Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Csak mondom,hogy a gyári dugó sem ment el 3 évet,inkább csak 2,5-öt.De ez szerintem erősen használatfüggő is,hogy ki mennyire használja.
De egy a lényeg,mindenki azt tesz bele amit akar.
Valakinek? Új narancs hátsó sárvédő, és gyári fényezett tank idomok. Ez utóbbi motorról lett leszedve, 1-2 karc van rajta. Az alábbi motorokhoz jó:

10 150 SX; 10 150 XC; 10 250 SX; 10 250 SX-F; 10 250 XC; 10 300 XC;10 450 SX-F
09 150 SX; 09 200 XC; 09 200 XC USA; 09 250 SX-F; 09 250 XC; 09 300 XC
09 450 SX-F USA; 09 450 XC-F; 09 505 XC-F
08 125 SX; 08 125 SXS; 08 144 SX; 08 200 XC; 08 250 SX; 08 250 SX-F; 08 250 XC
08 250 XC-F; 08 300 XC; 08 450 SX-F; 08 450 XC-F; 08 505 SX-F; 08 505 XC-F
07 125 SX; 07 144 SX; 07 250 SX; 07 250 SX-F; 07 450 SX-F

giraffe64@freemail.hu
Ebben igazad van, de nagyon fontos, hogy ki és hogyan takarítja a légszűrőt, illetve milyen olajat használ, és mikor cseréli...
bikepics.com oldalra úgy töltöd fel a dolgokat, ahogy akarod, nem ellenőrzi senki.. Sokan azt az évet írják be évjáratnak, amikor vették a motort, pedig korábbi széria.
halihóó
Hogy lehet az hogy a bikepics.com oldalon láttam 2006-7 -es évj EXC520 at?
nem 2002ig gyártották és utánna az525lett?
lehet más gond is volt,de két motornál is?személyes vélemény,és csipetnyi tapasztalat után,még mielőtt más az ellen érveket sorolná,én biztosan még egyszer nem veszek prox hajtókart.ja,és wössner dugattyút sem.ezt azért mertem még leírni, mert szétszedés,és mérés után vagyunk,és meglepődtem a kopásokon.még van polcon wiseco dugó,egy év múlva kb többet tudok arról is,de keresem az igazit.az én meglátásom,hogy az olcsóbb mindíg drágább lesz a végén.a gyári magasan veri az összes után gyártottat,mert annyit mint a gyári 2007 525 exc-m nem ment el a két másik motor együtt.ez csak személyes vélemény, és nem biztos ,hogy így is van,de pár százezer rácsúszott a motorokra,és úgy érzem kidobott pénz volt,most hajtom a gyári dolgokat,lehet mégtöbbet bukunk.
Amit te mondasz abban is van igazság de ha jobban belegondolunk akkor amit ő mond hogy 50km/h átlagtempónál 100 üzemóra az csak 5000 kilométer.
Ha én 70-80 kilométeres átlaggal haladok és azt vetítenénk ki 100 üzemórára az már necces lenne, 7000-8000 kilométert biztos nem megy el vele.
De egy 2T 250től az 5000-6000 kilométer az én motorozásom mellett sima ügy.
Úgy hogy poweron szinte alig van, így az élettartalma is hosszabb mert nem pörög magas fordulaton. Én úgy gondolom mérvadó hogy mennyire sokat dolgozik folyamatosan magas vagy alacsonyabb fordulatszámon az élettartalmát nagyon befolyásolja.
nem tudom elképzelni h a ktm koyot tesz gyárilag.. az enyémbe minden SKF.. és minden C3 as h rohadjanak meg
Ha már itt tartunk, hajtókarból melyiket érdemes? :) 4T EXC-hez van jobb, mint a gyári?
Szelepet milyet? Amcsi fórumokon nagyon dícsérik a Kibblewhite szelepeket, állítólag kevesebbszer is kell ellenőrizni őket, kopásállóbbak a gyárinál.
Csapágy gyári, Koyo, vagy SKF?
Én is a Vertexet szoktam elsősorban...de vannak sokan, akik 2-3 ezerrel inkább vesznek olcsóbbat...
Igen még szerel, Áprilisban volt nála a gépem, Ő meg esküszik a Vertexre minden géphez azt rendel, és akik vittek hozzá Wössner vagy Prox az sem bírta tovább újabb felújítás előtt.
Ezért is javasolta számomra a Vertexet, és ez utcai használat mellett értendő üzemóra nem versenyzésre.
Nincs nagy fordulaton a motor, legalábbis nálam nem, az is mérvadó mennyire van kímélve.
Mondjuk 2T motorba 110 óra egy dugónak az rengeteg...egy 4T-be meg nem sok...
Még szerel a Pityu? Együtt versenyeztem vele még 93 körül gokartban, már akkor sem volt egy tinédzser...
Ezen nem is kell csodálkozni, az egyik legszarabb utángyártott dugó. A hajtókar viszont jó belőle...
Wittman Zircen aki csinálta a hengerem és a dugattyúmat nagy szaki a 2T-ben.
Ő azt mondta hogy átlagban 100-110 üzemóra után viszik hozzá.
Kb ennyit megy el egy dugattyú.
Én átlagtempónál többen megyek mint 50km/h.
Túrázáskor átlagba ha a falukat is beleszámolom azért a 70-80 kilométer között megyek egy óra alatt.
De használt...10 körül van narancs elox is...
Ezekbe a modellekbe jó az EXC 400 hajtókarja:

