Attól függ milyen szinten pályázol vele mennyire mész mert ha már benne vagy a dolgokban akkor hamar beszarik az exc futóműve,nem kimondottan pályára való,ez versenyendúró, nagyon puha futóművel ami nem való crosspályára,de tartósabb a motorja mint az sx-é valamit valamiért
az én motorom is megeszi a 7litert(semmi közút,csak terep)bár ha nekem 300om lenne tutira nem érdekelne mennyit eszik!kis táska benya..... valamit valamiért..
Tök más futómű, eltérő váltóáttételezés, más kipufogódob, egy dugattyúgyűrű.
Ezt így nem lehet megmondani, ezer dolgotól függ...de tavaly a Kelet-Kupában Monoron láttam menni egy 2T EXC-t...
Sziasztok!
Meg tudja mondani valaki,hogy mi a különbség egy 125sx és egy 125exc között? teljesítmény stb. .....
ha pályázni is akarok akkor is jó vétel lenne egy 125exc?
köszi a választ!
üdv zsolti
Azért megnézném azt az embert aki a 300-assal végig nyélen megy...ennyivel azért nem tud a svéd sem jobban motorozni nálam (de mondjuk tény hogy szemmel láthatóan gyorsabban megy és kondival is jobban el van eresztve)...
Stílusfüggő a fogyasztás,van aki otthon lecsutkázza a gázt,és amikor hazaér akkor engedi el,meg van aki szépen nyugiban megy,ez nem mind1 a fogyasztás terén...
Ez az.
Engem a hatótávolság miatt érdekel leginkább a fogyasztása, mert annál kellemetlenebb érzés nincs, hogy állandóan azon kell gondolkodni, hogy mennyi van még hátra és hol van benzinkút.
Ez tönkre teszi az egész motorozás élményét.
Pedig de. Együtt indultunk a Pólustól, Gustafsson ott tankolta tele a 300-ast, kimentünk Fótra földúton, ott motoroztunk kb. másfél órát és már alig maradt neki a tank alján egy kicsi, mondta is hogy kb. a visszaútra lesz elég. Én meg tankoltam előző motorozás után a soroksári Tesco-kútnál, onnan haza Csepelre, otthonról át a városon a Pólusig aszfalton, meg a motorozás után még eljöttem Csepelig és itt tankoltam 8 l-t...elég jelentős difi
2T-nél azért szvsz elég jelentős tétel...főleg hogy ugye a benzinfogyasztás egyenes arányban áll az olajfogyasztással is (ami megintcsak nem olcsó)...na meg sokszor az sem mindegy, milyen gyakran kell nekiállni kutat keresni (Ukrajna pl.)...
Amindenit! Jól fogyaszt! Nagyon nem emlékszem már az én sx360-amra! Bár sztem az sosem forgott 4000 fölé! Ha mostani erőnlétem 10-ből 4, akkor amikor még megvolt kb -2 lehetett...
Pedig gondolkodtam a négyütemű lecserélésén 300-asra, de elrettentenek az adatok: fogyasztás, karburálás, átfúvókázás,stb...
Nem vagyok motorszerelő...
Ha pályázni szeretnél akkor nem is értem miért gondolkozol endúróban.
Ezt így nem lehet megmondani, ezer dolgotól függ...de tavaly a Kelet-Kupában Monoron láttam menni egy 2T EXC-t...
Meg tudja mondani valaki,hogy mi a különbség egy 125sx és egy 125exc között? teljesítmény stb. .....
ha pályázni is akarok akkor is jó vétel lenne egy 125exc?
köszi a választ!
üdv zsolti
Engem a hatótávolság miatt érdekel leginkább a fogyasztása, mert annál kellemetlenebb érzés nincs, hogy állandóan azon kell gondolkodni, hogy mennyi van még hátra és hol van benzinkút.
Ez tönkre teszi az egész motorozás élményét.
Leginkább 2004-től.
Pedig gondolkodtam a négyütemű lecserélésén 300-asra, de elrettentenek az adatok: fogyasztás, karburálás, átfúvókázás,stb...
Nem vagyok motorszerelő...