Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ja és még annyi hogy kb sehol sincs xr400 blokk
az xr4-be terveztem betenni egy trx blokkot mert lusta vagyok rugdosni
európában sehol nem volt, az usában találtunk párat
1500dollár volt egy kb jó állapotú komplett blokk 1000-ért volt egy henger nélküli
szóval rátettem azt a rászánt 300 pénzt és lett a husky
MOSSMÁ nekem is megvan az 5let...BEépítek a KÁRTÉJJEM vázába egy IKSZTÉ blokkot...paípr FÍLLING marad,egyhengerrel kevesebb...mi bajom LEHET?

Amúgy NEM értem miért kell ijjen TÁKOLÁS-MÁKOLÁSon gondolkoddni...XT blokk ide...XL blokk amoda...mikor MINDENRE megvan a gyári MOTOR...pl egy XRNÉCCÁZAST mit kell ÉPÍTGETNI? az úgy jó ahogy van...

Persze egy ÖCCÁZAS építés az más...mint említettem vala CRF vázba pl a CÉERÖCCÁZ...de azt már VALÓBAN ÉPÍTENI kell..nem TÁKOLNI...
valamennyivel könnyebb
az is gáz hogy egy cross vázban nem sok a hely az egyéb kacatokra
a 250es 4t meg nem valami erős, próbáltam a wr250est, nem mozgatta valami aktívan a 130 kilómat, a crf 250es se különb
a régiek meg még vérszegényebbek, még a 2 vezérműtengelyes dr250 se egy nagy durranás(ahol az xr4 3. alapjárat ott a dr 1. maxigáz), a sima meg kb csak boltbaj árni jó
akkor már inkább valami dt 125 blokk, az jó könnyű, 5 ezer a gagyi dugó bele, szétforgatni mint az állat aztán jólvan
Na ezaz.Az XR 400 blokk azért könnyebb nem?Gondolom csak tudod hogy kb milyen súlyba van.Mondjuk egy 250-es négyütem blokkot se hülyeség beépíteni.Ha könnyű a szerkezet az is elég a legtöbb helyre.
Ezt nem értem de ha a lényeg lejött neked már megérte leírni
Haggyadmán azt a ZARÁNDOT...mindenki ARRA megy amerre LÁT...

Most csak BESZÉLGESSÜNK...erról..ARRÓL....
egy xl600 blokk van vagy 40 kiló
semmi értelme betenni, alig bírtam 1 kézzel felemelni olyan dögnehéz, és az olaj még nem is a blokkban van ahhoz is kell valahol helyet kialakítani
Mánn mánnn teljesen mánnn összzekkevertettőőkk bammaegjeee.
Na nem egészen egyforma mert ő egy amúgy szar konstrukcióju motorblokkot baszott ki egy szép és könnyű vázból és beleépített egy megbízhatóbb blokkot.Terepre azért nem mindegy milyen könnyű blokkot építenék be.De az már másik project lenne.Neked tényleg az lenne a legjárhatóbb út hogy egy 380-as blokkot bármelyik műhelyben ráépítenél a te blokkodra.Amúgy meg épp előbb írtam hogy nem kell aggódnod hogy gyengébb a 250-es szerkezetileg.A 4T EXC-k is ugyanarra a blokktömbre épülnek a 250-től az egészen zsiráf féle 600akárhányas rommátuningolt gépekig.És bírják látod.
Köszönöm, remélem fog is, ha meglesz úgyis megosztom veletek.
Na ha beépíted az XT vagy dominator blokkott kapsz egy ugyanolyan dögnehéz motort.Én kisebb köbcentis léghűtéses vagy vízhűtéses blokkra építkeznék ami bele is fér egy cross vázba ami lehetőleg acélváz mert könnyebb alakítani.
Most ezt anno elmondhattad volna Apraszakinak is hogy nem egyszerűbb úgy hagyni ahogy van mert lesz vele papírmunka és átalakítás.
Mégis kihozott belőle valami olyat aminek sokan csak örülnénk.
És neki sem volt egyszerű dolga de mégis meglett.
Sok sikert a projekthez, kívánom valósuljon meg.
Hát ennyi.Nem egyszerűbb az egész tortúra?Van egy ismerős aki egy 250 EXC 4T-ből csinált 525 EXC-t.Vett egy 525-ös blokkot külföldről és a 250-es blokktömbre újra felépítette.Semmi papírmunka nem kellett.
Látod azzal nincs bajom, de ha mégis lesz majd kikérem a véleményeteket hátha tudtok tanácsot adni.
Nem a munkadíjat számoltam hanem hogy a motort ha KX250 és KX500ból rakja össze, blokk felújítva, akkor papírozva névre írva 1 milla alatt meglenne az egész.
Most az én motorom felújítás áraból kiindulva és hogy mennyibe kerül egy blokk. váz, felni stb....
Kiszámolhatod hogy nem kér érte túl sokat.
Na ja csak a Zolié gyári vázban van!
Hát ez sem a te napod.
Pár dolog amit ismerősön keresztül meg tudnak oldani itt is a papírozással kapcsolatban.
Úgy kell vinni vizsgára, hogy motorkódozzák, ezt olyankor szokták, ha pl nem található a motorszám(kirohadt, megsérült, stb). Vagy be kell ütni az 500-as blokkba az exc motorszámát, és kész.
A 360 és 380 blokkal pedig amit te is mondtál azért fosok tőle, eredetileg ugye ez egy 250 blokk és arra építettek rá egy 360/380 hengert.Én itt a strapabírásától félek a blokknak nem mástól.Az 500at meg erre a cm3 fejlesztették ki, Siófokon van egy srácnak SM-nek megcsinálva.
Nagyon strapabíró, megbízható, elnyűhetetlen gépnek tartja.
Megkérdezhetem, hogy az a {cég} csak a munkadíjért mennyit kér.
Nekem is tervbe lenne egy komplett cross vaz mindennel.es egy igenytelen dominator vagy xt blokk bele
amúgy meg ez mind hülyeség...
mert az hogy egyszerű legyen ..gyors és olcsó..az a főzőműsorok védjegye...
itt legyen bonyolult ...nehezen kivitelezhető...és drága is.. ez lesz a jó nagy szenvedés alaplya.

de dont vörri gabikám.. megirod..megszereljük..
kilyawítlyuk...
megoldjuk...
sekszuális életed ..rendbe..mert abban is segit ez a ktm fórum
felfogatás..blokkház minden ugyan za ..csak a főtengej nem 36mm sugáron dolgozik..hanem 39esen...henger hengerfej más...meg a rezonátor..de ezek már beépítés szempontlyából semmit nem számitanak..
sőt ha okossan papirozod a blokkot..lehet hoghy elmagyarázod hogya papiron a blokkod..250 legyen ..akkor aztán meg tipus azonosság miatt még egyszerűbb az egész...

pontossan erről van szó!