Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A telszámot elírtam, 0036 31 310 4339 a Parkinson Paint száma!
Nagyon gyorsan elkészültek a carbon cuccok, így sajnos a lakkozás / rendes polírozás elmaradt, de így is nagyon szépek és erősek, és nem is voltak drágák!
Itt van a karbon sárvédő-merevítőről és blokkvédőről (főleg vakus) kép (kívül-belül): http://bikepics.com/members/ha... - A régi 2004-es EXC-men ilyen volt (az gyári lehetett, vagy CEDEA.cz gyártmány), ez sem marad el semmiben minőségben: http://p1.bikepics.com/2008%5C...
De egy üzemóra 100 perc, nem? :) Hátha valaki nem tudná :P
írtam

Giraffe, köszi az EXC tuning hűtőt, eddig jól szuperál, bár még technikás szakaszon nem jártam vele :D

Közben kész lett igen gyorsan a karbon dekli-védő és a sárvédő-merevítő a 2007-es EXC-mhez, nagyon jó cucc lett! Töltök fel képeket hamarosan!
Köszönöm kedves!
úgy
300m 25-38 fokban ugye 1 1/2 ír, tehát akkor másfél csavarást?
Ez úgy állítsam be hogy betekerem a levegőcsavart teljesen és kifelé másfél csavarás?
Köszönöm a segítségedet.
hallod zsiri ha odamegyek gödöllőre beállítod a karbim? :D el lett tekergetve a keverékcsavar belerohadása miatt a peti beállítása és most nagy szar..
A tapasztalat azt mutatja, hogy a táblázatban ajánlottnál az alsó-középső tartományban szegényebbre karburálva érezhetően finomabban kezelhető a gép (és kevesebbet is fogyaszt). A közös svéd haverunknak szintén ez a tapasztalata, úgyhogy a hiba nem az én készülékemben volt
Akkor a 90. oldalon lévő táblázatból nézd meg a rád vonatkozó részt, és állítsd be azt. Kiindulási beállításnak jó lesz, de lehet, hogy egyből beletalálsz...
1100 kilométert akartam írni.
99es de most lett teljesen felújítva, 100 kilométer van benne.
Nálam most úgy jelentkezik a dolog hogy mondjuk haladok 5.ben 80al és húzok egy kövéret hogy elérjem vele a 110-120at akkor nem lép ki olyan vehemensen a motor.
Több idő kell neki amíg felpörög, jobban erőlködik.
Mikori a motorod?
okés köszi.
Üdv harvester!

Légy szíves küldj nekem egy elérhetőséget a profilomban található címre!
a 15dik oldalon mutatja is.. mi mikor dolgozik a legtöbbet...
levegőcsavar.. kb a shúrerút 10 100alékáig szól bele.. konkrétan az lapjártatról vett fordulatba..utána annyira kevés százalékba nzavar be hogy nem az a lényeg...
az amit zsiri irt..de amúgy az nem 10 fok hanem nyÓc
Ebből ki tudnád nekem hámozni akkor pontosan mit és hogyan?

http://service.tanga-moteurs.r...
elmegyek a műhelyedhez beállítod a karbim?
Köszi!
A KTM minden 2T motorhoz ad egy karburálási táblázatot. 300 méter magasságváltozásonként, és 10 fok hőmérséklet változásonként megad mindent. Milyen tű, mi a pozíciója, főfúvóka, alapjárati fúvóka, és levegő csavar...oda kell mindent tenni, ahová mondja, és jó lesz egyből...
csá!
nekem van egy eladó 525exc
http://www.kepesmotor.hu/ktm-e...
EXC250 2T