Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha esetleg valakit érdekelné...
drz400@citromail.hu
persze,hogy nehezen de ha jövőre lesz akkor sincs baj....Attól még gurul,de én már unom ezt a szabdaljuk,alakítgatjuk...
:)
Ezt csak akkor fogom megtudni,ha megérkezik. Nem kötekedni akarok,ne érts félre,de így ilyen kritériummal nehezen fogsz találni kipuffot!
Hali! Még mindig keresek dobot,de nekem olyan kell ami alakítás nélkül megy rá!Nem tudom hogy ez a dob megfelel e ennek a kritériumnak?! Ez nem egy exc dob vagy vmi olyané amin jobb oldalt van a dob?
Írtam e-mailt!

Itt mindjárt megtekinthető 2db eladó váltókar SX / EXC-hez, régebbi típusú (2001-2007) gyári és egy narancsra eloxált végű, Twenty gyártmányú újabb típusokra, ami sajnos nem jó a motoromra :(
http://bikepics.com/members/ha...
A gyári kopottabb a felfogatásnál.

Van egy rakat eladó műanyagom is EXC 525, 450, 400-ra, valszeg a 3 részből álló farok-idomosokra, az enyémre (2007) ezek sem jók!

harveszter csiga yahoo pötty com
Ha minden jól megy,akkor egy ehhez hasonló fog érkezni olyan áron,amennyit szánsz rá! Ha érdekel,akkor írd meg,és ha megérkezik,akkor küldöm a képeket,az árról pedig tárgyalunk!
Hello!

Keresel még Akra dobot?
Hali! KTM LC 50 Pro Junior motorhoz keresnék karmantyúkat első és hátsó fékhez. Elöl 11-es, hátul 13-as kellene! Előre is köszönöm!
hy.06os 525re valakinek nincs egy felesleges váltókar?
Úgy van,és akkor még a Himalája sem akadály!
remélem köves/sziklás terepen is akkor nem is kell normálisan megtanulni motorozni, csak kiszedni a dróthálót
Akkor azzal 5-tel jobban megy!
jó ötlet

viccet félretéve, a tuning anodizált alu legszűrő-kereteken sincs háló, most néztem
Vedd ki nyugodtan a légszürővel együtt úgy elég nyitott lesz!
Azon kívül a sárvédő-merevítő nem sok semmire De jól néz ki, és mint már írtam, szerintem nem volt drága (kb. sima gyári árának 2x-esére jöhetett ki).

Többiektől:
A gyári KTM légszűrő-stabilizáló műanyagban szolgál bármi célt a fém háló, vagy nyugodtan kivehető, hogy nyitottabb legyen a moci torka? :)
És a földművesek látásának rontásán kívül egy enduron a karbon sárvédő-merevítő mire is jó?
"Nem is válaszolok erre semmit... "

Azért néztem meg mert 3 teljes fordulatot volt kitekerve ami tuti hogy rossz a gép viselkedése is ezt mutatta.
És javítottam is rajta az talán meg nem rossz dolog.
Nem is válaszolok erre semmit... Minek tekergeted, ha lehet, hogy teljesen más dolgok vannak benne, mint ami az adott körülményekhez ideális lenne?
Nem kapkod egyenletes a nagy gázadásra is.

Giraffe#64

Fúvókákat és a többit nem néztem, kipróbáltam több levegőcsavar beállítást is, 1.5, 1 1/4, és ugye az 1. 3/4et.
A legjobb gázreakció az utolsó beállításnál van, ha lesz több időm megnézek mindent és úgy fogom még jobban hozzáállítani ha szükséges.
És a tű típusa, a helyzete, a főfúvóka, az alapjárati fúvóka mind az, amit ír a táblázat?
És?
Beállítottam a légcsavart mert három teljes fordulatra volt kitekerve, 1 és 3/4re állítottam be a 301-750 magasság és 25-38fok szerint.
Sziasztok
Van egy első fékcsövem, ami eredetileg 00-05 KTM SX 250-re való. Infó a profilom alatt. Teljesen új cuccos.
Üdv
L.