VALÓBAN VELEM van a baj...mert ÉRTÉKELEM a szépet és a JÓT...tudok különbséget tenni dolgok közt...ezért látsz bennem egy elfogult hüjjét...de csak lássál nyugottan,nekem így is jó...:)
Boltba járni és hétvégi motornak a KÁTÉJJEM is jó...FŐLEG ha még kevesebbe is kerül mint egy KOTVÁNY IKSZTÉ...mert ugye NEM mindegy hogy UGYANANNYI pénzért mivel járunk a boltba...de gondolom ezt megint csak ÉN gondolom HÜJJÉÜL...
A túrázásról és a több száz KILLÓMÉTERRŐL is beszéltünk már eleget...talán TÚL sokat is...de valljuk be BIZTOS hogy nem egy IKSZTÉhathatvanra gondol az ember...meg se nem egy ELCÉNÉGYRE...ha erről van szó...de te csak fújod a magad hüjjeségét...
Talán az IKSZTÉVEL lehet KÖVETNI az ERRHATOT meg a CÉBÉERRT gye?:) Mert az még csak SZÁZNÁL kezd megindulni....a szar KÁTÉJJEM meg akkor má halldoklik:)
Ami a tény...EGYIK sem túrázni való...annyi különbségel hogy az IKSZTÉ jóformán meg SEMMIRE nem való...:)
TONI...az megint MÁS kérdés hogy TALÁLSZ e ijjen ÁLLAPOTÚT...
Mert egyre kevesebb van...FOGYNAK...nagyon nehéz kifogni...
De ugye NEM ERRŐL volt szó...hanem az ÜGYESSÉGRŐL:)
Visszatérve...Én voltam boldog TULAJA ijjen állapotúnak...vagy NÉGY darabnak...az ÖTÖDIK zsír új volt...de az a világ ELMÚLT...újba se tudsz már IJJET venni...és lassan használtba sem...
Drága mert Yamaha ez ilyen egyszerű?Miért miböl van az a Yamaha?Mert mikor a KTM-re mondják hogy drága mert KTM akkor kérdezik hogy de mitöl drága.De legalább azt meg lehet magyarázni
Ez teljesen igaz.Senki se írta ide hogy endurózzon az akinek kajára sincs pénze.De elmondom neked hogy ha már van annyi pénzed hogy vegyed a motorokat akkor lenne arra is hogy használd is.Arra hogy hétvégente kimenjek az erdőbe a haverokkal egy fél napra arra nem kell sok pénzt áldozni.De teljesen mindegy mert nekem ez tényleg a hobbim és nem a kereset kiegészitésem.
Szerintem fejezzük be, még mindig ugyanazokat hajtogatod és makacs vagy nagyon, és még inkább elfogult. Senki nem mondta hogy az xt jobb... azt mondtuk hogy nem szar motor mert miért lenne szar motor. Elismerheted hogy boltba járni ide oda hétvégi motornak tökéletes és az hogy drágább az azért van mert yamaha ilyen egyszerű. Persze ha állatkodni kéne egykerekezni, szerpentinezni arra a ktm a legjobb supermoto ez tény. De nem mindenki erre használja. Elhiheted ha az lc4 nyergébe kényelmesen tudnék motorozni napi több száz km-t és sm-es társaságban motoroznék nekem is lenne. De a 90-100as nem bejövős. pláne hogy r6r cbr fz6 van a baráti körömben
Ha msot sem érted mit írtunk le akkor már tényleg nem tudok mit tenni
Lebeszéltetek a KÁTÉJJEMRŐL(elmentek a VASBA)...igazatok VOLT...és VAN is...gondolozok egy NAGY kemény IKSZTÉHATHATVANON...ami már annyiból is jobb hogy TÖBBET ADNAK érte a vasba(mert a KÁTÉJJEM lófaszt se attak)...mert legalább NEHEZEBB...mámegéri..és akkor MÉG hol van a RENGETEG műszaki "csemege"...(hát NEM az IKSZTÉBE az biztos...de ennek ellenére KAFI gép)
Mit kell itt hasraesni...ahhoz se kellett ÜGYESSÉG hogy az ember bemenjen a BÓTBA és megvegye az újjat...ha volt RÁ pénze álltalában sikerült is...különösebb ügyesség nélkül...
A használtnál is ugyanez a hejjzet...ha van RÁ pézed és elmécc ÉRTE megveheted...főleg ha ÉRT is hozzá valamejjest az EMBER...
Igen eladni, én nem is gondoltam ilyen motorozásra vagy mi!
