helló mindenkinek..
Megtudná valaki mondani hogy a KTM exc525 xc jelölés az mit takar ?
az agyanaz mint a sima 525ös exc vagy eltér valamibe,mikortól jöttek ezek be nem találok semmi leírást róla..? én csak quadba láttam ilyet.
köszi az infót
Satuba befogtam a fém részét felfelé a műanyaggal.Fogtam egy erősebb lapos csavarhúzót, a végét leköszörültem bazi hegyesre és közényomtam.
Aztán elég könnyen megadta magát
Mint látod sikerült szétszedni
Ahol van a 3 csavar helye a fém tokon ott kell szétfesziteni.Egymásba van ragasztva valami nyúlós cuccal a műanyaggal, de simán törés nélkül szétjött.
Persze, összelehet rakni, nem lett semmi baja.
Viszont!A ventilátor lapátkereket a tengelyre visszarakni már nem tudom hogy menne-e.Ugyanis a tengely fém, hosszanti irányú vágásokkal, a venti meg műanyag.Azt szerintem vissza nem rakod rá mégegyszer
maki.
van eladó kormányvédőm...tudom a tiéd nem sikerült jól..csak mondom ez...ez tart mint a drálywetter taft...
london eső...honkong...verőfényes cHunami..de ez meg nem kinalyi fukszmen gagyi
0,5 re a trélyfát...
érdekell a kuplung belseje...kormányvédő harcunktól függetlenül
ha a cikkszám stimmel .. akkor az a lényeg
akkor az egy az egyben..
de frucsa lenne az a 9mm a lökethosszon akkor a fötengejnél 4,5mm kijjeb van a csap...
azért úg szoktár tervezni hogy a hajtólr a lehető legrövidebb legyen hogy a tangenciális erő..a nyomatékot ami okozza az a rövid hajtókarnál az ideáli...igaz hogy a hengerfalra jutó erő igy nő..de a nyomaték is ami a lényeg...szóval a legrövidebb hajtókar..a 400asban szerintem tuti nem jó az 525be...illetve exc 450 be...
de jó sx 450bemert anó 20003ban úgy lett szétosztva .a exc 400 és a exc 525 ...
sx 450=400 as főtengely 525 dugó
exc 450= 525 főtengely...400as dugólya...
makikám.
milyen motorba jó a kuplungos iszé
mineral oil...or dot 4. ..
és 2t vagy 4t mert ott meg van különbség a dugóátmérőben...9,5..vagy 10,5
ha jól emlékeszem
figyu.
még nem néztem meg a képet..sem ..de litániát tudok irni a motorról. .előéletéről a gazdályáról.. .
nem kell semmi ..itt a fórumon..segitünk ahogy tudunk..ki lyaú tanácsokkal..ki emígyen
Az nem lehet hogy ott valami más a hiba? A cimborának is prox került az 520-ba.Két évet ment hibátlanul,aztán szétbontották.Szerintem még most is menne,ha nem szedik szét.Pedig az ember használta erősen!
kuplung munkahengerbe dugattyú karmantyúval és rugóval,működött csak eltört a kar felfogatásnál.....3000-ft
visszapillantó tükör bilincsel...1500.ft
szerszámkészlet....3000-ft
ufó szerszámtáska nem szakadt...4000-ft
első fék kar 99-es motorra jó....1000-ft
Maradt egy pár alkatrészem hátha valakinek segít?
matrica maradék...2011 es motorra lámpáé több évjáratra jó..hátsó sárvédőét pedig 2004 is feltehető...4000-ft
lc4 hátsó fékbetét 1 napot futott...4000-ft
kormány magasító 5mm-es 4000-ft
üzemóra számláló 30-at mutat...3000-ft
munkahenger védő gumi...1000-ft
vakszelep 18 as kerékbe...1000-ft
Mivel a kolléga úgy tette fel a kérdést hogy ERRŐL a motorról tudtok mondani valamit! Ezért kíváncsi lennék hogy ismeretlen ember hogy mond róla véleményt? Te is csak az alapján tudsz mondani amit itt videókat láttál vagy képeket,vagy amit másoktól hallottál...Nem magáról a 250exc-ről kérdezett hanem kimondottan a Gábor mocijáról! Aki ismeretlen és nem ismeri a motort az NEM tud véleményt mondani róla! Aki meg arra hallgat hogy neved meg mert ez a véleményem,persze még sose láttam a motort csak nem tetszik rajta a foxos matrcia az akkor vegyen önjárós fűnyírót!
