Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Minden SX-et ill. EXC-t erre a súlyra állítanak?
Semmi jó...kaptam ma egy kissé viharvert fekete Excel ráfot, erre a felnis nem volt hajlandó megcsinálni Pedig valami kéne mert az első kerekem elég szarul áll (két helyen is meg van repedve, az egyik annyira hogy sztem nem is javítható)...pénzem meg ahogy szokott kb. nulla a projektre GGtopickban
Akkor tartanom kell a versenysúlyomat Bár egy kis izmot fel lehetne még szednem a karomra, mert az nagyon hamar elfárad...
A magam részéről ha már küzdök valamiért akkor az az hogy _ne_ legyen pocak...
"..na, de a pocak, na azért keményen kell küzdeni"

A gyári cuccokkal 70-80 kg. Ez természetesen a felszereléssel együtt értendő, tehát ahogy motorozol (sisak, csizma stb.)
Áh, pöcse mindenkinek lehet manapság...na, de a pocak, na azért keményen kell küzdeni
Akkor neked az SX futóműve se volna jó, mert azt 70-80 kg közötti súlyra állítják be gyárilag...úgyhogy azzal is ugyanott vagy ahol a part szakad...
Én aszittem attól ami a lába között van

Eddig a legnagyobb kiadás (az átíráson kívül) a telószimmering-csere volt (7000+olaj)...a többi nem lett volna elengedhetetlenül szükséges, csak engem zavar az igénytelenség...
Nem tudom mekkora súly az, amihez még normálisan be lehet állítani a futóművet
én vezetek 100kg
Ez egy dolog, ezt tudomásul kell venni és el kell fogadni.
Ettől függetlenül egész más pályán egy endúró mint egy cross motor. Legalábbis szerintem.
na én 95 kiló vagyok és mentem jó pár exc-vel aminek állítólag már a legkeményebbre volt állítva a telója és nekem nagyon puha volt lebegett az egész motor 60-70 kilós embereknek tökéletes vagy kemény lehet ami nekem puha
A pocaktól lesz férfi a férfi
Dagadék
Tényleg, megyek is, lemázsálom magam
láttam azt is...van is vele elég bajod....nem nagy bajok,,,,,de mind a pénzt viszi,,,,
66-70 között...attól függ jó kaja volt-e a héten
Én tavaly a KTM tesztnapokon próbáltam EXC 450, SX 450, EXC 300, SXF 250, SX 150, ezeket többször is.
Legjobban az SX 150 és az EXC 300 tetszett. A 4T valahogy nem fogott meg.
Én 740-ért vettem a 250-est...
Talán mert az SX-ben 30 üó-ként kell dugót cserélni, az EXC-ben meg bőven elég 100-anként
hol?840ért?kiváncsi vok rá rendszámmal...
A 450-esed árából kaptál volna kb. 2 évvel fiatalabb 300-ast...
hány kiló vagy?
Kb. 5 lóerővel gyengébb az EXC - viszont kis és közepes fordulaton erősebb.
Mit értesz az alatt hogy bírja Szerintem az én szintemen évekig el lehetne krosszozni egy EXC-vel is, sőt, lehet gyorsabb is volnék vele mint krosszmotorral...