hály
mit lehetne kezdeni egy sx 525 kipufogó könyökkel..teli van apróbb horpadásokkal...de nem gondoltam a régi módszermmel javítani..ha mondanátok valami kafi okosat...
iwes felúlyítási módot ismerem.. de nem valami impulzív..hanem inkábbkreativ..de legfőképpen már működő 5letekre van szükségem...
mondom ives felújítási mód (aki nem ismerné az autószerelésben gyakran használatos javitási módot annak mondanám..ives felúlyítás nem azt jelenti hogy hajlítunk rá egy iwet..hanem azt a röppályát amit le fog irni ha legközelebb a kezünkbe kerül
a régi modszerem...ellentétes oldalt több 6mm furatot furok..majd vékony ivelt végű dornival benyúlok...és egy puhább talajon elkezdem kifelé kalapálgatni ezt a horpadást...ez jól is műkszik ilyne környezetben csak a furat beheggesztését kell utána szépen megoldani..illetve ott utána lesz csiszolási nyom...
szeva, a váz nyakban elment, ha nagyon akarod még ki lehet húzni. tudok adni telefonszámot akivel tudsz egyeztetni, van hozzá papír. jelenleg az én garázsomban van a bontott váz, de a papírjai a tulajdonosánál vannak. keress meg privátban ha érdekel
láttam ma élőben elsőnek egy 2006-os 525-öst gépet sm verzióval szinte karcmentes állapotban 460 üzemórával 17.000 km-el
mennyi üzemóránál érdemes kicserélgetni a blokkba a "cumókat"?
így szezon végén valaki gondolkodott rajta hogy megbolondítja a gépét egy sm szettel?
3.5-4.25 coll Behr szett
06 30 635 9305 ezen a számon elérhető vagyok
köszi,ezt láttam,de most épül a motorom,új idomok meg minden,ezért szeretnék matricából is hibátlant.tudom nem sokáig marad szép,de egyszer rendben legyen,és majd próbálom kímélni.
mit lehetne kezdeni egy sx 525 kipufogó könyökkel..teli van apróbb horpadásokkal...de nem gondoltam a régi módszermmel javítani..ha mondanátok valami kafi okosat...
iwes felúlyítási módot ismerem.. de nem valami impulzív..hanem inkábbkreativ..de legfőképpen már működő 5letekre van szükségem...
mondom ives felújítási mód (aki nem ismerné az autószerelésben gyakran használatos javitási módot annak mondanám..ives felúlyítás nem azt jelenti hogy hajlítunk rá egy iwet..hanem azt a röppályát amit le fog irni ha legközelebb a kezünkbe kerül
horpadások mérete...1-2-3cm átmérőlyű kráterek... amik..kb.:1cm mélységűek...
előre is köszi
a régi modszerem...ellentétes oldalt több 6mm furatot furok..majd vékony ivelt végű dornival benyúlok...és egy puhább talajon elkezdem kifelé kalapálgatni ezt a horpadást...ez jól is műkszik ilyne környezetben csak a furat beheggesztését kell utána szépen megoldani..illetve ott utána lesz csiszolási nyom...
a váz sem tűnt karcosnak, a blokk se.....
mennyi üzemóránál érdemes kicserélgetni a blokkba a "cumókat"?
Hirdettél még két éve egy KTM mellényt.Esetleg van esély rá hogy meg van még neked?Tudom 2éve volt de talán
Keresek normális állapotban lévő 300 exc-t. 2008 utánit
Ha valaki tud valamit jelezzen.
3.5-4.25 coll Behr szett
06 30 635 9305 ezen a számon elérhető vagyok
http://www.kepesmotor.hu/idomo...
Mert lassan már az eljegyzés jön