kicsit sokat írtam az előbb a problémámról,de más okulhat belőle,ahogy már én is tettem mióta olvasom a fórumot,de tegnap ajánlották fel a hajtókar/rúd, ki hogy ismeri,és a gyári láttán bezsongtam,cikkszámlistát szerettem volna,és kaptam is gyorsan.köszi mindenkinek,már döntöttem a gyári mellett,holnap után a kezemben lesz.
én ennyit tudok
Megtudná valaki mondani hogy a KTM exc525 xc jelölés az mit takar ?
az agyanaz mint a sima 525ös exc vagy eltér valamibe,mikortól jöttek ezek be nem találok semmi leírást róla..? én csak quadba láttam ilyet.
köszi az infót
Aztán elég könnyen megadta magát
Ahol van a 3 csavar helye a fém tokon ott kell szétfesziteni.Egymásba van ragasztva valami nyúlós cuccal a műanyaggal, de simán törés nélkül szétjött.
Persze, összelehet rakni, nem lett semmi baja.
Viszont!A ventilátor lapátkereket a tengelyre visszarakni már nem tudom hogy menne-e.Ugyanis a tengely fém, hosszanti irányú vágásokkal, a venti meg műanyag.Azt szerintem vissza nem rakod rá mégegyszer
de a komutátorok meg az állórész..az mintha nem olvadt volna össze..vagy csak én látom rosszul?
van eladó kormányvédőm...tudom a tiéd nem sikerült jól..csak mondom ez...ez tart mint a drálywetter taft...
london eső...honkong...verőfényes cHunami..de ez meg nem kinalyi fukszmen gagyi
0,5 re a trélyfát...
érdekell a kuplung belseje...kormányvédő harcunktól függetlenül
lehet biznicelünk
Szerintetek javitható?
akkor az egy az egyben..
de frucsa lenne az a 9mm a lökethosszon akkor a fötengejnél 4,5mm kijjeb van a csap...
azért úg szoktár tervezni hogy a hajtólr a lehető legrövidebb legyen hogy a tangenciális erő..a nyomatékot ami okozza az a rövid hajtókarnál az ideáli...igaz hogy a hengerfalra jutó erő igy nő..de a nyomaték is ami a lényeg...szóval a legrövidebb hajtókar..a 400asban szerintem tuti nem jó az 525be...illetve exc 450 be...
de jó sx 450bemert anó 20003ban úgy lett szétosztva .a exc 400 és a exc 525 ...
sx 450=400 as főtengely 525 dugó
exc 450= 525 főtengely...400as dugólya...
milyen motorba jó a kuplungos iszé
mineral oil...or dot 4. ..
és 2t vagy 4t mert ott meg van különbség a dugóátmérőben...9,5..vagy 10,5
ha jól emlékeszem
az lenne a legegyszerűbb ha leirod a tipust
még nem néztem meg a képet..sem ..de litániát tudok irni a motorról. .előéletéről a gazdályáról.. .
nem kell semmi ..itt a fórumon..segitünk ahogy tudunk..ki lyaú tanácsokkal..ki emígyen
visszapillantó tükör bilincsel...1500.ft
szerszámkészlet....3000-ft
ufó szerszámtáska nem szakadt...4000-ft
első fék kar 99-es motorra jó....1000-ft
matrica maradék...2011 es motorra lámpáé több évjáratra jó..hátsó sárvédőét pedig 2004 is feltehető...4000-ft
lc4 hátsó fékbetét 1 napot futott...4000-ft
kormány magasító 5mm-es 4000-ft
üzemóra számláló 30-at mutat...3000-ft
munkahenger védő gumi...1000-ft
vakszelep 18 as kerékbe...1000-ft
szóval vakszelepek kellenének 21 és 18-19-es kerekekhez...