07 400 XC-W
07 400 XC-W
06 400 EXC
05 400 EXC RFS
04 400 EXC RFS
02 400 EXC Racing
02 400 MXC Racing
02 400 SX RFS
02 520 SX Racing
01 400 EXC Racing
01 400 MXC Racing
01 400 SX Racing
00 400 EXC Racing
Nincs még semmilyen felszerelésem enduróra , eddig csak drz-t probáltam egyszer :)
Nem félek , csak gondoltam hatha ismeritek a gépet.
Ilyen motorozás mellett ahogy én használom 5000-6000 kilométert is elmehet.
Nagyon ritkán használtam power felett, az áttételezése is úgy van kialakítva hogy 120 utazónál sem nyit még 5.ben.
Én túrázgatni jártam vele.
1800 km van az exc-be. Elmondásod szerint ezt utcán tetted bele. Számoljunk 50 kn/h-ás átlagsebesseggel. 36 üzemóra. Milyen időközönként kell cserélni dugót? 2000-3000 km?
frankó váltó EXC-re 2007-ig, SX / SMR-re 2006-ig 7eFt körül, tudok segíteni az elhozatalában párszáz Ft-ért:
http://www.ebay.de/itm/Schalth...
az hülyeség...
itt sokkalta többet megtud6

géniusz..félsz kirpóbaálni?
vagy mia gáz
menj el próbáld ki...ha megvetted..mesélja az új verdádról.. mert akár mekkora retek szar is lehet ha az ára jó..motort ha nix szétbarmolva széttörtve kibelezve, mindenből lehet csinálni cska jó gazdi kell hozzá...lásd..
az sx 525öm 3 hónap alatt eljutottam odáig hogy nem csak a futómű fékek lettek feelúlyítva han ma blokkoot i szét kllett húzni...de azóta hogy megcsináltam minden nyűgjét... hibátlanul műkszik
Az Akrapovic Titanium rendszerből még lehet alkudni ;)
Képek:
1. http://bikepics.com/pictures/2...
2. http://bikepics.com/pictures/2...
3. http://bikepics.com/pictures/2...
Szia!

Annyit tudok erre mondani hogy el kell menni megnézni, kipróbálni és utána el tudod dönteni mennyire színpatikus számodra.
Felesleges itt arról írogatnom hogy hú milyen szép meg hú látszik vigyáztak rá.
Személyesen megtapasztalod számodra mennyire felel meg ha elmész és teszel vele egy próbakört.
Ezt a gépet ismeri valaki ?