Semennyibe,mert ez is túl volt árazva 2 kerékszettel volt annyi mint pár 2001-es lc4-es! Meg van benne 20 ezer km. és 387üó. és csak gyűrű és vízpumpa szimering volt cserélve így bármikor szétdőlhet a blokkja! Ja és az első lámpa is 2004-es évjáraté mert biztos szarrá volt törve az eleje. De nekem jó így is, majd leütöm és úgy majd 600 körül jó ára lesz.
Érdeklődni szeretnék, hogy nincs-e valakinek elfekvőben 2004-es LC4 640 SM-hez hátsó féktárcsája? Érdekelne továbbá még a két hátsó index, és két tükör is.Ha lenne valakinek ilyen, és megtenné hogy szól azt megköszönném! Továbbá annyi kérdésem lenne, hogy könyv szerint 2.1 l olaj kell bele kb. most akkor elég a 2 liter, vagy vegyek 3litert és legalább marad tartalékba?
Én is nagyon keveset használom a motorom de azt a kevés használatot a számomra lehető legélvezetesebb motorral teszem.Ha lerakom nem kér kenyeret de mégis tudom hogy ez a motor technikailag a csúcsot képviseli és ezt érezni is vezetés közbe hiába nem vagy profi.Szóval én hobbira használom csakis és nem járok vele se melózni se boltba se utcán csak terepen és minél többet ott ahová kitalálták.Így nem szalad bele a sok üzemóra.Összességében annyi a lényeg hogy mindenki annyit áldoz a hobbijára amennyit megengedhet magának.Az viszont biztos hogy legtöbben mindig sóvárognak egy komolyabb gépért hiába csak hobbimotoroznak.
no azért nem kell ennyire lefikázni azt az xr4-et
130kiló azért még nem sárnehéz, a féke meg kurva jó amióta nem a 2000ft-os betétekkel használom, bár a többi kb igaz
ha lenne neki önindítója megmaradna az idők végezetéig
mostanság rájöttem hogy lusta vagyok 45+ fokos emelkedőkön rugdosni
Talán mert azt a keveset amennyit jut pénze/ideje/lehetősége (nem kívánt rész törlendő) menni, élvezni akarja, nem pedig végigszopni egy sárnehéz (cserébe legalább gyenge), fosadék fékű meg futóművű operettenduroval?
9000km nem olyan sok, bár egy homokbányában már határeset
igazándiból csak azt nem értem minek vesz az ember jó drágán egy motort ha nem használja, mert ugye nem használni egy olcsó motor is épp olyan jó
és nagyon sok ilyent látok, szóval vagy sok embernek elfogyott az ideje motorvásárlás után vagy valami más........
nem tudom..lehet a pöttyös 120as labda többet birna..erősebb az ...mert annak anyaga van..ez a rücskös maszirlabda.meg... nagyon béna gumi utánzatú műanyag fos
saját fejlesztés... mert állandóan forgott a gumi ha már 0,5 alatt jártunk...
nekünk a zarándba nagyon talajérzékeny a dolog mert az gyakorlatilag egy sárhegy...
a gumi meg állandóan forgott...gyakorlatilag aki motorozásonként nem forgatta vissza az az még ha 0,5 felett is járt..félévente szelepszakadással defektelt...
...de kicsipődös defekt...hátul...ritka volt mint a fehér Olló
azon agyaltunk hogy olyan kéne ami a szelepet kivágjuk és helyete valami focilabda szelepet felmókolni rá...de azt végül is nem lett kivitelezve..
de aztán agyaltam..hogy ha a szelepet nem is tudjuk átmokolni focilabda szeleppé...a sima szelepsapkával ha lezárnám a levágott mm magasra hagyott szelepcsonkot......csak egy szelepsapkával van lezárva(amiben a kis gumigyűrű ott van..és egy kis szilikon zsir.,. az gyakolatilag ougy tömit hogyha niyx is ráhúzva sem engedi a levegőt!)... és tőbe levágva...5mm magasan...akkor az ott elfér belül..gyakorlatilag beúszik a küllőhoronyba..és az ott soha nem is aggat...mert mélyebben van..mint hogy ott elérné bár mi... gyakorlatilag a felni pereme alatt!ott sima szikla ki nem csapja..aztán végül is nekem nagyon bevált...azóta a többi csak szop a defektel...legutolsó menetek...3 hátsódefekte..szelepszakadással..mert addig engedgetik le a kereket...hogy tudjanak ott jönni ahol én a belsőszelepessel hogy... aztán úgy elforog a lapos gumi miatt..hogy nix az a meghúzott papucsa ami megtartaná
na ezt unták meg..ekkor jöt a labdacsos dolog..cska za 1 perces megoldás volt.. 5ezerből..meg 2 szerelés meg a motorozást is off-olta....
de amúőgy mi az extrém endúró miatt..állandó fejlesztésben vagyunk..valami mindég variálódik...
