Ezért választottam én is, jóval kedvezőbb mint egy festés és igen ha megsérül elég felrakni rá egy másik csíkot.
De egyébként eléggé strapabíró, próbálgattam hogy durvább agyagot végighúzol rajta mennyire karcolja meg, de szinte semmi.
Tehát terepen faágak ellen is jól védheti az idomot.
Igen ez a hőlégfúvós dolog, nagyon jól nyújtható melegítés hatására.
Havernak most csináltam a Honda fejidomára meg még egy, két idomot lenyomatunk vele.
Szeretem magam csinálni ezeket a dolgokat, 4500Ft volt postával együtt 150x100as 4D fólia, ebből szinte minden idomot megcsinálsz.
Én is csak azért vettem többet hátha mégsem jövök ki belőle, elrontom, de simán ki lehet hozni ha ügyes vagy.
Nem nagy befektetés, viszont szép, kiemeli a gépet.
szeva lacikám..mi a helyzet...
ja .. gyanús hogy úgy van ahogy mondod...mindetnt leszedtek róla hogy egy k4esbből k6os legyen ez meg megkapta a k4es idomzatát meg mindenét..csak a vázszám meg a motorszám..de gyanús hogy azt is megkap6tta
de nix jelentősége..csak az számit...kafi legyen a gép..
lyobban kéne rá vigyázni és nem a sziklákon polirozni a gépet
akkor olyan szÍp lehet a tilyéd is ..mint a lyanóé ..volt!..vagy mint az enyém is ..úgy általában véve.... mindég
dehát aki háborúzni megy az készüljön fel arra hogy ....
na mindegy most nem jut lyó befejezés a fejembe
a lényeg..legyen nálad mindég egy harcra kész kártélyem
vagy egy kÁiksz ötszáz alapú szuperlotyó .
Nem a műanyaggal van a gond...hanem a műanyag tank "lélegzik"...és a benzingőztől szokott felpuklisodni...a jobbfjta MATRICÁK is azé vannak PERFORÁLVA...hogy tudjon szellőzni...
Ja...nekem TIZENHÁROMÉ csinálta egy csávó...az EGÉSZ motort...
Nem, kimondottan műanyagra való festékkel van lefújva.
Bár igaz én egy jó fóliázást még jobb megoldásnak tartok.
Max 10 ezerből az egész gépet át lehet húzatni ha te csinálod otthon.
De egyébként eléggé strapabíró, próbálgattam hogy durvább agyagot végighúzol rajta mennyire karcolja meg, de szinte semmi.
Tehát terepen faágak ellen is jól védheti az idomot.
Havernak most csináltam a Honda fejidomára meg még egy, két idomot lenyomatunk vele.
És tartós...ha SÉRÜL akkor javítan is ECCERŰ ...óccsó...csak ÚJRA kell húzni azt a RÉSZT és KÉSZ...
OLCSÓBB mint egy ÚJJ idomgarnítúra...vagy netán festés...van akinek TECCIK...van akinek NEM...
ez mi az
Én is csak azért vettem többet hátha mégsem jövök ki belőle, elrontom, de simán ki lehet hozni ha ügyes vagy.
Nem nagy befektetés, viszont szép, kiemeli a gépet.
ja .. gyanús hogy úgy van ahogy mondod...mindetnt leszedtek róla hogy egy k4esbből k6os legyen ez meg megkapta a k4es idomzatát meg mindenét..csak a vázszám meg a motorszám..de gyanús hogy azt is megkap6tta
de nix jelentősége..csak az számit...kafi legyen a gép..
akkor olyan szÍp lehet a tilyéd is ..mint a lyanóé ..volt!..vagy mint az enyém is ..úgy általában véve.... mindég
dehát aki háborúzni megy az készüljön fel arra hogy ....
na mindegy most nem jut lyó befejezés a fejembe
a lényeg..legyen nálad mindég egy harcra kész kártélyem
vagy egy kÁiksz ötszáz alapú szuperlotyó .
Ja...nekem TIZENHÁROMÉ csinálta egy csávó...az EGÉSZ motort...
Bár igaz én egy jó fóliázást még jobb megoldásnak tartok.
Max 10 ezerből az egész gépet át lehet húzatni ha te csinálod otthon.
Mivel van LEKENVE a tank? NEM puklisodik fel rajta a FESSTÉKK?
Most akkor PORfestett vagy SZÍNterezett?
arra NEM gondoltál hogy ENNEK az alkatrészei is egy FIJJATALÍTÁSHOZ kellettek? ODAlettek..