Szia(sztok)A teloaljában ugynevezett GE csapágy van,szinte 100 hogy nemkapsz(mert idiota méret..mint már elöttem is mondták..)Legalábbis én nemkaptam,igaz YZ de ottis mondták ilyet nemláttak még (de hirtelenfelindulásból elkeztem turni a cuccaim között és találtam itthon 1jót bele..mert a gyári 1vagyon . )
Az ilyen alumínium fészekben lévő csapágyakat nem szerencsés ütni, inkább préseld, gyönyörűen kijön. Kell egy nagy dugókulcs fej meg egy akkora, mint a kinyomandó cucc átmérője. Egyik oldalra az egyik, a másikra a másik, satu és kinyom. Ugye érthető!
exc lengővilla felújitókészletben mi szerepel? a 2 tügörgőt már kiütöttem. De a teleszkóp aljánál mivan? Porcelán golyós csapágy? az nemakar kifele jönni
Szóval Laci ezt kérdezte a Husky topicban, de nem akartam szétoffolni:
"Mondtad hogy fekete blokk párti vagy, nekem pedig feltűnt hogy minden fekete blokkos LC4-be bele van irva jobboldalra a gyujtásdeklibe hogy LC4 a bal oldali kuplungdeklibe pedig hogy KTM nekem meg nincs. Cserélve lehetet vagy csak simán abba az évjáratba még nem volt....?"
Igen, ennyire öreg a gépsárkány. Már nem emlékszem milyen évjáratúnak vetted, de a Tiéd 93-as vagy 94-es 620-as. Még nincs benne kiegyenlítő tengely, azért olyan a kuplungdeknid és még SEM gyújtásos, a KOKUSAN-osokban van benne az LC4 felirat.
Tömítés attól függ, hogy milyen állapotban tudod levenni. De 2-3eft egy kuplungdekni tömítés.
A rugóhossz min.: 34,5mm. Ha rövidebb akár 1 is, garnitúra csere.
Lamellák: 2,5mm a min. vastagság.
Gyakori hiba, hogy rosszul rakják össze. Arra figyelj, hogy a fémlamelláknak a külső éle az egyik oldalon élesebb. Az az oldal legyen lefelé.
Szeva!
Az gondolom alap, hogy fenn a kuplungkarnál legyen holtjáték. A másik az a blokkon lévő kis kar, amit a bovden húz. Ott is kell lennie holtjátéknak. Ha nincs ill. túl kicsi, akkor kitámaszt a kuplung és csúszik. Ha állítani kell, akkor motor eldönt a jobb oldalára, kuplungdekni le és a kuplungkosár közepén van az állítócsavar.
Ha jó a holtjáték mindenhol, akkor rugóhossz ellenőrzés.
Persze a lamellák vastagságát is ellenőrizd ill. hogy nincs a felületük felüvegesedve. Ha régóta csúszós kuplunggal megy a gép, akkor ez utóbbi esélyes...
"Mondtad hogy fekete blokk párti vagy, nekem pedig feltűnt hogy minden fekete blokkos LC4-be bele van irva jobboldalra a gyujtásdeklibe hogy LC4 a bal oldali kuplungdeklibe pedig hogy KTM nekem meg nincs. Cserélve lehetet vagy csak simán abba az évjáratba még nem volt....?"
Igen, ennyire öreg a gépsárkány. Már nem emlékszem milyen évjáratúnak vetted, de a Tiéd 93-as vagy 94-es 620-as. Még nincs benne kiegyenlítő tengely, azért olyan a kuplungdeknid és még SEM gyújtásos, a KOKUSAN-osokban van benne az LC4 felirat.
450 EXC-n szeges gumival jégen menyire jól lehet motorozni ?
Érdemes-e megcsinálni rá a szeges gumit ?
Azért nem kell behasalni, nem fejből nyomom az adatokat!
A rugóhossz min.: 34,5mm. Ha rövidebb akár 1 is, garnitúra csere.
Lamellák: 2,5mm a min. vastagság.
Gyakori hiba, hogy rosszul rakják össze. Arra figyelj, hogy a fémlamelláknak a külső éle az egyik oldalon élesebb. Az az oldal legyen lefelé.
Tömítést valószinű hogy cserélni kell?
Egy közelitőleges kuplung lamella vastagságot tudnál nekem adni hogyha kivbeszem megmérni kb mekkor ami még jónak számít
Az gondolom alap, hogy fenn a kuplungkarnál legyen holtjáték. A másik az a blokkon lévő kis kar, amit a bovden húz. Ott is kell lennie holtjátéknak. Ha nincs ill. túl kicsi, akkor kitámaszt a kuplung és csúszik. Ha állítani kell, akkor motor eldönt a jobb oldalára, kuplungdekni le és a kuplungkosár közepén van az állítócsavar.
Ha jó a holtjáték mindenhol, akkor rugóhossz ellenőrzés.
Persze a lamellák vastagságát is ellenőrizd ill. hogy nincs a felületük felüvegesedve. Ha régóta csúszós kuplunggal megy a gép, akkor ez utóbbi esélyes...
jogos
de ez miért jobb ez nem egy gyári kipufogó?