Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem akarom Dani biznicét rontani, de ne kapkodd el a lamella cserét. Előbb ellenőrizd, hogy a rugóid még a megfelelő hosszúságúak-e ill. a külső és a belső holtjátékod megvan-e!
A vízpumpa kihajtásnál ment el a veztengely szimmering! Érdemes hamar kicserélni, mert ha már megfárad, szennyeződés is alájut és szépen "kiárkolja" a vezérműtengelyt. Csere a vége.
10w/40-es fullsynt oil (A vez tengelynél vmi szimeing)
Az EXC-nek a blokkjából mi folyik
Szevasztok

Ez se rossz.
A mai nap termése.
Nekem is tetszik
Kezelési könyv vajon mi
hali szep darabb
Hello

Ktm sx 125-nél a váltó olaj szintet hol tudom megnézni?
Dellortoval ilyen 6-7 l-ekről beszéltek...nekem az FCR-rel 2,92 és 6,5 l voltak a szélsőértékek, az átlag meg olyan 4-5 l között...
milyen fogyasztásra számíthatok igy a dellortoval? neked menyit evett ugy ahogy volt?
Hát nemtom, de én dugót gyakrabban szoktam cserélni mint hajtókart...krosszoknál is 2-3 dugónként elég a főtengelyt felújítani...
köszi a segítséget!
Hát a Dellorto mondjuk nem annyira szar mint a Mikuni (azzal olyan érzés mintha 25 LE-s lenne a motor) viszont kurva hisztis és sokat fogyaszt vele...
ne aggódj, én sem tudtam..ez kb olyan mint a LOL...vagy a GYIK...vagy a C.S.I.K.L.O. (Jay és Néma Bob)
áhá
dánke sőn

érdemes dellorto karbit lecserélni? megér anyit a teljesitmény vagy a gázreakció vagy mittomén milyen változás?
szerény véleményem szerint
röhögjetek ki de miaz a faszom az az szvsz? már láttam sokszor..
Ja...mondjuk ott is van a szeren szvsz
bikepics....a nap fotója.
Nálam nem a neve volt a lényeg...
az elég híres márka!

ma is volt meló, csak tegnap nem volt termelés... ma már minden működött
hallom bezárt a gumigyár mert nincs gáz