Diódával simán meg tudod oldani az egyenirányítást komolyabb buhera nélkül is.
Teljesen véletlenül tudok amúgy eladó LED-es első világítást, ami akksi nélküli motoron (EXC250) is tökéletesen működött
Gyári KTM 450 EXC 2004-2007 elektromos hálózatára hány Wattot lehet ráaggatni a gyárin felül? 10-14W-os LED-es lámpákat nézegetek, párban.. Olvasgattam a "generátor" átkötésről is, amivel nagyobb mennyiségű egyenáram csiholható ki a gépből. Van esetleg valami mód az egyenirányításra buherálás nélkül? Váltóáramban 20W-ot még simán elviselne, de az akksira direktbe kötve már nem biztos..
Szeva.
Véleményem szerint mindkettő megbízható darab ha rendbe voltak tartva.400-ast gyártották elég sokáig még újabb blokkosba is(08-tól).Az 520-ast csak 2évig 2001-02-ig.Gondolom te ezekre pályázol.Ezek már 11-12éves motorok szóval elég sokminden történhetett velük azóta.Nehéz kifogni egy jó példányt persze nem lehetetlen de csodát ne várj tőlük.Versenygépek amiket legtöbbször versenyen is használtak szóval állapotuk is ilyen lehet.Amúgy ha rendesen karban van tartva akkor mindkét motorral jól jársz csak mondom idősek már nagyon és előbb utóbb előjönnek a bajok rajtuk is mint minden versenyendurón.Költeni az biztos fogsz rájuk.Én minél gyáriasabb kinézetüt vennék és ne a kor számítson hanem a külső.Lehet az karcos meg kopott is de a főbb kopó alkatrészek mind jók legyenek.Ebből látszik hogy mennyire volt vele foglalkozva.Röviden ennyi.
ÜDV mindenkinek.. 1 mondatban ,valaki aki ismeri a KTM exc 400 vagy 520 mocit megmondaná hogy melyik évj érdemes venni belöle?/ nem újjat :) /
exc 400-at elég sokan dicsérik .
köszönöm ha megosztod a gondolataidat
az udvarba gondoltam nyilván nem a villamosmegállóban.. mást nemtudok.. csak a jövő hetet mert akkor meg délelőttös leszek.. hidd el én nagyon szeretnék segíteni GD de elég buzi munkahelyem van :S
Sziasztok.
EXC 530-ashoz (2008) Szupermotó felni miatt fékkonzolt tud valaki csinálni, vagy van eladó a garázsba? Nem nekem kell.
Csak segítek szerezni (ha tudok)
http://dx.com/p/20w-2000lm-800...
http://dx.com/p/cyt-14w-1350lm...
Mind egyenáramú, az akksit és a fesszabályzót nem akarom túlterhelni, és ezek mehetnének a gyári lámpa helyére is.
Teljesen véletlenül tudok amúgy eladó LED-es első világítást, ami akksi nélküli motoron (EXC250) is tökéletesen működött
Véleményem szerint mindkettő megbízható darab ha rendbe voltak tartva.400-ast gyártották elég sokáig még újabb blokkosba is(08-tól).Az 520-ast csak 2évig 2001-02-ig.Gondolom te ezekre pályázol.Ezek már 11-12éves motorok szóval elég sokminden történhetett velük azóta.Nehéz kifogni egy jó példányt persze nem lehetetlen de csodát ne várj tőlük.Versenygépek amiket legtöbbször versenyen is használtak szóval állapotuk is ilyen lehet.Amúgy ha rendesen karban van tartva akkor mindkét motorral jól jársz csak mondom idősek már nagyon és előbb utóbb előjönnek a bajok rajtuk is mint minden versenyendurón.Költeni az biztos fogsz rájuk.Én minél gyáriasabb kinézetüt vennék és ne a kor számítson hanem a külső.Lehet az karcos meg kopott is de a főbb kopó alkatrészek mind jók legyenek.Ebből látszik hogy mennyire volt vele foglalkozva.Röviden ennyi.
exc 400-at elég sokan dicsérik .
köszönöm ha megosztod a gondolataidat
[url]http://www.hasznaltauto.hu/motor/ktm/ktm_525_exc-7145473[/
url]
Hívd fel aztán megtudod
kb nekem ennyit szoktak nézni
kötelező van fizetve? mert anélkül nincs műszaki
EXC 530-ashoz (2008) Szupermotó felni miatt fékkonzolt tud valaki csinálni, vagy van eladó a garázsba? Nem nekem kell.
Csak segítek szerezni (ha tudok)