Azért ezzel csinján bánnék. Építettem egy 612-es KTM blokkot, az van a quadomba. 520-as blokk volt a kiindulás, nagyobb dugó, eltolt löket. Amit vettem pár üzemórás henger, dugó, hajtókar szettben, megállt a hajtókarban a tűgörgő. Nekem kapóra jött, hogy a 'Z' csap miatt nagyobb tűgörgő kellett, mint a széria, így ki lett köszörülve, és megkapta az új Prox tűgörgőt. A Szikszai csinálta, meg a 'Z' csapot is...lekopogom, de eddig megy. 80 LE...
a nikasil felülete sokkal simább futást biztosít, mint a fémhengeré...ezért vonják be most már a telószárakat is mindenféle szarral...
Ezenkívül a fémhenger jóval jobban melegszik,mint az alu vagy nikasilos henger...
De egyébként az Öreg Szikszai azért mond érdekes dolgokat...
Jó szakember, de...na mindegy, nem akarok rosszat mondani..
Csak annyit hogy mondta hogy hajtókart is lehet javítani...na ezzel azért szembeszálnék...
Az is megérdemli,aki hajtókart javíttat...
Akkor úgy látszik, hogy mindenkinek mást mond, és közben meg ő perselyezi a motorok 90%-át... Ezt azért nehezen tudom elképzelni...Most csináltattam egy 450 Sx hengert, de KX 80-at is csinált, Husky hengert, szóval nem értem...
jogos, mert tényleg versenymotorok, és inkább a verseny a fő célterület, de ennyi erővel akkor minek van rajt index, km/h, féklámpa, rendszám stb..... 1 kis gyújtáskapcsoló nem oszt/szoroz már, igazán megoldhatták volna
az EXC egy versenyenduro, és a KTM Ready to Race filozófiájának egyik része. Minek lenne a versenyendurón gyújtáskapcsoló? Kormányzár van rajta, küzdöttem is mire kifúrtam...
Ezenkívül a fémhenger jóval jobban melegszik,mint az alu vagy nikasilos henger...
De egyébként az Öreg Szikszai azért mond érdekes dolgokat...
Jó szakember, de...na mindegy, nem akarok rosszat mondani..
Csak annyit hogy mondta hogy hajtókart is lehet javítani...na ezzel azért szembeszálnék...
Az is megérdemli,aki hajtókart javíttat...