Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Milyen motor?
Most hogy ilyen őrült meleg van a moci nem olyan élénk, nagy gázra nem úgy veszi a lapot ahogy kellene.
Levegőcsavaron gondolkodtam hogy állítok, ilyen melegben több vagy kevesebb levegőt adjak neki?
Sziasztok! 2004-es 300as exc-hez van valakinek hátsó rugója ami puhább mint a gyári? előre is köszi :)
hali !

nem tud valaki 525 exc papirok nélkül ? 2005-2007 es érdekelne
Hali!

valaki nem tud eladó 525 EXC papirok nélkül ? 2005-2007 est ?

ilyesmit :
http://www.kepesmotor.hu/ktm-e...
ezt elvitték :S
giraffe64@freemail.hu
Szia!

egy e-mail címet tudnál mondani kérnék árat láncra-lánckerékre.
köszi
Elado huto exc 2007 tol!
Ezzel kellett volna kezdeni!
Életszerű tanács mert itt Csernyén van egy szaki aki javít így furatokat.

Pácser László
06203472984

Érdemes lenne neki rákérdeznie.
Életszerű tanácsot kért... Nekem van M5-M6 javítószett, az se kevés pénz volt...csak spec menetfúró, meg behajtó szerszám, és maga a menetjavító hüvely kell hozzá...
Tudom hogy nem egyszerű sajna de, ha van valaki aki meg tudja csinálni neki akkor érdemes.
Az összes menetjavító jó dolog, csak...ekkora méretben és menetemelkedéssel nehéz találni, illetve ha a helyén akarod megcsinálni, akkor biztos kéz kell hozzá. Nem egyszerű sztori...
Helicoilozni lehet, jobb lesz mint az eredeti.

https://www.google.hu/search?q...
Sziasztok Segítséget kérnék ! EXC-m be olajat szerettem volna cserélni és a blokk alján lévő csavar tekerés közben menetestől kiesett ( kb mikor a felénél jártam a kitekerésénél ) Mit lehetne vele csinálni ?
hehe. pont erre céloztam hogy 10 óra kevesebb volt mint 900km még szupermohóként is. enduróként meg.. hát még kevesebb
Köszi a részletezést
Még gondolkodom rajta. Egyébként semmi bajom a motorral, nincs hiányérzetem, számomra tökéletesen ugrik meg bugrik Más miatt merült fel a dolog, de lehet semmi sem lesz belőle (még).
A részletekre figyelek Járt már úgy haverom hogy leperkált sok pénzt egy karbira, aztán csak nézegette a polcon mert mégse lett jó
a 90es átlag az nagyon nagyon dúrva...nagyon...
nagyon nagyon...
pl románba ha megyünk kocsival.. 61-63km rel lehet számolni óránként..de van hogy úgy sem...257km 4,5 óra

de pl extrémen gyúrósban...13km-t is van hogy megteszünk egy óra alatt..és úg hogy közbe a fejünk felett nincs is óra...mégis egy óra alatt teszük meg . .
jó ez nem mindég van igy...azért van hogy 15-18km is megteszünk...a fejünk felett nem lógó 1 óra alatt

viszont a 6óra alatt a 1100km az dúrva...mondja valaki hogy az üzemórás motorok fentartási kŐtcsége ..sok
ezen behánytam a röhögéstől..
pedig már lassan 10 órálya nem fosok hányok egyszerre
a karbi átmérő növeléssel vigyázni...
pl a ktm 38-ról 36ra csökkentette a 250-300 asokon 2t nél...kissebb fogyi semmi teljesitmény veszteség!...
de egy sx 125 39-es! karbival jön ki
lyapóknál az innyek-torok ..(karbiuk nekek 40 kehiny volt)43...45...és felfelé.

husaberg fc 450...41 karbival...olyan hatása van mint egy exc 525nek a 39es karbival......persze az exc erősebb de a vehemenciája mégis a bergnek volt a jobb...

az sx 41 karbilya első ránézésre csak egy dologban különbözik az exc 39esétől.. a 41 es keihin fcr nek van meleg-inditó piros gombja...
de itt is van több féle...
pl sima sx-en nix helyzetérzékelő a shúbernak...
de bergnél meg volt...

ez rengeteg olyan infó ami száz 100alék felesleges infő schíma halandóknak...
egy a fontos...szalinak lett cserélve a 525exc a 39es karbi egy 41 re... és azt mondta vehemensebb lett...de pl csináltam sima nyitott kipufis exc 39 karbival.. összehangolást...és azzal sem mondanám hogy bénabéla volt az exc....
én a helyedben ..először egy karbihangolást próbálnék..ha em vagy elégedett a mostani menetteljesítménnyel...persze nem gyári exc dobhoz..hanem valami nyitott dobhoz...aztán vehetsz rá...120ért 41 karbit...
szalinál az volt hogy vagy 20-30 ezer ft fizetet rá a 41 cserekarbira..

de ha neked az a karbi kell...minden kép..akkor nix mellébesuzélés.. cseréld...fizikailag.. pontossan egyforma...
arra figyelj hogy a karbi oldalán a karter visszavezetés.. az a tiéden hogy van...mert sx karbinál az a csődarab az nem lukas!de ha a tiéd el van vezetve oldalt.. mint sx nél..akkor meg ha emez a karbi hozzád kerül.. nehogy az meg már ott lukas legyen...erre nagyon figyulj.
Falvakon belül betartom a megengedett sebességet viszont elhagyva őket az átlagom 110-130 között szokott lenni.
Bakonycsernye-Sárvár ami 125 kilométer, 1 óra 35 perc oda és 1 óra 15 perc haza.És itt igencsak sok falvat érintünk, ahol kevesebb van ott jóval több kilométert megteszek ennyi idő alatt.Azért saccolom a 12 üzemórát kb 1100 kilométernek.

motoros_keX:
Látod ezt nem tudom megmondani.
HÁHÁ AS:D ezen sírtam
jó kerékméret van megadva a km számolásnál?
nekem szerintem 10óra sem volt 900km .. de majd legközelebb megnézem
Nekem az SMC-be 27000km-nél volt azt hiszem ~432 üzemóra.Visszaosztva vele olyan 65km/h-s átlag
Szóval olyan 15-20-nak kéne benne lennie kb, mert ha visszaosztod az 1100-at 6-al az egy komoly 185km/h ÁTLAGra jön ki