Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

EXC-nél az Akra titán csőben kisebb a törés a blokk oldalánál a "hajlításnál" és nagyobb a cső átmérője is (a hátsó rugónál sincs "behorpasztva", mint a gyári), így gyorsabban távozhatnak a gázok. Talán még 10% teljesítménynövekedés is elérhető vele, ha a karbit is belövik hozzá, és a légszűrőház is bírja levegővel


Hogy hívják a 21/5W-os hátsó izzót, ami az EXC-be való? BAY15D, jól tudom?
elolvastam.. de azt se hiszem h a titán csőbe gyorsabban megy a cucc.. na mind1.. ésha az van? van rá gyógyszer?
nemsokáig
Szia!Nagyon szépen köszönöm a választ,te voltál az első aki normális érveket tudott írni!:D
Az én barátnőm
szia.nekem volt teljes rendszerem,valóban megváltoztatta a motor teljesítményét,vagyis érezhetően máshol adta le a nyomatékot,és végre is jobb lett.2005 ben- vettem 228000-ért,de nekem az aprólékos kidolgozás tetszett meg ,mert gyönyörű volt,nem kimondottan a teljesítmény növelés.azt azért még megjegyezném,hogy még egyszer nem vennék ennyiért,mert eladáskor a négy éves motoromért 1milliót alig akartak adni,több mint félévig hirdettem,majdnem a legolcsóbban.
Akkor mihez szólsz hozzá, ha el sem olvasod a tartalmát? Kényszeres hozzászólási rohamod van?
olvasta a tököm a titánt :D és a titán annyival többet tud?
Titán....tudsz olvasni? Ülj le egyes....
nagy különbség lehet az akra saválló cső meg a gyári saválló cső között... a dobba meg gondolom van középen 1 perforált cső körülötte meg a gyapot azt a végén a sound killer kb.. de az opcionális... nem?
Az sosem lehet elég közel, főleg ha lassító tényezők is vannak!
Túl közel volt a kocsma biztos...
Én nem éreztem a külömbséget a két kocsma közötti távon, de te vörsönyző vagy nálad biztos jobban kijön a külömbség meg a dzsin a pufogóból!
Azért hidd el, hogy jobb...ha be van állítva a karbi hozzá, akkor érezhető a különbség. Ami nem érezhető az a súlycsökkenés, de viszont a titán rendszer esztétikai élmény is... Persze, nekem se ér annyit, így újat sosem vennék.
Nem értem, hogy min kell csodálkozni? Aki mx-re, vagy endurózásra használja a motorját, az vállalja, hogy koszos, sáros lesz. A múltkori verseny után másfél órát mostam a motort, meg az alátét ponyvát nagynyomású mosóval. De időnként átnézem a motort, és nem csodálkozom...vagy úgy hagyom sárosan, és akkor úgy néz ki, mint egy panírozott rántott hús...
Annyiért másik motort lehet venni! Bírom mikor mindenkinek akra kell mert az a menő közben a motorjuknak meg minden perc ajándék mert nincs miből felújítani. Parasztvakítás az egész semmivel nem jobb mint a gyári nyitott dob!
A Haynes-féle KTM kézikönyv sem ajánlja a nagynyomású mosást.
persze hogy van... linkás smc-jét a túlbuzgó előző tulaj rendszeresen magasnyomásúzta... szépen bele volt rohadva a csapágy
én ha nagyritkán használom a mosót akkor is csak a műanyag idomokat mosom... csak hogy ne zavarjanak el otthonról
pont a napokba mondta cimborám,hogy alapból nem jut be a retek,viszont ha nagynyomásúval mosod,akkor az beviszi a vizet és a dzsuvát...
akkor ezek szerint tényleg van benne valami...
jólvanna poén volt
amúgy az a mosó nem egészséges, túl erősen tolja a vizet
Dehogy kellett,miről beszélsz.
Be vagy rúgva?KTM-et szerelni?
Soha semmi baja.
Csak most túlmostam a kerékcsapágyat és kiment.
endúrót mosni?
csak a műszaki előtt szabad, vagy ha szerelni kell
mondjuk neked ktm van, lehet minden út után kellett
Igen mostam minden motorozás után.
Nem kellett volna?
Nekem ilyen van rajta,igaz 660 smc-n ,de az fix hogy nem ad annyi pacit mint amennyibe került!