Mindenféle hátsó szándék nélkül.
Biztos nem vagy egészen hülye a motorokhoz,de mégse tudod mi baja.Szétszeded még vagy ötször vagy hatszor,egészen addig,míg el nem köszön benne valami olyan,amit aztán sirathatsz.Elvinnéd egy olyan emberhez,aki látott már ilyet párat,lehet két perc alatt megmondaná mi baja.
Lehet hogy gépészmérnök vagy,az a szerelő meg 28-szor találkozott már ezzel a hibával.Ha kell,tudok telefonszámot adni,ahol segítenek,esetleg meg is csinálja a srác.
Mosolyogj csak de attól nem javul meg a motorod.Ha értesz a motorhoz és gépészmérnök vagy akkor miért itt a fórumon kérdezed ezeket a dolgokat?Szerintem nem függ össze a motoros és motor szerelő.Persze vannak itt is motorhoz értő emberek de ők se fogják fórumon keresztűl megszerelni a motorodat.Meg még annyit hozzáfűznék a dologhoz hogy az írásaidból itélve nekem honnan kellene tudnom hogy te szerelő vagy?Mert aki tényleg ért a motorokhoz az nem itt fog tanácsot kérni.Szerintem.
2-3 héten belül eladó lesz a hátsó villa a motoromból. EXC 2005-2007 dizájnos villa, lehet a régebbi szériákba is beszerelhető.
Annyi az összes baja, hogy a jobb oldali láncfeszítő-állító sűrű menetes csavarja beletörött, de a törésnél egy anyával bele van csavarva a letörött rész is, szóval használható, minimálisan állítható. Különböző méretű sűrű menetes anyákkal javítás nélkül sem lenne problémás. A beletörött csavar teljesen bele van gyógyulva, belül rozsdás lehet.
eBay-en nyertem egy másikat, 1-2 héten belül megérkezik, ezért szerelem majd ki és ezért lesz eladó.
Köszönöm az ötletet, jót mosolyogtam rajta magamban.. :)
Ugyan mostanában nem nagyon jártam a sportmotorra sok kellemetlen figura miatt, de akik a régebbi hozzászólásaimat látták, szerintem tudják, hogy azért nem vagyok egészen hülye a motorhoz, de nem számít. A motorban mindent atnéztem, semmi gyanúsat nem találtam de hát végülis csak gépészmérnök vagyok, mit is értek én hozzá azért írtam ide mert hallottam hogy más is járt már így RFS blokkos ktm-mel, gondoltam esetleg valaki tud hozzá értelmes tanácsot is adni, mivel legközelebb sajnos csütörtökön tudom csak szétbontani. Rendesen loctite-tal nyomatékra húztam, szervizkönyvben megadott adatok alapján, előtte persze zsírtalanítottam mindkét felületet, egy egész éjszaka hagytam száradni, így is már 2x fellazult. Következő lépés új anya lesz, ha az sem segít, akkor vágatok rá egy biztosítólemezt.
Akkor nyugodtan gondolkozz 525 EXCben Mondtam, nekem is csak azért ment el mert én most hosszabbtávra mennék és (a motor érdekében!) inkább nem EXCvel tenném azt (nyilván ha nyertem volna a lottón még a garázsban állna, de kellett az ára) De amire eddig használtam arra maximálisan jó volt nekem És lesz is még, az fix! Még egy ilyen kezes sártúró/kanyarvadászt találni...
Adok egy ötletet.Vidd el egy motorszerelőhöz.Győrben akad egykettő tehetséges aki már látott exc-t belűlről.Nem spórolsz vele ha magad szerelgeted és azt se tudod hogy mihez nyúlj hozzá.Jobban jársz ha rábízod arra aki ilyenekből él.
Ettől nem kell félned hogy egy autós lealázza az 525-öst.Sok gyorsaságimotoros kollega lepődött meg mikor eltéptem előlük a lámpánál.Persze a végén behoztak mindig de szégyenkezni nem kellett a motorral egyszer sem.Pesten éjszaka vízhangzott tőlem a sok bérház a belvárosban.De nekem jobban tetszik mikor 150-el megyek a tarlón Ezzel azt akarom mondani hogy rövidtávon utcára mocsok nagy élmény ez a motor de én meguntam a sok idióta autóst meg azt hogy nem lehet kihasználni utcán a motort.Aki kies helyeken lakik nem ebben a szar aglomerációban ahol egymás hegyén hátán van az autó meg a rendőr az útszélén annak jó lehet nyárra egy plusz kerékszett hogy nyomhassanak egy kis szerpentint az aszfalton.
Aztán jól el is adtad mindkettőt és pont LC4-est vettél helyettük.Az egy dolog hogy lehet teljesíteni a dolgot.Én 10éve 50-es Jog-al lementem pestről balatonra .Szóval azt használja az ember ami van a garázsban.Nincs lehetetlen de ha tehetjük akkor a célnak megfelelő motort választjuk.Pizzafutárok is járhatnának EXC-vel mégse teszik mert kicsit költséges móka lenne a havi 5000km a városban.
Azért vennétek crossmotort mert nem kell lepapírozni?Talán minden endurocross papíros?Én azt vennék ha újra motorvásárláson kéne gondolkodnom.Crossmotor teljesen más karakterisztikára mint egy endurocross.Persze drágább is valamelyest de erdőzni sokkal jobb mint egy crossmotor.
