ezt dobta a gép
de egy nappal előtte még porolt az alja.....
amikor erdélyben voltam először csak csodálkoztam hogy miért ilyenek az "utak" aztán amikor esőben voltam megértettem
ez az út még a túristatérképeken is rajta volt, csak a fakitermelők némileg módosítottak a felületén, aztán valahogy a folyóvíz is rákeveredett egy részen
Kisebbeket ugrottam az lc4-el, azok alatt nem orrost dobott inkább meg maradt teljesen egyenesbe. A súlya, háát nem egy verseny endúró de el lehet vele találni ha nagyon akarsz! Bár nem sm szettel...
az az alaphelyzet hogy van egy xr4. ami olyan 130kg
simán felemelem elejét-hátulját-közepét amit akarok, ha kell egy nap 50x is
de ha már rátesz az ember egy szatyor zsetont akkor legyen már érezhetően könnyebb/jobb/mittudomén, szóval ez volt a terv
basszátok meg.. INI felnőtt ember! gondolom full szálka és izom.. tehát nem mind1 h a motor 100 kg vagy 120? ne égessetek már.. :ASD ha nem bírja el a 120 kilós motort akkor maradjon otthon..mikor nem volt jogsim és enduroztam SM szettel az LC4 el (156kg) azt is elbírtam.. nem mondom h extrém helyen de 1 párszor kirángattam a sárból.. bár az elejével sose voltam kibékülve mert kurvanehéz h rohadjon meg de nemár h 20 kg on múljon...
a wr250f sárnehéz(a kinézete mást sugall), igazándiból nemigen van sok különbség az xr4-hez képest(van a csapatban) a 450est meg lusta voltam kipróbálni, pedig lett volna rá 3 napom
a freeride erőn felül lenne pénzügyileg
szóval marad az eredeti 525-ös terv
vagy egy trx400 blokk az xr4-be, de ez itt már off
okés, félre olvastam. lehet rajta baszakodni egy napig meg fél oldalt magyarázni hogy hülye vagyok vagy tovább is lehetne lépni rajta. De tényleg már csak a genyóskodás megy ennek a fórumnak az összes topicjába.
Jók ezek a gépek, a szervízigényüket tekintve elég strapabíró masinák, az olacsere meg olyan dolog hogy embere válogatja 4-5ezrenként igazán illik mindenbe lecserélni szerintem... Típushibának be lehet tudni a rossz tömítéseket( Hegertalp, szelepdekni) volt szerencsém mindkettőhöz.... Akik azt mondják hogy divatmotor, azok vagy divatmajmok és egyáltalán nem értenek a motorokhoz, vagy ostobák... Az enyémen kívül kb 3at láttam eddig, a régebbiből pedig talán 4-et...Nem egy népmotor.
Hát ha bele kell nyúlni komolyabban lehet rá megy a gatyád is de miylen motornál nem? Ha egy kicsit komolyabb géped van azok már mind zsebbe nyúlós dolgok!
Jó kis gépek szerintem, igazi bohócmotor
Hello szia lenne egy kérdésem motor választás előtt állok ktm 640 lc4 04-05-06 évjárat ami nagyon tetszik mennyire szervízigényesek? gondolok olajcsere km-enként? vagy valami típushiba? első nagy motorom lenne sok mindenkit kérdeztem már de csak annyit mondtak divatmotor meg hogy hordom majd mindig szervizbe és rámegy a gatyám is
Akkor én már jó állapotú 450-525-öt nézegetnék! Bár nem értek annyira hozzá... Ahogy a vidiken néztem Takiék nem annyira a 20km-t 5 óra alatt szintű, szinte már triál tudást igénylő motorozással vannak elfoglalva! Ha viszont extremkedni akar valaki, mit itt mostanság egyre többen, akkor 2T. Viszont a 4T sokmindent megold ott ahol esetleg a 2T-vel ügyeskedni kellene.
Olyan semmilyenben nincs, az önindítótlan, üzemórás 250-es 2T is 110 kg körül van teletankolva és akkor arra még jön a mindenféle (kéz, karter, hűtő, rezó stb.) védők plusz súlya.
Az én SC-m (ami akksitlan-önindítótlan) már papíron is 123 kg (valóságban meg vagy 135), úgyhogy azzal semmivel sem lenne előrébb az XR-hez képest. Szerintem.
de egy nappal előtte még porolt az alja.....
amikor erdélyben voltam először csak csodálkoztam hogy miért ilyenek az "utak" aztán amikor esőben voltam megértettem
ez az út még a túristatérképeken is rajta volt, csak a fakitermelők némileg módosítottak a felületén, aztán valahogy a folyóvíz is rákeveredett egy részen
itt az lc4 "leengedéséhez" 3 ember kellett az exc meg némi segítséggel lejött egymagában
simán felemelem elejét-hátulját-közepét amit akarok, ha kell egy nap 50x is
de ha már rátesz az ember egy szatyor zsetont akkor legyen már érezhetően könnyebb/jobb/mittudomén, szóval ez volt a terv
a freeride erőn felül lenne pénzügyileg
szóval marad az eredeti 525-ös terv
vagy egy trx400 blokk az xr4-be, de ez itt már off
Hát ha bele kell nyúlni komolyabban lehet rá megy a gatyád is de miylen motornál nem? Ha egy kicsit komolyabb géped van azok már mind zsebbe nyúlós dolgok!
Jó kis gépek szerintem, igazi bohócmotor
"Mondjuk az önindító hibádzik meg a 150 km hatótáv is maximum valami nagytankkal lehet meg, de egy Teneré mellé én biztos valami 2T-t vennék.."
Van pedig!
KTM Freeride 350 vagy a Yamaha WR250-es.Mondjuk az utóbbi inkább a 120-hoz van közelebb de ini 100körülit emlegetett na ez a körül mozog
önindítós. ennyivel lenne előrébb. nem?
Ezért gondoltam :
".. Mondjuk az önindító hibádzik .. " -ezt te írtad..
Olyan semmilyenben nincs, az önindítótlan, üzemórás 250-es 2T is 110 kg körül van teletankolva és akkor arra még jön a mindenféle (kéz, karter, hűtő, rezó stb.) védők plusz súlya.
Az én SC-m (ami akksitlan-önindítótlan) már papíron is 123 kg (valóságban meg vagy 135), úgyhogy azzal semmivel sem lenne előrébb az XR-hez képest. Szerintem.