Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nemtudom hogy a hengerfejbe megy-e . Most indulok lekapom az ülést tankot eztazt befűtök a műhelybe olvadjon ki a kecske.
Valam ötlet, hatlet?
A motorom eleje terepen mikor beraktam kanyarba, elnehezült mindig, nehéz volt visszaforditani egyenesbe... mintha akadt volna. De álló helyzetben meg normálisan, könnyen lehetett forgatni a kormányt! Ez mitől lehet? Help me...
Kartergázcső, valóban. Biztos hogy a hengerfejbe megy? Az SC-n a vázba volt bevezetve...
SEGITSETEK mert szétrobban a fejem

Természetesen amikor megvettem a motort leellenőriztem a hidegek előtt hogy van e benne fagyálló . Van oké.

De van ez a pirossal jelölt cső megnyomkodom és recseg valami belefagyott lófasz. Azt hittem ez kartergázcső, apám mondta előfordulhat lecsapódó pára vagy amikor legutoljára beinditottam nem melegedett át a motor vagy a henger vagy a hengerfej tökéletesen ( nemtudom melyik) és mivel ez a hengerfejet meg a blokkot köti össze ( ez kartergázcső?) ezért a kettő közötti hőmérséklet külömbség miatt csapódhatott lebenne pára. na és akkor levettem az alsó bilincset nyomkodom oszt pereg a jeges istenfasza belőle . Szarban vagyok-e az itt a kérdés.
ügyes.....
Na én is szétkaptam a motort, mint kisgyerek a lego-t. A hátsó lengővillám oldalirányban kb 1 centit mozog, ez ugye már csapágycserére érett? Amig egyben volt nemláttam mi mindent kell kicserélni rajta... ájj gyüjthetem a pénzt megint
Eloxáltatni...az előzőn már bevált...
kereket feketére mivel akarod festeni?
Nemtom, de direkt megkérdeztem a KTM Hungária műszaki igazgatójától is és azt mondta hogy tényleg nem jó rá...
ajha....
de mi az anyjukat tudnak variálni a 250-esen, amiért különbözik
Nézd meg a listát hogy melyik típusokra jó...
akko ne nyavajogjon, hogy nem kap
Gondolom ő is tudja hogy lehet kapni csak nem akar ennyit kiadni érte
ne mondj ilyent, hogy nem lehet KAPNI
Minden műanyag tank lélegzik. Ezért csak perforált, és vastag fólia marad meg rajta. A festéssel kár bajlódni, mert úgyis lejön. Én bizonyos helyekre csináltattam karbon héjjat, és ragasztottam. Azt is feloldja a lélegzéskoir távozó vegyület...
A ragasztó nem bírja tartani a fóliát azért hójagosodik fel!Pl nézd meg jópár LC4-esnek is műanyag tankja le van festve!Nekem a CRM 250-es is le volt festve és semmi baja nem volt!Az a lényeg hogy műanyaghoz való festéket kell venni!Vagy adok egy öteletet ami még nagyon tartós is!Én a régi exc-men használtam!Lehet venni vastag alufóliát ami ragasztós és tekercsben lehet kapni!Tök szépen meg lehet csinálni a tankot ezüst színüre és az nem hójagosodik fel az tuti!
Kizártnak tartom hogy rajta maradjon a festék...ahogy a fóliát lerúgják a műanyagon átdiffundáló oldószerek, úgy azt is le fogják...
Dani egy jó tanács tank ügyben!Szerintem is fesd le ha annyira feketét akarsz!Már lehet kapni kurvajó festékeket amik elég jól bírják és nem repednek.Tankot szerintem nyugodtan lehet!Ha van fényező ismerősöd akkor érdemes vele megcsináltatni!
És Attól mert meg vannak repedve, még használhatóak, csak idegesít hogy szarul néznek ki...meg amúgy is fekete kerekeket akarok, ahhoz meg így is-úgy is szét kellene fűzni őket...
Amúgy asszem szedhetem is le, felhólyagosodott mint az állat
Pl. mert nem kapni feketét az enyémre
Inkább festeni kellett volna!
zavar? akkor miért fóliáztad le a tankodat ?
ezekre a kisebb malőrökre gondolok....jól van ne szívjuk egymás vérét.....nem hiányzik senkinek sem...kinek ez kinek az!