Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hmmm
Netán én vettem meg?
nekem is a könyökömön jön ki meg sok pénz a semmiért


nem szeretek vacakolni a papírokkal.....
ha csak a 24esen használnád akkor bátran! de ilyen hogy "felugrok Bp-re" nem játszik ezzel
én is szerintem veszek egy krocc-t egy utcai mellé majd, arra legalább nincs adó meg minden sz*r
már nincs is fent
ez a felső része a sziklás környezetnek
az a fogdum,a za azért volt mert most kapott a barátunk 3 új fogat.. kicsi pézé
http://youtu.be/P9jYbeAcTTg
tudom hogy nem ide való..mármint nem a szuperlotyós környezetbe...de csak ktm a többsége.
ha más nem.... röhögjetek kicsit.
amúgy elég komoly a hely...
http://youtu.be/mwOgPpdNHn0
Itt a Mátra északi oldalán ez nekem való motor lenne. Ebben nőttem fel (szakadékok patakok Északi sípálya fölfelé, persze mindez 20-éve).
Csak hát a 24-est sem akarom hanyagolni. Két motor sajnos meg nem fér bele a keretbe
Én is kipróbáltam a teniszlabdát,csak hát 32 db fért bele,ami 1,9 kg volt.Egy jó belső kb 30dkg.Nem lehetett vele fickándozni.
nekem meg már az is megfordult a fejemben hogy vásárolok egy 450-es sx-et,mert olyan ritkán járok ki terepre,ha az rendbe van,ritkán lenne blokkfelújítás,így nem kéne küszködni az üzemórával és az a heti 2 heti havi 1 óra lefárasztás jól jön,rendszám nincs,adó nincs...
Olyan motort ami mindkét helyre megfelel nem fogsz találni
Mi a jó megoldás?
Endurónak EXC, utcára SMC
Maximális igazad van, nem sértődök meg Nekem ez mint mondtam 2. motornak kéne, mert imádok terepezni, de még a közúttól se ment el a kedvem eléggé, és (sajnos?) többnyire ott találok társaságot akikkel mehetek (egyedül meg ugye endurozni se jó..)
Ahogy mondod, terepre hobbi motornak tökéletes az 525 EXC De nekem most 1 motorra van keretem, és sajnáltam volna utcán elhasználni ezt a gépet. Jó helyre került ez nyugtat. Csak terepen fog ficánkolni
Na olvasom eladtad az EXC-t.Én sajnálnám az enyémet eladni.Hálistennek a hátam közepére se kívánom az utcai motorozást viszont a terepet annál inkább.Nem bántásból de nem volt az a motor neked való.Az egy versenyenduro nem pedig egy olyan motor amivel a hétköznapokban elmászkálsz ide oda.De szerintem erre te is rájöttél egy idő után.Maximálisan nem tudja halandó ember kihasználni az 525 tulajdonságait de több esély van rá terepen.Én minden alkalommal mikor megyek a motorommal csak erősödik bennem az a tudat hogy ez az EXC egy kurva jó motor.Legalábbis amire én használom.Nyilván ha versenyeznék akkor kisebb köbcentis könnyebb gépem lenne.Semmi hegyibeszéd.Ki szoktam próbálni más endurókat meg crossgépeket is sőt elmondhatom szerencsére kevesebb terepmotor van amit még nem próbáltam mint amennyit igen.Egyet ajánlhatok lódarázsnak is hogy ha 525-öst akar venni jól gondolja meg mert ezt tényleg nem utcára kódorgásra tervezték.Erdő,Pálya,Hegyek völgyek siratófalak motorja.oda való nem máshova!De hosszabb rövidebb tereptúrákon is kiváló..Ha nem ezt a fajta hobbit űzöd akkor neked más motor kell!
Hát az nekem se kéne már.. jó motor szó se róla, de szerintem is hanyagold. Amit linkaska linkelt az nem rossz gépnek tűnik Vegye meg valaki előlem mielőtt elszórom rá a pénzt
Köszi. Az LC4-be megerősítettél. Azért az úton is kéne haladni, meg endúrózni is kellene. Lassan nem tudom mit is szeretnék
srácok miért ilyen olcsó az Sx-F ? és miért ilyen drága az exc 400 -520-525 ..
Eladó!
Úgy mondom akkor hogy még az LC4-el is kevésbé untam az egyenest mint ezzel. Ez szinte megköszöni ha végre már kanyarba megy
Szerintem egyenesben minden jármű unalmas. Na jó, mondjuk egy turbós-nitrós Hayabusa lehet hogy nem, de olyat még nem próbáltam

Bár tavasszal a horvát tengerparti úton volt hogy már a kanyarokat is kezdtem unni
Sima LC4-et ne vegyél ha teheted.Inkább akkor SXC verziót, mert az gyárilag enduro, de az SM szett is belepattan.
SMC verzióval ezt nem tudod eljátszani, mert annak más az első teleszkópja és nem tudsz feltenni enduro kereket, ugyanis fix a féknyereg befogója, vagy teszel egy 320-as tárcsát előre
Van egy elég csecse-becse most eladó, nem tudom kié, de elég patika állapotban van
KTM 625 SXC
Én is inkább többet használnám közúton ezért nem tudok dönteni.
Szemezgetek az Lc4-el , de nem nagyon jön be. Lehet marad a z.
nem volt nekem bajom a hosszútávval elüldögélek én rajta, csak egyenesben dögunalom (főleg hogy én utáltam pörgetni így nem is teltek olyan gyorsan a km-ek)
nem vesz senki motort ? :O

http://www.kepesmotor.hu/ktm-e...