Semmi jó...kaptam ma egy kissé viharvert fekete Excel ráfot, erre a felnis nem volt hajlandó megcsinálni Pedig valami kéne mert az első kerekem elég szarul áll (két helyen is meg van repedve, az egyik annyira hogy sztem nem is javítható)...pénzem meg ahogy szokott kb. nulla a projektre GGtopickban
Eddig a legnagyobb kiadás (az átíráson kívül) a telószimmering-csere volt (7000+olaj)...a többi nem lett volna elengedhetetlenül szükséges, csak engem zavar az igénytelenség...
na én 95 kiló vagyok és mentem jó pár exc-vel aminek állítólag már a legkeményebbre volt állítva a telója és nekem nagyon puha volt lebegett az egész motor 60-70 kilós embereknek tökéletes vagy kemény lehet ami nekem puha
Én tavaly a KTM tesztnapokon próbáltam EXC 450, SX 450, EXC 300, SXF 250, SX 150, ezeket többször is.
Legjobban az SX 150 és az EXC 300 tetszett. A 4T valahogy nem fogott meg.
Kb. 5 lóerővel gyengébb az EXC - viszont kis és közepes fordulaton erősebb.
Mit értesz az alatt hogy bírja Szerintem az én szintemen évekig el lehetne krosszozni egy EXC-vel is, sőt, lehet gyorsabb is volnék vele mint krosszmotorral...
Eddig a legnagyobb kiadás (az átíráson kívül) a telószimmering-csere volt (7000+olaj)...a többi nem lett volna elengedhetetlenül szükséges, csak engem zavar az igénytelenség...
Ettől függetlenül egész más pályán egy endúró mint egy cross motor. Legalábbis szerintem.
Tényleg, megyek is, lemázsálom magam
Legjobban az SX 150 és az EXC 300 tetszett. A 4T valahogy nem fogott meg.
Mit értesz az alatt hogy bírja Szerintem az én szintemen évekig el lehetne krosszozni egy EXC-vel is, sőt, lehet gyorsabb is volnék vele mint krosszmotorral...