Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali
jó a drz de elviselnèk egy erősebb gépet! Meg kíváncsi vagyok más sm re is! Kíváncsi vagyok a gépre! Nézegettem az osztrákoknal is, van pár szép állapotú. Üdv
Mondjuk ez beállítás függő is Enyém nem mondanám keménynek haver dörzijéhez mérve
Peersze én csak SM-re mondtam, terepre fölös Oda az 525 bőőőven elég, nem is kéne más Írtam neked e-mailt, elküldte?
sokkal mérgesebb az exc és a futoműve kemény drz-hez képest most sikerült lecserélnem a dörzit:D
Van különbség a két vas közt persze! A DRZ sárga a KTM meg fekete-narancs
Viccet félretéve tényleg érdemes odafigyelni a tömítésekre ( szelepdekli, váltó oldali szimmering) Szereti kirázni a csavarokat (kitámasztó, kipuffancs, idomok, hátsó lánckerék) Hajlamos szétcsúszni a leömlő, ha fárad benne a tömítés.
Áhh nincsen különbség, csak 13 lóeró meg vagy 20 Nm
Őt ne kérdezd, mert csak a szine miatt cserélte le
Na hogy-hogy le akarod cserélni? Multkor cseszneken jól lépkedett pedig a drz is! Egyébként tömítések... ezek eléggé gyengepontok!
Most nézem a képeidet,drz-d volt neked is! Van különbség a két motor között?
Szia
Még nincs! El kell adnom a drz-t ill.vagy a hondát! De alig van pár db a neten. Nem is görcsölök még annyira mert ki tudja mi kora tudom eladni a vasakat.
Üdv
Szia. Mekkora a csatlakozási oldal külső átmérője?
Van már konkrétan kiszemelt példány?
Hali
Szeretnék beruházni egy smc 660-ra! Lenne itt valaki aki leírna nekem egy-két tippet,mire figyeljek,van-e valami típushibája? Vásárlás előtt az minden infó jól jön.
Köszi
Üdv
ja értem!Hát néztem az enyémet azon pl 2 db rugó tartó fül van ,meg sztem az állása is más kicsit!Nem tudom:(
már régóta nincs meg!
de figyu már neked is lc4 ed van! Nem tudnád felpróbálni?
Van egy összekötő csövem,de azt nem tudom hogy jó-e a tiédre. Ha kell adom hozzá ajándékba.
Hali!Hát beszéljünk már róla!
Utána nézek hogy rá menne e nagy alakítás nélkül....Vagy szted jó rá?
Ha esetleg érdekel,a hirdetésem megtalálod!
hondát kell venni mert azok az örökéletes filléres motorok
ha volna önindító rajta akkor jó eséllyel maradna nálam életem végéig
Én utóbbit sem.Üzemórás V2-es?Az egyhengerest is költséges felújítani akkor egy V2-esre mennyi pénzt el lehet szórni?Nembeszélve arról hogy mennyire nincs itthon aprilia szervízellátás.Vagyis aprilia van csak a cucc jön hozzá csigalassan és horroráron persze ezt én is csak hallomásból tudom.Ettől független biztos jó motor meg erős csak nem igazán terepre való.Inkább egy különleges csemege.Nem is terjedt el ez a V2 technika terepmotoroknál mert igazán felesleges mégegy henger.Csak költségesebb és nehezebb lesz tőle a gép.De nemvagyunk egyformák hogy mindenkinek ugyanaz a motor teccen
A későbbi széria, azthiszem talán 2008tól vagy 9 től, na ők már békésebb gépek! Az előttit semmikép sem vennék!
Van egy ismerősnek. Igaz jelentős összeg elment a hibák kijavítására de azóta egy rossz szót nem hallok felőle Na vannak nyilván benézett dolgok de az újabbakon már elenyésző. Meg alapból főleg az volt a baj hogy trehányul rakták össze a gyártósoron. Persze ez mind hallott dolog... De ha sok péézem lesz majd megnézem magamnak, addig ez mind "másolt" duma
Azért ez az Sxv-s téma egész más tészta... Az első generációt próbáld meg használni aztán rájössz hogy nem minden a törődés ha szétesik alattad mialatt bemelegíted...
na meg ki hogyan használja.. pont Amúgy meg tényleg annyiért árulja amennyiért akarja, aztán ha nem veszik meg majd olcsóbb lesz. És van valóban túlárazott KTM hirdetés IS
Persze nyilván függ a volt tulajoktól meg gondoskodás stb.. :) De nekem láttad 39000km-ig az LC4nek semmi baja nem volt, pedig állítod hogy az első tulaj egy vadbarom módjára használta.. Más meg 15nél DRZt bont. .szóval azért mondom hogy a mese máshova kell. Törődésfüggő minden Én a mai napig úgy vagyok vele hogy az SXV sem sz*r konstrukció, csak az még több törődést igényel