Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Valaki tudja esetleg hogy hogyan van rögzitve a hűtőventillátor lapátkereke a meghajtó tengelyre?
Egyik napról a másikra megszorult, kézzel alig lehet körbeforgatni, hátha újra lehet csapágyazni.Bár zörgő hangot nem ad, csak akad

Köszönöm
525 EXC
amÚgy nem gáz ....
de


hátsó kerékbe
próbáltak mutymuty maszir-gumilabdát..labdacs helyett..5000ft 1 perc alatt ment a levesbe plusz ugye az nap a egész időben a hajtás defektel volt..még jó hogy itt közel és csak extrém pályázGATÁS volt.
2009 be írta.. amúgy nemgáz.. :D
Értem! És hátsóba felejtős? Én is megcsinálom akkor valamelyik nap
Bocsi,megint Szabi vagyok.Központi teleszkóp és váltókar is kellene ha van.Árat is kérek ide-kszabi75@freemail.hu-ra.
45pénz
Hali,Kovács Szabolcs vagyok Simontornyáról.KTM gxr 50-es hátsó fékpofákra lenne szükségem.Címem:Simontornya Hunyadi u.18 7081.Köszönöm,ha kell még valami akkor kereslek.Csá
az mi lehet ha exc-nek adom a gázt és az alapjárat szép lassan esik csak vissza nem hirtelen?
Mit kérsz a gyáriért?
Nemtommég, nekem nem sikerült kimérni hogy minden úgy működik-e vele ahogy kell, úgy volt hogy ma megyek hozzáértő ismerőshöz, de neki közbejött valami, úgyhogy jövő hétre tolódott a dolog. Bocs a szarakodásért, de a villanyossághoz tökhüJe vagyok
itt extrem end gyúróban használja egy ember..2-3 motorozáson van túl..eddig hibátlan...
25db kel egy elsőbe sixdays be
nem túl lapos..kb 0,8báros....de nix vele gond...papucs sem kell bele...
szerintem nemsoká nekem is olyan lesz
De van egy Akra csövem Doma véggel is!
Hali! Nekem van!
Üdv! keresek gyári kipufogórendszert 2007 sx f re!
danikám.
mi a szitu...
jön vissza a feszab vagy küldöl lét
hárvi.
a gyári feszabályzóval mi a gond?...
excből jön ki a váltóáram..de azt egyszerűen lehet a gyári feszabályzóval 12voltra tenni...


nekem a sx 525 be tekercseltek a gyújtás mellé egy plusz tekercset....abból szépen kijött a váltóűram (9-30 voltig)arra csak raktam egy 1200ft gatz hidat...és abból lett 9-30v egyenáram..
szabályzással már léet volna gond..de mint kiderült az 50 W ventillátor..ami miatt let a tekercselés is.. az pontossan felveszi az összes áramot amit tud a tekercs.. és szabályzás körül sem megy 12 volt fölé a feszültség...
persze ez sokkal kisseb tekercs mint a exc ben ami van...
de egyenáramom van ami faszául működteti a ventillátort..ami pedig überjól hűti a gépet extrém szituációkban is
Ismerős
A képen is vagy a gyári fényszóró világít, vagy a LED-ek.
Ilyenből van 2db, persze sokkal olcsóbban, és 30 fokos fényük van elvileg: http://www.ebay.com/itm/20w-Tr...

Jó lenne úgy megoldani, ahogy a képen van a mocin, de a gyári fesszabályzó úgysem bírja..
A régebbi "kocka" lámpának a műanyag "üvege" simán kipúposodott már az 55W-os izzótól is + annak is elkezdett megfeketedni a foncsora.
LED a tuti!
sztem elfog olvadni a foncsor.. vagyis ln már láttam olyat.. a xenontól
kéne egy villamos szaki, aki egyenárammá "varázsolja" a EXC-n a váltóáramot.. Van egy leírás, a tekercseknél kell kicsit forrasztani (floating the ground) https://www.google.hu/search?q...

Csak ehhez kell még egy fesszabályzó, na ehhez kéne egy tudor

A 2005-07-es fejidom egy vicc, nem való semmire. 2 LED-es kiegészítőlámpám van, csak be kellene kötni.. Akksira nem lehet, mert arra csak 10W megy a generátorból.

Van mondjuk egy 35W-os H7-es xenon, kis ballasztos izzóm, azt nehéz lehet befaragni? Úgy nézem az megy AC-vel is.
Üdv!
Mi a véleményetek a teniszlabdáról a kerékben? Érdemes venni teniszlabdákat és kipróbálni? Illetve olyankor kell bele belső is? És ez az elsőkeréknél műkodik csak? Mert az elsőnél még el tudom képzelni , de hátul ugye szélesebb ...
ja, es vegig Motorex-el ment, minden olajcserenel szurocsere, csak szelepallitas volt a blokkban. 2 hetig SM szett is volt hozza, de nagyon nem jott be.. meg egykerekezni probalgattam vele
12eKm volt meg abban 250 uzemoranal, szoval azert kapta az ivet a kavicson es a szantas mellett ezt most jobban kimelem az egyenesekben