köszi a válaszokat,csak az erőlködésemnek az oka az,hogy hajtókaros lett prox szettel felújított motorom,vagyis már egy év alatt ez a második,a családban három motor van,kettő most áll ezért.egy gyári még mindíg megy, idén tettük át egy 450 be,és az idei évet is bírja gond nélkül.nem ütjük szét a motorokat ,vigyázunk rá,de így jártunk.az egyik főtengelyt most wössner szettel újítottuk,még nincs összerakva,ezért nem tudok mondani semmit róla,de annyit igen,hogy 55 volt mire hozzám került,de szivesebben tennénk gyárit amit most 65 ért tudnánk beszerezni.szemre olyan, egy a cikkszáma,mára azt is látom,hogy a sonkáknál tolták el azt a pár mm-t.
Hali, azt ugye te is tudod, hogy a hajtórúd hosszának semmi köze a lökethez. Mert ugye a srác hajtó rudat akar venni, csak hát mindenki hajtókarnak ismeri. Ugyanis hajtókart nem lehet cserélni mert az csak egy elméleti távolság és ettől függ a lökethossz.
Most akkor jó hozzá vagy sem.
jó reggelt.
ez szerintem hülyeség.
tökre jól meg lehet beszélni..hogy egy ismeretlen motort kép alapján ..melyik idióta fórumozó milyen szinten tud lefikázni...beleverni a csúfot..nem a csúfost ..a csúfot
egy ismerős mondása volt..:megmondom én neked a hátad mögött is és ez nem volt vick
szóval vlamit megbeszélni valós ismert dolgok alaplyán..full hülyeség..az emberi elme 100szor vadabb dolgokat képes kitalálni..ésa azok izgalmsabba kis és pletykál6óbbak is..
ugyhogy segitünk rajtad...
húgeccc ez a gép űber jó..vedd meg...
másik verzió..
ó én ennek ismertem az előéletét...kutyaszar..
szóval ismeretlenektől véleményt kérni ismeretlen motorról...minden képp hasznos és bölcs dolog...
Cső
Szerintem ezt nem érdemes fórumon megvitatni,első sorban nézd meg a videóimat,ott van egy amin kipróbálom a gépet,láthatod hogy szépen húz! Nem dadog nem csörög! Ha komolyan érdekel akkor meg menj el és nézd meg csalódni nem fogsz az tuti!
sx 525 illetve exc 525 +exc 450..72mm-es löket is...
sx 450 ésa az exc 400..63mm es löket...
de azért egyezhet.. .
viszont nem hinném hogy a mérnökök azt a 9mm különbséget csak úgy benne hagynák
Szerintem a karbi úszóházában a sok állástól leülepedett valami szutyok és azt szivta be.Esetleg ezt is okozhatja hogy fél gázon tilt, mert nem bir több anyagot beszivni.
Esetleg nézd meg a csatlakozókat a gyújtás körül, fújd be WD40-el hátha valami kontakt hiba.
Kérnék egy kis segítséget. 640 lc4 2003
Tudom hogy számítógépen keresztül és 300kmről nem lehet motort szerelni, de tegnap olyat csinált a masina hogy beindítottam kb 3 hét után... Mentem vele 8km-t megálltam boltba kijöttem beindítottam mentem vele 5km-ert és ezen az 5km en gáz vissza engedésre durrogott kb úgy mint amikor fogyóban van a benya. Gázadásra pedig kb fele fordulatnál mint ami tilt és ott is durrogott..
Aztán délután indultam vissza.. kb ugyanez... 4-5km hiba nélkül aztán megálltam még 2km hiba nélkül.. aztán megint megálltam hazafele és az utolsó km-en megint durrogott ...
Valakinek hasonló?
Remélem csak gyertya csere... de azért rákérdezek hátha tapasztalt valaki már hasonlót?
