A telszámot elírtam, 0036 31 310 4339 a Parkinson Paint száma!
Nagyon gyorsan elkészültek a carbon cuccok, így sajnos a lakkozás / rendes polírozás elmaradt, de így is nagyon szépek és erősek, és nem is voltak drágák!
Itt van a karbon sárvédő-merevítőről és blokkvédőről (főleg vakus) kép (kívül-belül): http://bikepics.com/members/ha... - A régi 2004-es EXC-men ilyen volt (az gyári lehetett, vagy CEDEA.cz gyártmány), ez sem marad el semmiben minőségben: http://p1.bikepics.com/2008%5C...
A tapasztalat azt mutatja, hogy a táblázatban ajánlottnál az alsó-középső tartományban szegényebbre karburálva érezhetően finomabban kezelhető a gép (és kevesebbet is fogyaszt). A közös svéd haverunknak szintén ez a tapasztalata, úgyhogy a hiba nem az én készülékemben volt
Akkor a 90. oldalon lévő táblázatból nézd meg a rád vonatkozó részt, és állítsd be azt. Kiindulási beállításnak jó lesz, de lehet, hogy egyből beletalálsz...
Nálam most úgy jelentkezik a dolog hogy mondjuk haladok 5.ben 80al és húzok egy kövéret hogy elérjem vele a 110-120at akkor nem lép ki olyan vehemensen a motor.
Több idő kell neki amíg felpörög, jobban erőlködik.
levegőcsavar.. kb a shúrerút 10 100alékáig szól bele.. konkrétan az lapjártatról vett fordulatba..utána annyira kevés százalékba nzavar be hogy nem az a lényeg...
az amit zsiri irt..de amúgy az nem 10 fok hanem nyÓc
A KTM minden 2T motorhoz ad egy karburálási táblázatot. 300 méter magasságváltozásonként, és 10 fok hőmérséklet változásonként megad mindent. Milyen tű, mi a pozíciója, főfúvóka, alapjárati fúvóka, és levegő csavar...oda kell mindent tenni, ahová mondja, és jó lesz egyből...
Nagyon gyorsan elkészültek a carbon cuccok, így sajnos a lakkozás / rendes polírozás elmaradt, de így is nagyon szépek és erősek, és nem is voltak drágák!
Itt van a karbon sárvédő-merevítőről és blokkvédőről (főleg vakus) kép (kívül-belül): http://bikepics.com/members/ha... - A régi 2004-es EXC-men ilyen volt (az gyári lehetett, vagy CEDEA.cz gyártmány), ez sem marad el semmiben minőségben: http://p1.bikepics.com/2008%5C...