és azért sokszor be is jön...
ez volt a labdacs alapja..(ami egy embernek működik..mármint a labdacsos dologkb fél évente 2-3 labdacs kidurran...csak 2 euró /darab vagy drágább.
ekkor jöt ez a gondolat..mikor nyomorgattuk azt a béna labdacsokat...: http://www.argep.hu/trend/POTT...
Érdeklődni szeretnék, hogy nincs-e valakinek elfekvőben 2004-es LC4 640 SM-hez hátsó féktárcsája? Érdekelne továbbá még a két hátsó index, és két tükör is.Ha lenne valakinek ilyen, és megtenné hogy szól azt megköszönném! Továbbá annyi kérdésem lenne, hogy könyv szerint 2.1 l olaj kell bele kb. most akkor elég a 2 liter, vagy vegyek 3litert és legalább marad tartalékba?
Előre is köszi!
Balázs
engem is örökké ledobálnak
130kiló azért még nem sárnehéz, a féke meg kurva jó amióta nem a 2000ft-os betétekkel használom, bár a többi kb igaz
ha lenne neki önindítója megmaradna az idők végezetéig
mostanság rájöttem hogy lusta vagyok 45+ fokos emelkedőkön rugdosni
ilyen használat mellett elmegy még 20 évet
igazándiból csak azt nem értem minek vesz az ember jó drágán egy motort ha nem használja, mert ugye nem használni egy olcsó motor is épp olyan jó
és nagyon sok ilyent látok, szóval vagy sok embernek elfogyott az ideje motorvásárlás után vagy valami más........
Sajna ennyi szabad idő jut,idén nem mentem még ezret sem vele.
nekünk a zarándba nagyon talajérzékeny a dolog mert az gyakorlatilag egy sárhegy...
a gumi meg állandóan forgott...gyakorlatilag aki motorozásonként nem forgatta vissza az az még ha 0,5 felett is járt..félévente szelepszakadással defektelt...
...de kicsipődös defekt...hátul...ritka volt mint a fehér Olló
azon agyaltunk hogy olyan kéne ami a szelepet kivágjuk és helyete valami focilabda szelepet felmókolni rá...de azt végül is nem lett kivitelezve..
de aztán agyaltam..hogy ha a szelepet nem is tudjuk átmokolni focilabda szeleppé...a sima szelepsapkával ha lezárnám a levágott mm magasra hagyott szelepcsonkot......csak egy szelepsapkával van lezárva(amiben a kis gumigyűrű ott van..és egy kis szilikon zsir.,. az gyakolatilag ougy tömit hogyha niyx is ráhúzva sem engedi a levegőt!)... és tőbe levágva...5mm magasan...akkor az ott elfér belül..gyakorlatilag beúszik a küllőhoronyba..és az ott soha nem is aggat...mert mélyebben van..mint hogy ott elérné bár mi... gyakorlatilag a felni pereme alatt!ott sima szikla ki nem csapja..aztán végül is nekem nagyon bevált...azóta a többi csak szop a defektel...legutolsó menetek...3 hátsódefekte..szelepszakadással..mert addig engedgetik le a kereket...hogy tudjanak ott jönni ahol én a belsőszelepessel hogy... aztán úgy elforog a lapos gumi miatt..hogy nix az a meghúzott papucsa ami megtartaná
na ezt unták meg..ekkor jöt a labdacsos dolog..cska za 1 perces megoldás volt.. 5ezerből..meg 2 szerelés meg a motorozást is off-olta....
de amúőgy mi az extrém endúró miatt..állandó fejlesztésben vagyunk..valami mindég variálódik...
és azért sokszor be is jön...
ez volt a labdacs alapja..(ami egy embernek működik..mármint a labdacsos dologkb fél évente 2-3 labdacs kidurran...csak 2 euró /darab vagy drágább.
ekkor jöt ez a gondolat..mikor nyomorgattuk azt a béna labdacsokat...:
http://www.argep.hu/trend/POTT...
de végül is bontós nem ezt vette hanem 230 ért valami maszir rücskös labdát..ami
lófaszt sem birt
https://www.google.hu/search?q...