Pont te írtad, hogy a Szikszaihoz jársz a gépműhelybe. Kérdezd meg a véleményét a hüvelyezésről! 4% teljesítmény veszteség a Nicasilhoz képest, picit más az illesztés, és melegítésnél kell figyelni egy kicsit...az árkülönbözet meg...
most írtam:
Mivel 4t-nél jóval vékonyabbak a gyűrűk,ezért a hüvelyezés után ezek szép hamar el is kopnak/égnek...a többit nem sorolom...(gyűrű elkopik, dugó csere, henger újrahüvelyez...rosstzabb esetben, ha a gazdi szarik a gyanus jelekre, szelep csere, etc)
nem sok...
Az EGS-t asszem csak 2001-ig gyártották...de már az EXC előtt (91-től)
Talán kicsit lehet az EXC széria elődjének tekinteni...
Ha hülyeséget mondok, nyugodtan javítsatok ki...
Nem árt ha az ember vesz néhány pótalkatrészt, mikor megteheti...ki tudja?
nekem adott volt a perselyezés, de ez volt az első...még 3 túlméretes dugót bír el a henger...az az én motorozásom mellett (hétvégente) kb 3-4 év...szal bőven van időm...
Aha értem.Nekem ha megdöglene sztem nem perselyeztetném hanem vennék vmi használt jó hengert.
Igaz neked nem ilyen könnyű mert "spéci" hengered van h csak úgy kerítek rá 1 hengert...
Mivel 4t-nél jóval vékonyabbak a gyűrűk,ezért a hüvelyezés után ezek szép hamar el is kopnak/égnek...a többit nem sorolom...(gyűrű elkopik, dugó csere, henger újrahüvelyez...rosstzabb esetben, ha a gazdi szarik a gyanus jelekre, szelep csere, etc)
Az EGS-t asszem csak 2001-ig gyártották...de már az EXC előtt (91-től)
Talán kicsit lehet az EXC széria elődjének tekinteni...
Ha hülyeséget mondok, nyugodtan javítsatok ki...
Fater úgysem jár vele...
de azt is meg lehet csinálni nem h 250-es hengert raksz rá nem 300-ast?
nekem adott volt a perselyezés, de ez volt az első...még 3 túlméretes dugót bír el a henger...az az én motorozásom mellett (hétvégente) kb 3-4 év...szal bőven van időm...
Igaz neked nem ilyen könnyű mert "spéci" hengered van h csak úgy kerítek rá 1 hengert...
Nagyon befürödtem mostanában a motorokkal, de persze erre rájátszott az én hülyeségem is...