Hali! Még mindig keresek dobot,de nekem olyan kell ami alakítás nélkül megy rá!Nem tudom hogy ez a dob megfelel e ennek a kritériumnak?! Ez nem egy exc dob vagy vmi olyané amin jobb oldalt van a dob?
Itt mindjárt megtekinthető 2db eladó váltókar SX / EXC-hez, régebbi típusú (2001-2007) gyári és egy narancsra eloxált végű, Twenty gyártmányú újabb típusokra, ami sajnos nem jó a motoromra :( http://bikepics.com/members/ha...
A gyári kopottabb a felfogatásnál.
Van egy rakat eladó műanyagom is EXC 525, 450, 400-ra, valszeg a 3 részből álló farok-idomosokra, az enyémre (2007) ezek sem jók!
Ha minden jól megy,akkor egy ehhez hasonló fog érkezni olyan áron,amennyit szánsz rá! Ha érdekel,akkor írd meg,és ha megérkezik,akkor küldöm a képeket,az árról pedig tárgyalunk!
Azon kívül a sárvédő-merevítő nem sok semmire De jól néz ki, és mint már írtam, szerintem nem volt drága (kb. sima gyári árának 2x-esére jöhetett ki).
Többiektől:
A gyári KTM légszűrő-stabilizáló műanyagban szolgál bármi célt a fém háló, vagy nyugodtan kivehető, hogy nyitottabb legyen a moci torka? :)
Azért néztem meg mert 3 teljes fordulatot volt kitekerve ami tuti hogy rossz a gép viselkedése is ezt mutatta.
És javítottam is rajta az talán meg nem rossz dolog.
Fúvókákat és a többit nem néztem, kipróbáltam több levegőcsavar beállítást is, 1.5, 1 1/4, és ugye az 1. 3/4et.
A legjobb gázreakció az utolsó beállításnál van, ha lesz több időm megnézek mindent és úgy fogom még jobban hozzáállítani ha szükséges.
drz400@citromail.hu
:)
Itt mindjárt megtekinthető 2db eladó váltókar SX / EXC-hez, régebbi típusú (2001-2007) gyári és egy narancsra eloxált végű, Twenty gyártmányú újabb típusokra, ami sajnos nem jó a motoromra :(
http://bikepics.com/members/ha...
A gyári kopottabb a felfogatásnál.
Van egy rakat eladó műanyagom is EXC 525, 450, 400-ra, valszeg a 3 részből álló farok-idomosokra, az enyémre (2007) ezek sem jók!
harveszter csiga yahoo pötty com
Keresel még Akra dobot?
viccet félretéve, a tuning anodizált alu legszűrő-kereteken sincs háló, most néztem
Többiektől:
A gyári KTM légszűrő-stabilizáló műanyagban szolgál bármi célt a fém háló, vagy nyugodtan kivehető, hogy nyitottabb legyen a moci torka? :)
Azért néztem meg mert 3 teljes fordulatot volt kitekerve ami tuti hogy rossz a gép viselkedése is ezt mutatta.
És javítottam is rajta az talán meg nem rossz dolog.
Giraffe#64
Fúvókákat és a többit nem néztem, kipróbáltam több levegőcsavar beállítást is, 1.5, 1 1/4, és ugye az 1. 3/4et.
A legjobb gázreakció az utolsó beállításnál van, ha lesz több időm megnézek mindent és úgy fogom még jobban hozzáállítani ha szükséges.
Van egy első fékcsövem, ami eredetileg 00-05 KTM SX 250-re való. Infó a profilom alatt. Teljesen új cuccos.
Üdv
L.