Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

tudom hogy attól szarsz..de ha
zsiri szétszedte!nem volt baja ..összerakta.. fel van úlyitva.. akkor az jó is marad!
Azért amit mondtál pont a 360 és 380 betegségeiről.
Ez a terv akkor fog megvalósulni ha nem tudom eladni a KTM-et.
Akkor megtartom és meglátjuk mit lehet belőle kihozni.
Nem lehet egybe beleépíteni ez tény, nem is volt róla szó hogy egy az egybe belemegy.
Ezért van ez a cég hogy megoldja.
Megbeszéltem vele minden hogy szerinte mi a jobb megoldás.
Mondott több dolgot is és hogy mire számíthatok.
A blokk tömb ugyanaz a 250-nek mint a 380-nak nem?Mert akkor még a papirozással se kéne vesződni csak átépíteni a motorblokkot persze ha összeillik.

és ez nem is volt vick
Akkor a véleményedet is fogalmazd meg miért lenne az, kíváncsi vagyok az érvekre.
hát igen..
azért mert mind a kettő kával kezdődik..kátélyem..meg kÁvaszáki..azért még nem lesz jobb összeépíteni .mint egy lyamhó szuzuki kombót
nem értem..ott a 380exc .. már irtam...
eddig az volt hogy a péz nem számit.. akkor mondtam hogy legyen az a kx 250vázba a kx 50 blokk..az amit lefényképeztél.konkrétan az..na az jó!
de hogy ha már a pénz számit..mert ez olcsóbb megoldás hogy ktmexc 250 váz..kx 500 blokk...
elmondom..lehet kpm nem is megy bele hogy egy másik tiupusó blokkot rakj abba a ktmbe..
mig a exc 380blokkot tuti pikk pakk átpapirozzák az exc 250 forgalmis vázba..
+ha meg van csinálva az a 380.. az bizti nem lesz szar...
hivd már fel zsiráfot..ne fórumon üzengess neki.. telifon(mert a fontos dolgok úgy mennek) kérd meg a srác cimét...
és menj el kipróbálni...
ne álmodozz agyalj.. próba..és tudni fogod hogy akarod é..vayg sem...

a gyártott teóriák fontosak..de az hogy az élet mit ad ..az ami számít...
lehet kiderül nem is akarsz szuperlotyózni..hanem áttérsz az extrőm endgyúróra.. és majd jössz velünk a zarándba.. mert ott nagyon jó az élet..
teli van barátsággal...jó kedvel..nevetéssel vigyorral...
Én is sokat agyaltam hogy összedobatok egy crossmotor vázzal és egy igénytelen enduro blokkal egy könnyű de nem üzemórás motort aminek a futóműve is elfogadható.A projekt még nem született meg anyagi problémák miatt de hogy miből raknám össze az már papíron van
ez csak a csíkban lévő hatóanyagtól függ
Mindenki fejében születnek ötletek, és az már más kérdés milyenek.
A KÁRTÉJJEM vázba akarod BEÉPÍTETNI a KÁIKSZ blokkot? Na az már TÉNYLEG a CSŐD lenne...

Mert megint MÁS mikor a CRF vázba tolják bele a CÉERRÖCCÁZAT...de mikor már ÖSZV-ÉR az annyit is ÉR...
Beszéltem ott sráccal, kikértem a véleményét mindenről, anyagi oldaláról.
Mondtam neki azt is hogy nekem itt van a 250 papíros motorom, bele lehet e építeni a másik blokkot.
Annyit mondott hogy igen megoldható és költséghatékonyabb is lenne az egész művelet.
Papírozást is meg lehet rá oldani.
nem is tudod mennyi ilyen köcsög van
pl munkatársam autót akart venni valami automata váltós a6 vagy valami ilyesmi cuccot
felhívja hogy minden rendben-e (képekről csili-villi ) olyan e mint a fotókon, hiba van-e stbstb
elmennek 200+km érte aztán egy kicsit lepukkantabb mint a képeken, fénye se olyan, ráadásul rángat a váltó melegen
mondjuk nem kispályás a csávó mert megtankoltatta az autóját az eladóval arra a szűk 500km távra amit megtett feleslegesen
mondta a gyereknek hogy kb az sem érdekli ha sittre is megy de laposra veri, elment egy napja 15 ezer benzin, meg az ideg
így kellene bánni a simlisekkel, egyből rend lenne
Az a PRODZSEKKT nem ÉR annyit...az TÉNYLEG csak HOBBIBÓL való...és ha nem tudod hová tenni a PÉZED...
Erről van szó.Na ennyit erről,majd talál valami palimadarat.
Jol tetted.en is ezt szoktam csinalni.mert arra gondolok hogy masnak is draga az uzemanyag ha meg kell vasarolni.
Vagy adja 300 ert vagy megtartja es felujitja vaaagy hetekkel honapokkal evekkel kesobb jon egy szerencses szerencsetlen aki nagyon jol fog jarni ezzel a motorral.....mig el nem megy motorozni
Ezt már én is megjártam így, volt hirdetve anno a Husqvarna fórumon egy SM610, gyönyörű képekkel és jó műszaki állapottal.
Bonyhádra mentem le érte hogy megnézzem, kipróbáljam, hát mit mondjak egy másik motor volt hirdetve mert ennek semmi köze nem volt ahhoz.
Egy teljesen leélt motort mutattak be, folyt belőle az olaj össze-vissza, ütött kopott volt, és komolyan mondom hegynek felfelé tuti lefutom annyi erő volt benne.
Annyiért nem adja.
Szia.Nem,nem ismerem a srácot a héten beszéltem vele és közölte ,hogy a motor nagyon jó,erős zörgés-csörgés mentes.Én kis naív elhittem neki és 270km megtétele utàn jól pofára estem mert a motor nudli volt.Azért jeleztem a fórumon hogy ha van itt más is aki esetleg szeretne elmenni megnézni az ne lepődjön meg.
Volt már SMC625öm, nagyon jó kis motor és próbáltam már több 660 is.
Ami Linkaskájé volt, aztán egyet Pakson, és Mosonmagyaróváron is.
De amit szeretnék az most nem ez.
Zaránnak is elmondtam már mi a cél, van már műhely ahol meg is tudják valósítani.
ez nem volt szép...
szerintem 500at is simán megér.. de lehet hogy ezret is . .

amúgy ismered a tagot és utálod?..és itt neked mindenki a barétod és jó tanácsokkal látol el minket .. vagy mi volt a cél azzal hogy nem is kérdezték hogy ismeri é valaki..de már egyből mondod hogy szar...
Azé NÉHA le kell dönteni azt a FÁT..ami takarja az ERDŐT...de akkor meg OTT a többi...és ECCER csak elfogy az ERDŐ is...:)
miért, 300-at nem megér?
az irásaminak nem az a célja hogy egyből megértsék..olvassa gondolkodi....leesikneki.. röhög...
miközben még műszaki ismeretekkel is gazdagod6nak..persze ha meglátja a fától az erdőt
Szevasz VIKTOJJ...TE gyötté IDE..te köszönsz ELŐRE...:)

Amott azt a SZIMMERING témát ŰRHAJJÓ bonyolultsággú MÉRNÖKI magasságokba EMELTED...de NEM kell hogy megérrcsék EGYBŐL...jó a PROPAGANDA:)