Most hogy ilyen őrült meleg van a moci nem olyan élénk, nagy gázra nem úgy veszi a lapot ahogy kellene.
Levegőcsavaron gondolkodtam hogy állítok, ilyen melegben több vagy kevesebb levegőt adjak neki?
Életszerű tanácsot kért... Nekem van M5-M6 javítószett, az se kevés pénz volt...csak spec menetfúró, meg behajtó szerszám, és maga a menetjavító hüvely kell hozzá...
Az összes menetjavító jó dolog, csak...ekkora méretben és menetemelkedéssel nehéz találni, illetve ha a helyén akarod megcsinálni, akkor biztos kéz kell hozzá. Nem egyszerű sztori...
Sziasztok Segítséget kérnék ! EXC-m be olajat szerettem volna cserélni és a blokk alján lévő csavar tekerés közben menetestől kiesett ( kb mikor a felénél jártam a kitekerésénél ) Mit lehetne vele csinálni ?
Köszi a részletezést
Még gondolkodom rajta. Egyébként semmi bajom a motorral, nincs hiányérzetem, számomra tökéletesen ugrik meg bugrik Más miatt merült fel a dolog, de lehet semmi sem lesz belőle (még).
A részletekre figyelek Járt már úgy haverom hogy leperkált sok pénzt egy karbira, aztán csak nézegette a polcon mert mégse lett jó
a 90es átlag az nagyon nagyon dúrva...nagyon...
nagyon nagyon...
pl románba ha megyünk kocsival.. 61-63km rel lehet számolni óránként..de van hogy úgy sem...257km 4,5 óra
de pl extrémen gyúrósban...13km-t is van hogy megteszünk egy óra alatt..és úg hogy közbe a fejünk felett nincs is óra...mégis egy óra alatt teszük meg . .
jó ez nem mindég van igy...azért van hogy 15-18km is megteszünk...a fejünk felett nem lógó 1 óra alatt
viszont a 6óra alatt a 1100km az dúrva...mondja valaki hogy az üzemórás motorok fentartási kŐtcsége ..sok
a karbi átmérő növeléssel vigyázni...
pl a ktm 38-ról 36ra csökkentette a 250-300 asokon 2t nél...kissebb fogyi semmi teljesitmény veszteség!...
de egy sx 125 39-es! karbival jön ki
lyapóknál az innyek-torok ..(karbiuk nekek 40 kehiny volt)43...45...és felfelé.
husaberg fc 450...41 karbival...olyan hatása van mint egy exc 525nek a 39es karbival......persze az exc erősebb de a vehemenciája mégis a bergnek volt a jobb...
az sx 41 karbilya első ránézésre csak egy dologban különbözik az exc 39esétől.. a 41 es keihin fcr nek van meleg-inditó piros gombja...
de itt is van több féle...
pl sima sx-en nix helyzetérzékelő a shúbernak...
de bergnél meg volt...
ez rengeteg olyan infó ami száz 100alék felesleges infő schíma halandóknak...
egy a fontos...szalinak lett cserélve a 525exc a 39es karbi egy 41 re... és azt mondta vehemensebb lett...de pl csináltam sima nyitott kipufis exc 39 karbival.. összehangolást...és azzal sem mondanám hogy bénabéla volt az exc....
én a helyedben ..először egy karbihangolást próbálnék..ha em vagy elégedett a mostani menetteljesítménnyel...persze nem gyári exc dobhoz..hanem valami nyitott dobhoz...aztán vehetsz rá...120ért 41 karbit...
szalinál az volt hogy vagy 20-30 ezer ft fizetet rá a 41 cserekarbira..
de ha neked az a karbi kell...minden kép..akkor nix mellébesuzélés.. cseréld...fizikailag.. pontossan egyforma...
arra figyelj hogy a karbi oldalán a karter visszavezetés.. az a tiéden hogy van...mert sx karbinál az a csődarab az nem lukas!de ha a tiéd el van vezetve oldalt.. mint sx nél..akkor meg ha emez a karbi hozzád kerül.. nehogy az meg már ott lukas legyen...erre nagyon figyulj.
Falvakon belül betartom a megengedett sebességet viszont elhagyva őket az átlagom 110-130 között szokott lenni.
Bakonycsernye-Sárvár ami 125 kilométer, 1 óra 35 perc oda és 1 óra 15 perc haza.És itt igencsak sok falvat érintünk, ahol kevesebb van ott jóval több kilométert megteszek ennyi idő alatt.Azért saccolom a 12 üzemórát kb 1100 kilométernek.
