Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ez nekem szolt games?
Kiváncsi embereket ől.
Azért ezzel csinján bánnék. Építettem egy 612-es KTM blokkot, az van a quadomba. 520-as blokk volt a kiindulás, nagyobb dugó, eltolt löket. Amit vettem pár üzemórás henger, dugó, hajtókar szettben, megállt a hajtókarban a tűgörgő. Nekem kapóra jött, hogy a 'Z' csap miatt nagyobb tűgörgő kellett, mint a széria, így ki lett köszörülve, és megkapta az új Prox tűgörgőt. A Szikszai csinálta, meg a 'Z' csapot is...lekopogom, de eddig megy. 80 LE...
jo kis melod van andris. mi jot csinalsz?:D:D:D:D
nekem még a hengert is pótolta...hiányzott belőle egy darab...
én speciel reggel 7-ig dolgozom...
..de tényleg jó szakember és gyorsan dolgozik...
A Szikszai adja az anyagot. A hengert kell vinned, meg az új dugattyút. De elvileg ő is be tudja szerezni hozzá...
a nikasil felülete sokkal simább futást biztosít, mint a fémhengeré...ezért vonják be most már a telószárakat is mindenféle szarral...
Ezenkívül a fémhenger jóval jobban melegszik,mint az alu vagy nikasilos henger...
De egyébként az Öreg Szikszai azért mond érdekes dolgokat...
Jó szakember, de...na mindegy, nem akarok rosszat mondani..
Csak annyit hogy mondta hogy hajtókart is lehet javítani...na ezzel azért szembeszálnék...
Az is megérdemli,aki hajtókart javíttat...
ti is jol birjatok... marmint fuggeni:)
Aki nekem is csinálta az is csak annyit mondott hogy akkor válalja ha azt az anyag minőséget biztositják amit kér.
Nem, nem írtad el, a becenevem csak Giraffe...
Hááát ez is igaz.
Akkor úgy látszik, hogy mindenkinek mást mond, és közben meg ő perselyezi a motorok 90%-át... Ezt azért nehezen tudom elképzelni...Most csináltattam egy 450 Sx hengert, de KX 80-at is csinált, Husky hengert, szóval nem értem...
bocs, elírtam...giraffe64...
Na ezért nem értem én se.
Girafe, ezt PONT Ő MONDTA!
Mert az enduro és tereprally versenyeknek is része a közút, és bizonyos előírásoknak meg kell felelni, ugye...
jogos, mert tényleg versenymotorok, és inkább a verseny a fő célterület, de ennyi erővel akkor minek van rajt index, km/h, féklámpa, rendszám stb..... 1 kis gyújtáskapcsoló nem oszt/szoroz már, igazán megoldhatták volna
az EXC egy versenyenduro, és a KTM Ready to Race filozófiájának egyik része. Minek lenne a versenyendurón gyújtáskapcsoló? Kormányzár van rajta, küzdöttem is mire kifúrtam...
Hát azzé elég érdekes dolgokon spórolnak a labancok.
olyan nincs amit ne kötnének el....
És akkor hogy nem tudják elkötni a csúnya bácsik?
hja de van leállító gomb