pontossa.
é npl autómat szakon végeztem.. folyamatok autómatyizálása...
a annak pl semmi köze a sx 525 ömhöz..de az hogy autószerelő si vagyok meg gépjárműtechnikus..az már azért jobb
de az első pár gépen én is tanultam nem keveset...e a rutin meg az eltelt évek alatt sokat felejt az ember . .
de egy biztos...
a szerelésben a legnagyobb segitség az embernél a .az ególya .
gépészmérnök.. és? :) egyes hivatalos motorszerelők is síkhülyék 1-1 típushoz mert ők mondjuk csak sor4el foglalkoznak 90%ban vagy rotyogóval.... épp ezért vittem inkább 160km-t az én motorom olyan szerelőhöz aki tényleg profi a nagyköbcentis egyhengeres KTM-ek körében. hiába van vagy 20 szerelő sokkal közelebb (akiket mondjuk a gixeresek istenítenek, de az exc-t a keze közé nem adnám)
nem kellett szétszednie hogy tudja mi a baja, vagy 20exc-n találkozott már ezzel, zsigerből vágta. sok napot meg is spórolt vele nekem
DE nevess csak
Azért vettem LC4-et, mert a kis kukacom ballagjon a 125-össel 90-100-akkal országúton, hát kinő a szakállam mire bárhova is odaérek
A 250-es sztorija meg ugye közismert...
bugic dszimmi titi...hát ez hülyeség.. ha ért hozzá és nem viszi szerelőhöz akkor ért és kész.
ne okoskodjatok bele más dolgába
lyó?
köszi.
te csabi...
most komolyan...látod a problémát?
(vagy az ilyen hozzászólások miatt nem olvasd a ktm fórumot )
0,5re a tHrélyfát...
azért a szerelős dolog..azért mikor meg vagy akadva valamivel...azért az nem hülyeség ám...
a fórumon motort szereltetni tanácsot kérni...vékony lyég
volt ismerős..aki 3 szor szedette szét frissen felújitott exc 450 mert az is kopácsolt.. persze hibát nem találtak.. szeelphézagot viszont nagyra hagyták biztos ne égjen be a szelep...(ez az 1ik ami megtévesztő lehet)
ha még a ktmekre jellemző kuplunghangot is hibának halod.. akkor viszont kérdőre vonom hogy képben vagy ezeknek a 2000-2007 gyártot jószágoknak a kifejezetten csörömpölő gyárihangjával...
persze nem összetéveszteni a hajtókar kopogását egy kis szelephézag hangal...
hajtókart meg tudod nézni...mint gépészmérnök
elmagyaráz6om
gyújtásdeknit leveszed...olaj van alatta kicsit nem árt megdölteni a gépet.. lendkereket megfogod..fe lel előre hátra megmozgatod.. több helyzetben is!na az ott minimálisat mozdulhat hidegen...langyos motoronál...semmit...
illetve előre hátra kismozdulatokat forditva a főtengelyen megérzed a holtjátékot a dugattyútól a főtengelyig...ez ott nagyon minimális simán belefér...ha hajtókatros akkor az ott nem kicsit érezhető kotyogása van...egyébként nem gáz..mert minimális játéka van...ezt sem árt megnézni kb 90 fokonként...de normál esetben semmi változás mindenhol épp van valami játéka...
a csavart meg meghúztad és lerögzítözted..még is lazul..akkor tuti szar az anya.. leragasztás nékül sem lazul le hamar..... főleg nem motorozásonként...
illetve lehet még olyan hogy lzul az anya..ha a őtengejben az ék vagy ékpálya sérült!mert akkor motorfék és motorttoló üzemben oda vissza képes mozdulni ..sokat... és akkor elképzelhető hogy kikezdi a csavart lazitani...
ezt még nézd meg..de amúgy a tökéletes megoldás az mint a kuplungagy rögzitése.. biztositó lemezzel..de ha minden rendben erre nix szükség...
Mint ahogy én is tanultam gépészmérnökként, de rájöttem nem áll közel hozzám a dolog, de arra is rájöttem, hogy ha gépészmérnök vagy még nem feltétlen értesz a motorszereléshez. sőt. családban van gépész akinek papírja is van rola meg motor szerelő is, és inkább úgy müködik, hogy a saját szakterületükön segít egyikük a másiknak..
