Hali!
Hátsóba már próbáltuk,elég nehéz volt a felrakás,viszont a terepen elég jól szerepelt,sajna csak két motorozást kb 200km-t bírt,arra gondoltam az első kerékben talán tovább tartana!
adam..
ezt próbáltad már hátsó kerékbe...
belsőszelepes belső.. szelepszakadás ellen ..aki olyan problémával küzd ..hogy a lapos 0,3..0,4 nyomáson állandóan forog a belső és kitépi a szelepet..na nekünk olyan volt.. és ez bejött...sixdaysbe 0,3 is bir mindent... csak azt nem ha 3m magasról szembe partnak csapod a hátsó kereket..és pont ott volt a belső szelep
azon kivül...birt mindent...de ezt megbocsátom neki..
mert amúgy meg nix szelepszakadás...kicsipődésses defekt..meg 4 éve ez az első...de ezt nenm kicsipődésnek hivom ha 3m magasról szembe partnak oda Qrom a hátsó kereket..ezt balfaszságnak
mondjuk ezt 3-4 megcsináltam többször is....semmi gond nélkül....csak épp most ott küldtem oda a kereket ahol a belső szelep volt...
ha lesz tapasztalat..ird már le...golden belerakta...25 körüli menniységet...azt mondja nagyon kafi..a garagéban a földön...de még egy métert nem ment vele...
hátra próbálták a kutyagumi labdát..valami maszir labda vagy mi..230ft / db abból bele ment husz körül...az a garagéban .. mocskosul jól ált ...viizsont a 4600ftnek(20labda ára..) az üzemideje 60 secundum volt...
gyakorlatilag azonnal kipurcantak ahogy terhelést kaptak...
én a teniszlabdákat sokkal erősebbnek tartom..de szerintem az sem lesz tiszavirág életűnél több...de ha van tapasztalat ird.. mi emberünk...2 hétnél hamarabb nem mond róla semmit...
amúgy a gyári labdacsok is kb fél év alatt 2-3 eldurran..és annak vagy 2 euró darabja...
pedig egy semmi lófasz kis gumigecinek tűnik...de aranyé árulják...
Nekem is volt XR400 és exc is, de nem említhető a egy napon. Baromi jó a kis honda is, akkor használtam sokat mikor 3 napból 2-őt mentünk, napi 150-170 km-eket...(Monduk gyorsabban "koptak" az alkatrészek mint a ktm-en, pl. kormány, hátsó fékkar, váltó, kuplungkar... olcsóbbnak ára van!) Azóta egyre kevesebb az idő, egyre komolyabbat szeretne az ember, és ha véletlenül kevés idő akad csak, akkor egy crosspálya is szóba jöhet lefáradni... Azéret az XR ennyire nem READY TO RACE
csak azért bátorkodtam érdeklődni mert nézegetem egy ideje ezeket az exc-ket, bár eddig még egyet sem néztem meg "élőben"
nekem az xr4-be simán belepörög évi 2500km pedig szinte mindig futóval viszem a tett színhelyére, és pl május óta be sem volt indítva
de ha eladáskor visszateszem a gyári km óráját akkor újszerű lesz mert olyan 2000km felé van benne
csak érdeklődésképp:
mi a motiváció egy ilyen motor vásárlásakor?
mert ugye veszel egy "drága" gépet és nem használod (7 év alatt 9000km)
bár az is fura hogy nemigen van endúrómotor 10ezer felett
igazából arra gondoltam h odamegyek és szétkapjuk enyémet áttesszük és kipróbálod de sehogy se esik útba nekem csepel.. :S és annyira most rá se érek h kimotorozzak ma oda :S na mind1 ha esetleg más nem adja oda a napokba lehet oda tudok menni!
Sziasztok!Nincs véletlenül valakinek tapasztalata a tenisz labda az első kerékbe tételéről,első ránézésre elég biztatónak tűnik,nem tudom érdemes e belevágni!Köszi a segítséget!
Nekem 700-ba ment el a Dörzi 2 kerékszettel, meg egy jópár okossággal. Az SMC jött utána szerencsére nem kellett sokat rápótolnom a pénzmagra. Attól meg nem kell befosni h öregecske, az enyém is kis olajkörös 2002 évvégi.
mondjuk..ilyenben
http://www.youtube.com/watch?v...
am
úgy mi lett velük..szépen egyesével kidurantak..vagy egyből megadta magát...
hátsóval nektek mi volt a baj?
mármint a belsővel...
Hátsóba már próbáltuk,elég nehéz volt a felrakás,viszont a terepen elég jól szerepelt,sajna csak két motorozást kb 200km-t bírt,arra gondoltam az első kerékben talán tovább tartana!
ezt próbáltad már hátsó kerékbe...
belsőszelepes belső.. szelepszakadás ellen ..aki olyan problémával küzd ..hogy a lapos 0,3..0,4 nyomáson állandóan forog a belső és kitépi a szelepet..na nekünk olyan volt.. és ez bejött...sixdaysbe 0,3 is bir mindent... csak azt nem ha 3m magasról szembe partnak csapod a hátsó kereket..és pont ott volt a belső szelep
azon kivül...birt mindent...de ezt megbocsátom neki..
mert amúgy meg nix szelepszakadás...kicsipődésses defekt..meg 4 éve ez az első...de ezt nenm kicsipődésnek hivom ha 3m magasról szembe partnak oda Qrom a hátsó kereket..ezt balfaszságnak
mondjuk ezt 3-4 megcsináltam többször is....semmi gond nélkül....csak épp most ott küldtem oda a kereket ahol a belső szelep volt...
hátra próbálták a kutyagumi labdát..valami maszir labda vagy mi..230ft / db abból bele ment husz körül...az a garagéban .. mocskosul jól ált ...viizsont a 4600ftnek(20labda ára..) az üzemideje 60 secundum volt...
gyakorlatilag azonnal kipurcantak ahogy terhelést kaptak...
én a teniszlabdákat sokkal erősebbnek tartom..de szerintem az sem lesz tiszavirág életűnél több...de ha van tapasztalat ird.. mi emberünk...2 hétnél hamarabb nem mond róla semmit...
amúgy a gyári labdacsok is kb fél év alatt 2-3 eldurran..és annak vagy 2 euró darabja...
pedig egy semmi lófasz kis gumigecinek tűnik...de aranyé árulják...
nekem az xr4-be simán belepörög évi 2500km pedig szinte mindig futóval viszem a tett színhelyére, és pl május óta be sem volt indítva
de ha eladáskor visszateszem a gyári km óráját akkor újszerű lesz mert olyan 2000km felé van benne
De kéremszépen még működik sőt elemében is van nem is kicsit.Lényeg hogy nincs lecsalva a km!
mi a motiváció egy ilyen motor vásárlásakor?
mert ugye veszel egy "drága" gépet és nem használod (7 év alatt 9000km)
bár az is fura hogy nemigen van endúrómotor 10ezer felett
http://www.kepesmotor.hu/ktm-e...
Köszi a segítséget panyo kollégának