Szia!
Pont nemrég kérdezte valaki ugyanezt...
Ha jól emlékszem az EGS az "utcaibb" változat, illetve 2001-ig gyártották csak....
Szervízigény mindig vagylagos dolog, főleg egy 2t esetében.....
Feltételezem hogy egy öregebb modellt veszel...ha Mo-i akkor majdnem tui hogy lesz egy dugócseréd, rosszabb esetben dugó, hajtókar, esetleg henger.....
Ha OK a gép,akkor a szokásos dolgokat ellenőrizd vásárláskor:
csapágyak, telószimering,lánckerekek,tűgörgők,betétek, légszűrő,stb...de ezt te is nyilván tudod...
Ha normális olajat keversz a benyába, tisztogatod a légszűrőt, telószárat és arra használod a gépet,amire való,akkor nem lesz gond...mivel ez egy enduró, hobby használat mellett (pl: hétvégi motorozások) simán kibír 1,5-2 évet....persze csak a dugó...hajtókart érdemes évente átellenőrizni,cserélni...azt a 35-40ezer Ft-ot megéri rákölteni...
Nyugodtan szóljatok,ha hülyeséget írtam...
Sziasztok!
KTM EGS 380-al kapcsolatban van valakinek tapasztalata?Amúgy ez az EGS ugyan az mint az EXC? milyen gyakorisággal kell szervizelni?Ez a típus inkább versenykrosszgép,vagy hobby endúrónak számít? nem nagyon ismerem a KTM-eket,lécci segítsetek!
Üdv
Nekem nem is volt hozzá Berges havernak mikor elromlott a moci 2 hónapig használtam az övét...de nagyon bejött ez a supermoto téma, ezért akarok idén venni egyet.
helló urak!még jó h ma elugrottam a benzinkutra megnézni a fagyálló tűrőképességét...-8ig ok!még szerencsém h nem fagyott el. úgyhogy le kéne cserélnem a vizet. tudtok segiteni, h hogyan kell csinálni?még sose csináltam ilyet...úgyhogy úgy magyarázzátok el mintha ovodás lennék
előre is köszi a segitséget!
Vettem fekete öntapadós tapétát. 2m x fél méterest. Aztán nekiálltam vagdosni De nagyon időigényes egy szar... már tudom mit éltél át Dani a tanknál. Már csak pár matrica kell még a sárvédőkre h tele legyen...
JAJA SM powa lesz nekem is csak még nem döntöttem h mit vegyek de nagyon tetszenek a KTM-ek és ezért nézegetem őket a tiedet is néztem még annó mikor eladó volt !
Na még egyszer köszi ha még lesz infód akkor írdmeg itt!
Ennek folyományaként ebben a hónapban többet enni asszem már nem fogok...
Pont nemrég kérdezte valaki ugyanezt...
Ha jól emlékszem az EGS az "utcaibb" változat, illetve 2001-ig gyártották csak....
Szervízigény mindig vagylagos dolog, főleg egy 2t esetében.....
Feltételezem hogy egy öregebb modellt veszel...ha Mo-i akkor majdnem tui hogy lesz egy dugócseréd, rosszabb esetben dugó, hajtókar, esetleg henger.....
Ha OK a gép,akkor a szokásos dolgokat ellenőrizd vásárláskor:
csapágyak, telószimering,lánckerekek,tűgörgők,betétek, légszűrő,stb...de ezt te is nyilván tudod...
Ha normális olajat keversz a benyába, tisztogatod a légszűrőt, telószárat és arra használod a gépet,amire való,akkor nem lesz gond...mivel ez egy enduró, hobby használat mellett (pl: hétvégi motorozások) simán kibír 1,5-2 évet....persze csak a dugó...hajtókart érdemes évente átellenőrizni,cserélni...azt a 35-40ezer Ft-ot megéri rákölteni...
Nyugodtan szóljatok,ha hülyeséget írtam...
olvass kicsit vissza nem kell sokat volt már róla szó....
KTM EGS 380-al kapcsolatban van valakinek tapasztalata?Amúgy ez az EGS ugyan az mint az EXC? milyen gyakorisággal kell szervizelni?Ez a típus inkább versenykrosszgép,vagy hobby endúrónak számít? nem nagyon ismerem a KTM-eket,lécci segítsetek!
Üdv
Ha a vízpumpát figyelmen kívül hagyod, akkor csak a videó eleje és a vége a lényeg
előre is köszi a segitséget!
JAJA SM powa lesz nekem is csak még nem döntöttem h mit vegyek de nagyon tetszenek a KTM-ek és ezért nézegetem őket a tiedet is néztem még annó mikor eladó volt !
Na még egyszer köszi ha még lesz infód akkor írdmeg itt!