Műszaki megvan
Igaz, hazafelé defekt, szerintem beszakadt a gumifék.. 8Km-t így utcai gumival az árok szélén jöttem, mert aszfalton szétrázta a belem.. És pont nem áztam meg
Gumifék hátra milyen árban van? Havernak is kell az YZF-be + neki előre is. Esetleg valakinek van eladó?
Az EXC Akrapovic rendszereket is lemértem, az Akrapovic titanium is és a gyári is 50mm-es illesztésű a kipufogónál.
Megnéztem neked,ez tuti műanyag! Igen elégé viseletes de ami neked kell úgy mond sértetlen,nincs agyon karcolva repedve stb....! 3000 sok érte?! Helyileg S.tarján mellett vagyok! Személyes vagy posta?
A KTM-nek tágulási helye csak a hűtő bordák felett kialakított részen van,ezért a hűtő folyadék helyes szintje is az amikor a sapkát hidegen levéve...a cellák tetejénél áll a folyadék.Az összes Japán endúró motoron van külső tágulási tartály,mivel a hűtősapkán 2 db szelep található oda vissza közlekedik a folyadék,melegen kiengedi hidegen pedig vissza vezeti a hűtő rendszerbe...ezek nyitott tartályok,azért írok ennyit hogy értsd...ha túlmelegszik gőz formájában távozik a rendszerből ezért célszerű siliconosra cserélni a túlfolyó csövet,lemértem hogy kb-3dl folyadékot nyom ki maximum a rendszerből ezért egy 5dl-es flakont használtam amibe tettem1dl folyadékot..ezt tetszőlegesen rakhatod bárhová..én le raktam a kartel védőre a blokk mellé.
Ha szépet és tartósat akarsz akkor vegyél egy yamaha wr vagy dt tágulási tartályt mert azok hőállóak és passzolnak a bal oldali rajtszám tábla mögé....a sapkát meg tedd vissza az 1.4-eset had közlekedjen a folyadék....nem véletlenül méretezték akkorára a gyárit
A termosztátot még nem néztem, lehet hogy az lesz a ludas!
A hűtősapkát egyébként a ktm boltban ajánlották
A tágulási tartályt hogy lehet megoldani? Esetleg van kép róla?
Termosztát működik?...nyit rendesen?....próbáld ki.
tedd be vízbe és melegítsd fel, látod mikor kinyit...a nagy hűtősapka meg nem arra a típusra való...kinyírod a simeringeket a vízpumpánál.
Tegyél fel egy tágulási tartályt többet érsz vele,amit kifúj folyadékot azt vissza is szívja.
Az exc- ét nem ismerem, de a suzuki rmz , három ok miatt tesz ilyent.
1. fals levegőt szív a henger és a karburátor közti gumi összekötőn.
2. a meleg indító gumi dugattyúja nem megy vissza /szilikon zsír/.
3. a síber kopott és akadozva tér vissza.
A meleg indító is plusz levegőt juttat a rendszerbe és ha dugattyú nem tud a helyére vissza csúszni fals levegőt szív. Valahol többlet levegőt kap. A gáz bovden akad.
Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni, van egy 2006-os exc450-em és egyre gyakrabban megforralja a vizet. Kicseréltem a vízpumpát nagyobb teljesítményűre, a hűtősapkát 1.8 bárosra, vettem bele spec emelt forráspontú fagyállót is, egy darabig hibátlan volt, de hétvégi endúrózás közben 3 szor is megforrt. Igaz mindig akkor ha elakadtam egy nehezebb feljárón, de ugyanezt bírta a nyáron 35 fok melegben. Szerintetek mi lehet a baj?
Haver keres Husaberg-re komplett Km-órát jeladóval meg mindennel, azt a típust ami 2005-ig volt (nagyobb méretű óra). Van eladó valakinek?
Nálam előkerült egy új, néhány üzemórás 45 fogas gyári KTM alu lánckerék is, eladó! SM-re jó lehet. Van egy 48 fogú is, díszt akartam belőle csinálni.. Külső fele érdekes módom semmit! nem kopott, míg a belsején látszik, hogy volt már motoron.
Amúgy graetz-féle egyenirányítás lesz az EXC-n, méghozzá a reflektor helyére bekötöm a 2db 10W-os XML T6 LED-es lámpát, így külön kapcsoló sem kell. Kár, hogy csak hidegfehér van belőle..
Igaz, hazafelé defekt, szerintem beszakadt a gumifék.. 8Km-t így utcai gumival az árok szélén jöttem, mert aszfalton szétrázta a belem.. És pont nem áztam meg
Gumifék hátra milyen árban van? Havernak is kell az YZF-be + neki előre is. Esetleg valakinek van eladó?
Az EXC Akrapovic rendszereket is lemértem, az Akrapovic titanium is és a gyári is 50mm-es illesztésű a kipufogónál.