Én is elmegyek bármivel bárhová, DE ez exc nem hosszútávú közutazásra való és pont.... én sajnálnám ezzel szétrontani. meg lehet csinálni én is mentem vele egyhuzamban 350km-t nagy cucc... de az végig kanyar volt, nem egytempójú, monoton, unalmas fos egyenes... arra inkább LC4
Mer gyikok vagytok, anno a 125-ösömmel voltam Szombathelyen (és nem utánfutón vittem odáig), a 250-essel meg bütykös gumikkal mentem le az Albert Petihez (Veszprém) meg vissza
KTM hirdetések között bukkantam rá erre a gyöngyszemre
Unjátok már a hízó, láncfűrész, fa és bejárati ajtó cseréket motorra?
1400darab Bosch Platinum gyertyát cserélne motorra vagy vázra
Ez a besza-behu kategória már link
nincs baj valóban. én csak azért mondtam rossz döntésnek a kérdező számára mert terepen marhanehéz meg valljuk be fcr karbi után lomhának hat a mikunis de attól még lehet most is befizetnék egyre csak nem azokon a horror árakon amik vannak néhol
Urak, könyörgöm, enyhítsetek szenvedéseimen!
Sziasztok egyébként.. :)
Bő egy hónapja 525 EXC vásárlására vetemedtem, azóta olajcsere, szelephézag állítás, szűrők, tömszelence csere megtörtént, a motorral igazából nincs gond, hidegen, melegen indul, erős, nem füstöl, viszont zörög, de azt nem kicsit. Első motorozások alkalmával rájöttem, hogy valamivel halkabb lesz a zaj, ha a kuplungot behúzom, de ez sem mindig igaz. Aztán rájöttem, hogy a főtengely végén ami van anya, lelazult, azt meghúztam, akkor teljesen elhalkult, semmi zaj nem jött a motorból, de újra és újra előjött a dolog, próbáltam Loctite csavarrögzítővel is, úgy is már 2x lelazult.. Ma volt az a pont, hogy megálltam vele, és elgondolkoztam rajta, van-e valami papír a hátizsákomban, amit a tankba bele tudnék tömködni, aztán meggyújtani, de eszembe jutott, hogy nem lenne bölcs döntés, mert szar csizmában 10 kilométert gyalogolni. Itthon járattam, hallgattam, szólt elég rendesen, levettem a deklit, viszont ami fura, hogy nem tűnt lazának a csavar. Kulccsal megpróbáltam megmozgatni, nem tudnám megmondani, hogy előtte is laza volt-e, de ha saccolnom kéne, nemet mondanék... Eljutottam arra a pontra, hogy nincs ötletem, hajtókar nem hinném, hogy szól, vez.lánc rendben, kuplungkosár nincs kikopva, csapágyak rendben.. Motorex-szel hajtom.. Valakinek valami ötlet?
Azért nehogymár az LC4 egy tohonya, nehezen forduló chopper legyen.... mert már lassan ott tartunk... szerintem utcára tökéletes választás, sőőőőt amatőr pályázásra is.... Láttam én már r6 tulajt fültől-fülig vigyorogva leszállni a motoromról. És ne feledjük régen ezekkel versenyeztek!
sixdays be 30...mert nem kell belepaszirozni csak épp ne tudjon kolbászolni szabadon.
kopottas szikszdélyzbe tettem..mert féltettem az új ef 08ast...
de kibaszott jó lett...
ilyet még nem ..asztam
eddig ha lefelékben azt akartma hogy jól fogjon lekkletttengedni 0,6ra...ha meg azt akartam hogy kanyarba ne kolbászoljon el a nyomról..akkor 0,8 a jó nyomás...0,7 volt használva igy sem itt sem ott nem volt szar...de nem volt az igazi...
most kb olyan 1,0 báros nyomásnak felel meg ha úgy nézegeti az ember bakon..hogy milyen kemény is...
de erdőben..mindenhol..mondom mindenhol extra jó...
sziklásba beleküldöm 2-3ba semmi gond...fákon átugráláskor..hibátlan.. erdei ösvényen zúgatva...oda teszem ahova kell semmi kolbászolás...és lefelében...
hát ennyire megfékezni még semmilyne gumival semmilyen beállitással sem lehetett...
ugyhogy terül is akkor rendessen...
szóval .ez van...
krocc pályától azért még tartok..hogy hogy biri a 20 méteres ugrásokat..
vékony belső súlya...630g...neke dupla van benne..az 1,3 kiló...
ha valakinek vastag belsőlye van..az 0,9 kiló..és ha az van duplán...akkor az meg pontossan 1,8 kiló ahogy a 30 laszti is...
de mindenki úgy csinálja ahogy akarja..
itt nekünk..már bizonyitott..csak az a kérdés ...4-5 hónap múlva hogy néznek majd ki a lasztik..de az még a jövő zenéje
Biztos nem vagy egészen hülye a motorokhoz,de mégse tudod mi baja.Szétszeded még vagy ötször vagy hatszor,egészen addig,míg el nem köszön benne valami olyan,amit aztán sirathatsz.Elvinnéd egy olyan emberhez,aki látott már ilyet párat,lehet két perc alatt megmondaná mi baja.
Lehet hogy gépészmérnök vagy,az a szerelő meg 28-szor találkozott már ezzel a hibával.Ha kell,tudok telefonszámot adni,ahol segítenek,esetleg meg is csinálja a srác.