Nekem az SMC-be 27000km-nél volt azt hiszem ~432 üzemóra.Visszaosztva vele olyan 65km/h-s átlag
Szóval olyan 15-20-nak kéne benne lennie kb, mert ha visszaosztod az 1100-at 6-al az egy komoly 185km/h ÁTLAGra jön ki
Levegőcsavaron gondolkodtam hogy állítok, ilyen melegben több vagy kevesebb levegőt adjak neki?
nem tud valaki 525 exc papirok nélkül ? 2005-2007 es érdekelne
valaki nem tud eladó 525 EXC papirok nélkül ? 2005-2007 est ?
ilyesmit :
http://www.kepesmotor.hu/ktm-e...
ezt elvitték :S
egy e-mail címet tudnál mondani kérnék árat láncra-lánckerékre.
köszi
Pácser László
06203472984
Érdemes lenne neki rákérdeznie.
https://www.google.hu/search?q...
Még gondolkodom rajta. Egyébként semmi bajom a motorral, nincs hiányérzetem, számomra tökéletesen ugrik meg bugrik Más miatt merült fel a dolog, de lehet semmi sem lesz belőle (még).
A részletekre figyelek Járt már úgy haverom hogy leperkált sok pénzt egy karbira, aztán csak nézegette a polcon mert mégse lett jó
nagyon nagyon...
pl románba ha megyünk kocsival.. 61-63km rel lehet számolni óránként..de van hogy úgy sem...257km 4,5 óra
de pl extrémen gyúrósban...13km-t is van hogy megteszünk egy óra alatt..és úg hogy közbe a fejünk felett nincs is óra...mégis egy óra alatt teszük meg . .
jó ez nem mindég van igy...azért van hogy 15-18km is megteszünk...a fejünk felett nem lógó 1 óra alatt
viszont a 6óra alatt a 1100km az dúrva...mondja valaki hogy az üzemórás motorok fentartási kŐtcsége ..sok
pedig már lassan 10 órálya nem fosok hányok egyszerre
pl a ktm 38-ról 36ra csökkentette a 250-300 asokon 2t nél...kissebb fogyi semmi teljesitmény veszteség!...
de egy sx 125 39-es! karbival jön ki
lyapóknál az innyek-torok ..(karbiuk nekek 40 kehiny volt)43...45...és felfelé.
husaberg fc 450...41 karbival...olyan hatása van mint egy exc 525nek a 39es karbival......persze az exc erősebb de a vehemenciája mégis a bergnek volt a jobb...
az sx 41 karbilya első ránézésre csak egy dologban különbözik az exc 39esétől.. a 41 es keihin fcr nek van meleg-inditó piros gombja...
de itt is van több féle...
pl sima sx-en nix helyzetérzékelő a shúbernak...
de bergnél meg volt...
ez rengeteg olyan infó ami száz 100alék felesleges infő schíma halandóknak...
egy a fontos...szalinak lett cserélve a 525exc a 39es karbi egy 41 re... és azt mondta vehemensebb lett...de pl csináltam sima nyitott kipufis exc 39 karbival.. összehangolást...és azzal sem mondanám hogy bénabéla volt az exc....
én a helyedben ..először egy karbihangolást próbálnék..ha em vagy elégedett a mostani menetteljesítménnyel...persze nem gyári exc dobhoz..hanem valami nyitott dobhoz...aztán vehetsz rá...120ért 41 karbit...
szalinál az volt hogy vagy 20-30 ezer ft fizetet rá a 41 cserekarbira..
de ha neked az a karbi kell...minden kép..akkor nix mellébesuzélés.. cseréld...fizikailag.. pontossan egyforma...
arra figyelj hogy a karbi oldalán a karter visszavezetés.. az a tiéden hogy van...mert sx karbinál az a csődarab az nem lukas!de ha a tiéd el van vezetve oldalt.. mint sx nél..akkor meg ha emez a karbi hozzád kerül.. nehogy az meg már ott lukas legyen...erre nagyon figyulj.
Bakonycsernye-Sárvár ami 125 kilométer, 1 óra 35 perc oda és 1 óra 15 perc haza.És itt igencsak sok falvat érintünk, ahol kevesebb van ott jóval több kilométert megteszek ennyi idő alatt.Azért saccolom a 12 üzemórát kb 1100 kilométernek.
motoros_keX:
Látod ezt nem tudom megmondani.
nekem szerintem 10óra sem volt 900km .. de majd legközelebb megnézem
Szóval olyan 15-20-nak kéne benne lennie kb, mert ha visszaosztod az 1100-at 6-al az egy komoly 185km/h ÁTLAGra jön ki