kicseréltem a hengert egy 350-esre amit gyári szettben adtak 130-ért.Megérte azt a pár lovat.Meg lehet az EXC-t is csinálni long life-ra.Csak kicsit le kell butítani meg növelni az olajmennyiségen a blokkban meg a vizet se árt megnövelni.Ezekre mind van tuningcucc.Mondjuk így is elmegy soksok km-et hogy nincs hozzányúlva de tuti át lehet alakítani hogy ne legyen ilyen sűrü az olajcsere stb..
a KTMx500 ról van még képed..de nem ilyen közeli ..olyan teli kéne.. másik oldaláról...
mert én is konkrétan imádom az enyémnek a formályát...
és ami a kx 500ról van emlékem..az csak is pozitív...
amit a cr 500ról van..az meg elég szar...
bár valószinűleg csak azért mert amivel menetem az már nagyon kész volt...mert fe 650től sokkal bénább volt...pedig valójában vehemensebbnek kellett volna lennie
Ezért fogott meg engem is az ötlet, megmaradna ugyan ez a forma ami most van a mocinak.
Mert nekem a KTM formavilága nagyon tetszik.
És mellé lenne neki egy nem mindennapi szíve.
ezt akkora hülyeségnek tartom..kx 500 egyktm sx 525 vázba...
hogy holnaap reggel 8kor felhíwom őket és meg is mondom nekik
hogy nekem is kell egy ilyen
bakker tényleg hogy még a vázvédő is kappol bele.. túl nagyot nem kellett nekik flexelni...
ez konkrétan..állat....
beleszerettem...
valami teliképet is rak6nál ide..
A cég Szarvason van, ha valaki esetleg gondolkodik ilyesmikben akkor az elérhetőségük: 06205670679
Ők egyébként nagy cm3 2T blokkokat építenek bele AF és más vázakba.
http://www.advrider.com/forums...