Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A nagyon puha futómű nem fedi a valóságot...szerintem kimondottan kemény az EXC futóműve a Gas Gashoz képest
nah meg azért még nőnöm kell hozzá,csak nem 450.....
mert 450-et vettem arra volt zsém....most meg nem adom el mert 1 full felújított blokk van benne!de következő gép tuti a 300....
Szerintem pályán sokkal kobb egy SX-el menni mint egy EXC-vel.
Ha pályázni szeretnél akkor nem is értem miért gondolkozol endúróban.
Attól függ milyen szinten pályázol vele mennyire mész mert ha már benne vagy a dolgokban akkor hamar beszarik az exc futóműve,nem kimondottan pályára való,ez versenyendúró, nagyon puha futóművel ami nem való crosspályára,de tartósabb a motorja mint az sx-é valamit valamiért
És miért nincs?
köszi! Akkor úgy kérdem, hogy bírja e a pályázást az exc, vagy nem kimondottan? lóerőben ugyananni amúgy?
Illetve régebben az SX 5sebességes volt, az EXC mindig 6-os váltóval készült.
az én motorom is megeszi a 7litert(semmi közút,csak terep)bár ha nekem 300om lenne tutira nem érdekelne mennyit eszik!kis táska benya..... valamit valamiért..
Tök más futómű, eltérő váltóáttételezés, más kipufogódob, egy dugattyúgyűrű.
Ezt így nem lehet megmondani, ezer dolgotól függ...de tavaly a Kelet-Kupában Monoron láttam menni egy 2T EXC-t...
nagyon cool a verda, nekem is sokáig állt így
Sziasztok!
Meg tudja mondani valaki,hogy mi a különbség egy 125sx és egy 125exc között? teljesítmény stb. .....
ha pályázni is akarok akkor is jó vétel lenne egy 125exc?
köszi a választ!
üdv zsolti
Azért megnézném azt az embert aki a 300-assal végig nyélen megy...ennyivel azért nem tud a svéd sem jobban motorozni nálam (de mondjuk tény hogy szemmel láthatóan gyorsabban megy és kondival is jobban el van eresztve)...
Stílusfüggő a fogyasztás,van aki otthon lecsutkázza a gázt,és amikor hazaér akkor engedi el,meg van aki szépen nyugiban megy,ez nem mind1 a fogyasztás terén...
nálunk van 1 2004-es exc 300,,,,ne hidd ,h mindig miatta keressük a benzinkutat!
Bazzeg Andris nagyon fasza ,de gondolom nem kevés pízedbe van....
Ez az.
Engem a hatótávolság miatt érdekel leginkább a fogyasztása, mert annál kellemetlenebb érzés nincs, hogy állandóan azon kell gondolkodni, hogy mennyi van még hátra és hol van benzinkút.
Ez tönkre teszi az egész motorozás élményét.
Pedig de. Együtt indultunk a Pólustól, Gustafsson ott tankolta tele a 300-ast, kimentünk Fótra földúton, ott motoroztunk kb. másfél órát és már alig maradt neki a tank alján egy kicsi, mondta is hogy kb. a visszaútra lesz elég. Én meg tankoltam előző motorozás után a soroksári Tesco-kútnál, onnan haza Csepelre, otthonról át a városon a Pólusig aszfalton, meg a motorozás után még eljöttem Csepelig és itt tankoltam 8 l-t...elég jelentős difi
Nincs konkrét évjárat és márka sem.
Leginkább 2004-től.
2T-nél azért szvsz elég jelentős tétel...főleg hogy ugye a benzinfogyasztás egyenes arányban áll az olajfogyasztással is (ami megintcsak nem olcsó)...na meg sokszor az sem mindegy, milyen gyakran kell nekiállni kutat keresni (Ukrajna pl.)...
neem eszik ez annyit.....
így vaan.
Amindenit! Jól fogyaszt! Nagyon nem emlékszem már az én sx360-amra! Bár sztem az sosem forgott 4000 fölé! Ha mostani erőnlétem 10-ből 4, akkor amikor még megvolt kb -2 lehetett...
Pedig gondolkodtam a négyütemű lecserélésén 300-asra, de elrettentenek az adatok: fogyasztás, karburálás, átfúvókázás,stb...
Nem vagyok motorszerelő...
szerintem meg a benzin költség a legkissebb költeni valo ebben a sportban,,
mikori évjáraton gondolkozol?márka ktm,gasgas