És mint Bugic írta, ha annyira értesz hozzá meg gépészmérnök, meg nem vagy hülye hozzá, miért is itt kérdezel? A legrosszabb helyen egyébként Mivel ezen az oldalon aki tényleg ért hozzá az nem fog írni ( elnézést a kivételért) aki meg ír az meg csak ilyen online szerelő.
hátha még lesz :)
vagy téged is hívni kell mint engem ?
Mi az ára?
Eger és könyékén Tud valaki eladó KTM EXC 400-520 mocit? esetleg még 525-öt, bár azt nem igazán ismerem
köszönöm
térgyejjé darált kukoricára..a baz megyei mangalica farmon
ezt már amott is elsütöttem..de ez olyan mint a jó a jó autómata fegyverek..mert sokszor el lehet sütni
é npl autómat szakon végeztem.. folyamatok autómatyizálása...
a annak pl semmi köze a sx 525 ömhöz..de az hogy autószerelő si vagyok meg gépjárműtechnikus..az már azért jobb
de az első pár gépen én is tanultam nem keveset...e a rutin meg az eltelt évek alatt sokat felejt az ember . .
de egy biztos...
a szerelésben a legnagyobb segitség az embernél a .az ególya .
nem kellett szétszednie hogy tudja mi a baja, vagy 20exc-n találkozott már ezzel, zsigerből vágta. sok napot meg is spórolt vele nekem
DE nevess csak
A 250-es sztorija meg ugye közismert...
ne okoskodjatok bele más dolgába
lyó?
köszi.
te csabi...
most komolyan...látod a problémát?
(vagy az ilyen hozzászólások miatt nem olvasd a ktm fórumot )
0,5re a tHrélyfát...
azért a szerelős dolog..azért mikor meg vagy akadva valamivel...azért az nem hülyeség ám...
a fórumon motort szereltetni tanácsot kérni...vékony lyég
volt ismerős..aki 3 szor szedette szét frissen felújitott exc 450 mert az is kopácsolt.. persze hibát nem találtak.. szeelphézagot viszont nagyra hagyták biztos ne égjen be a szelep...(ez az 1ik ami megtévesztő lehet)
ha még a ktmekre jellemző kuplunghangot is hibának halod.. akkor viszont kérdőre vonom hogy képben vagy ezeknek a 2000-2007 gyártot jószágoknak a kifejezetten csörömpölő gyárihangjával...
persze nem összetéveszteni a hajtókar kopogását egy kis szelephézag hangal...
hajtókart meg tudod nézni...mint gépészmérnök
elmagyaráz6om
gyújtásdeknit leveszed...olaj van alatta kicsit nem árt megdölteni a gépet.. lendkereket megfogod..fe lel előre hátra megmozgatod.. több helyzetben is!na az ott minimálisat mozdulhat hidegen...langyos motoronál...semmit...
illetve előre hátra kismozdulatokat forditva a főtengelyen megérzed a holtjátékot a dugattyútól a főtengelyig...ez ott nagyon minimális simán belefér...ha hajtókatros akkor az ott nem kicsit érezhető kotyogása van...egyébként nem gáz..mert minimális játéka van...ezt sem árt megnézni kb 90 fokonként...de normál esetben semmi változás mindenhol épp van valami játéka...
a csavart meg meghúztad és lerögzítözted..még is lazul..akkor tuti szar az anya.. leragasztás nékül sem lazul le hamar..... főleg nem motorozásonként...
illetve lehet még olyan hogy lzul az anya..ha a őtengejben az ék vagy ékpálya sérült!mert akkor motorfék és motorttoló üzemben oda vissza képes mozdulni ..sokat... és akkor elképzelhető hogy kikezdi a csavart lazitani...
ezt még nézd meg..de amúgy a tökéletes megoldás az mint a kuplungagy rögzitése.. biztositó lemezzel..de ha minden rendben erre nix szükség...
És mint Bugic írta, ha annyira értesz hozzá meg gépészmérnök, meg nem vagy hülye hozzá, miért is itt kérdezel? A legrosszabb helyen egyébként Mivel ezen az oldalon aki tényleg ért hozzá az nem fog írni ( elnézést a kivételért) aki meg ír az meg csak ilyen online szerelő.