A tank tele van!
köszi, ez gyors volt.csak az ára csábít ,mert már próbáltam már proxot,de nem sokat bírt,ez meg alig több,és az egyik 450 be 2005 még a gyári hibátlanul teljesít.köszi még egyszer.
valaki tudna segíteni nekem?525 be szeretnék hajtókart venni gyárit,de 400 exc van ahonnan jönne.állítólag megegyezik a kettő.igaz lehet?a gyári cikkszámlistát hol lehet találni?előre köszi a hozzá értő választ.
vagy..jártam úgy hogy a gumi szivat meg..nem tapad.. nem haladsz előre.. reszelsz sokat..és hipp hopp már rotyog is vized...végigszpoat az egész nap a gumi..és közbe még szét is főzöd a verdát...meg anyázol.. a gumi..az kutya dolog...
orkbán aplya is itt baszta el.. nem költöttek gumira...és most meg szoplya az egész ország
termosztát . .hengerfej. ..
nagy vizkerék illetve nagyobb hűtőm nejkem is van..de ha egyhelyben reszelsz egy idő után az is meg forr..de jelentősen tovább biri...
HA 35 fokban nem fort meg..de most ugyan ott ugyan abban a szituban...igen akkor ott műszaki hibára kell gondolni..
Most akkor jó hozzá vagy sem.
Apró..
ktm féktárcsa a keresőbe..
találsz párat...csak választanod kell
ez szerintem hülyeség.
tökre jól meg lehet beszélni..hogy egy ismeretlen motort kép alapján ..melyik idióta fórumozó milyen szinten tud lefikázni...beleverni a csúfot..nem a csúfost ..a csúfot
egy ismerős mondása volt..:megmondom én neked a hátad mögött is és ez nem volt vick
szóval vlamit megbeszélni valós ismert dolgok alaplyán..full hülyeség..az emberi elme 100szor vadabb dolgokat képes kitalálni..ésa azok izgalmsabba kis és pletykál6óbbak is..
ugyhogy segitünk rajtad...
húgeccc ez a gép űber jó..vedd meg...
másik verzió..
ó én ennek ismertem az előéletét...kutyaszar..
szóval ismeretlenektől véleményt kérni ismeretlen motorról...minden képp hasznos és bölcs dolog...
Szerintem ezt nem érdemes fórumon megvitatni,első sorban nézd meg a videóimat,ott van egy amin kipróbálom a gépet,láthatod hogy szépen húz! Nem dadog nem csörög! Ha komolyan érdekel akkor meg menj el és nézd meg csalódni nem fogsz az tuti!
Erről a motorról tudtok valamit?
KTM EXC 250 SM 2T 1999
Válaszotokat köszönöm!
Nincs véletlen valakinek 260 -as első féktárcsája eladó sorban?
sx 450 ésa az exc 400..63mm es löket...
de azért egyezhet.. .
viszont nem hinném hogy a mérnökök azt a 9mm különbséget csak úgy benne hagynák
Esetleg nézd meg a csatlakozókat a gyújtás körül, fújd be WD40-el hátha valami kontakt hiba.
Kérnék egy kis segítséget. 640 lc4 2003
Tudom hogy számítógépen keresztül és 300kmről nem lehet motort szerelni, de tegnap olyat csinált a masina hogy beindítottam kb 3 hét után... Mentem vele 8km-t megálltam boltba kijöttem beindítottam mentem vele 5km-ert és ezen az 5km en gáz vissza engedésre durrogott kb úgy mint amikor fogyóban van a benya. Gázadásra pedig kb fele fordulatnál mint ami tilt és ott is durrogott..
Aztán délután indultam vissza.. kb ugyanez... 4-5km hiba nélkül aztán megálltam még 2km hiba nélkül.. aztán megint megálltam hazafele és az utolsó km-en megint durrogott ...
Valakinek hasonló?
Remélem csak gyertya csere... de azért rákérdezek hátha tapasztalt valaki már hasonlót?
A tank tele van!
http://www.ktmpartfinder.com/
orkbán aplya is itt baszta el.. nem költöttek gumira...és most meg szoplya az egész ország
nagy vizkerék illetve nagyobb hűtőm nejkem is van..de ha egyhelyben reszelsz egy idő után az is meg forr..de jelentősen tovább biri...
HA 35 fokban nem fort meg..de most ugyan ott ugyan abban a szituban...igen akkor ott műszaki hibára kell gondolni..