A motorozás annak való aki olyan fix jövedelemmel rendelkezik, ami a megélhetéstől legalább annyival több hogy egy hobbit fedezzen!
sok éve mondta egy gyerek hogy megy ez "úri" helyen:
vadiúj exc(vagy épp más) megvesz
idomok lámpák stb levesz, utángyártott fel a helyére
ami kophat-karcolódhat letakar, hajtja 2-3-4-5 évig utána minden gyári cucc vissza és van egy alig használt gép szinte nulla órával nagyon jó áron
de akár ez a gyári kerékszettel is megcsinálható
nem nagy beruházás, egy 3 millás motornál +300ezer nem nagy pénz ami utána el is adható jó eséllyel fele ennyiért
utána meg szar ez a ktm már 150 óránál széjjelhullik meg úgy néz ki mint ha benne lenne 1000
Biztos van honnan beszereznie.Gondolom nem Szabolcsból veszi egy tyúkolból őket.Külföldön még van jónéhány megkímélt EXC.Itthon egyre kevesebb mert cserélődnek a gazdák majdnem évente.Akik anno megvették azoknak sincs már kolbászból a kerítés.Akiknek meg még abbol van azok meg újabbat vettek(jobbat kétlem).Kevesen becsülik meg.Inkább a pénzt látják bennük és hogy ha kapnak az alkalmon tovább is adják.
Üdv néktek.
Nézegettem azt a "2006"-os EXC-t.Hát konkrétan amit fel szeretne újítani csikával teleszkópok azok nemhiszem hogy 2006-osak lennének.A lengővilla se de még a kerekek se azok szerintem.Ez egy innen onnan összerakott motor de mondjuk attól még jó lehet csak ha kell valami hozzá azért nem árt tisztába lenni vele micsoda mikori évjárat és nem rávágni hogy 2006-os.
Azért én kiváncsi lennék hogy mit járhatott végig ez a motor hogy ennyi az eltérő alkatrész rajta.Ha mesélni tudna akkor itt biztos teleírná az oldalt
SOSE méricskéltem még meg...nemtudom...
Boltba járni és hétvégi motornak a KÁTÉJJEM is jó...FŐLEG ha még kevesebbe is kerül mint egy KOTVÁNY IKSZTÉ...mert ugye NEM mindegy hogy UGYANANNYI pénzért mivel járunk a boltba...de gondolom ezt megint csak ÉN gondolom HÜJJÉÜL...
A túrázásról és a több száz KILLÓMÉTERRŐL is beszéltünk már eleget...talán TÚL sokat is...de valljuk be BIZTOS hogy nem egy IKSZTÉhathatvanra gondol az ember...meg se nem egy ELCÉNÉGYRE...ha erről van szó...de te csak fújod a magad hüjjeségét...
Talán az IKSZTÉVEL lehet KÖVETNI az ERRHATOT meg a CÉBÉERRT gye?:) Mert az még csak SZÁZNÁL kezd megindulni....a szar KÁTÉJJEM meg akkor má halldoklik:)
Ami a tény...EGYIK sem túrázni való...annyi különbségel hogy az IKSZTÉ jóformán meg SEMMIRE nem való...:)
Mert egyre kevesebb van...FOGYNAK...nagyon nehéz kifogni...
De ugye NEM ERRŐL volt szó...hanem az ÜGYESSÉGRŐL:)
Visszatérve...Én voltam boldog TULAJA ijjen állapotúnak...vagy NÉGY darabnak...az ÖTÖDIK zsír új volt...de az a világ ELMÚLT...újba se tudsz már IJJET venni...és lassan használtba sem...
Ha msot sem érted mit írtunk le akkor már tényleg nem tudok mit tenni
HORNET motor DRÁGA kincs...de jobb a RIGA ha HORNET nincs...
De egy csöves HORRNETTET már nem ennyire bonyolult mi? De te ezt jobban tudod úgyis...ÉN csak RIGÁBA utazok:)
A használtnál is ugyanez a hejjzet...ha van RÁ pézed és elmécc ÉRTE megveheted...főleg ha ÉRT is hozzá valamejjest az EMBER...
MI ebbe a NAGY kaland?
A motorozás annak való aki olyan fix jövedelemmel rendelkezik, ami a megélhetéstől legalább annyival több hogy egy hobbit fedezzen!
vadiúj exc(vagy épp más) megvesz
idomok lámpák stb levesz, utángyártott fel a helyére
ami kophat-karcolódhat letakar, hajtja 2-3-4-5 évig utána minden gyári cucc vissza és van egy alig használt gép szinte nulla órával nagyon jó áron
de akár ez a gyári kerékszettel is megcsinálható
nem nagy beruházás, egy 3 millás motornál +300ezer nem nagy pénz ami utána el is adható jó eséllyel fele ennyiért
utána meg szar ez a ktm már 150 óránál széjjelhullik meg úgy néz ki mint ha benne lenne 1000
Nincs mit félre beszélni, aki ügyes az ügyes
Nézegettem azt a "2006"-os EXC-t.Hát konkrétan amit fel szeretne újítani csikával teleszkópok azok nemhiszem hogy 2006-osak lennének.A lengővilla se de még a kerekek se azok szerintem.Ez egy innen onnan összerakott motor de mondjuk attól még jó lehet csak ha kell valami hozzá azért nem árt tisztába lenni vele micsoda mikori évjárat és nem rávágni hogy 2006-os.
Azért én kiváncsi lennék hogy mit járhatott végig ez a motor hogy ennyi az eltérő alkatrész rajta.Ha mesélni tudna akkor itt biztos teleírná az oldalt
Itt vannak a képek, majd küld tovább neki:
Üdv
Esetleg külön eladó-e az Akrapovic kipufogó a gépedről? Vagy becseréled egy Leo Vince "E" szabványos dobra, valamint pluszba ráfizetek ?!