nekem van 3 igen közeli ismerősöm--- drz-vel rendelkeznek, 2 jó állapotban vette,azoknak azóta se volt baja,pedig került bele km rendesen,viszont a 3. kicsit lelakottan és már komplett felújításon esett át!
Az idősebbektől hallottam---- minden motor jó...addig amíg új,vagy közel van ahhoz aállapothoz!
2 ktm-em volt,az egyik 5km-es gondos gazdától a másik 22.000 km-es sok gazdától,hát mit ne mondjak,nem részletezem.
nálam ezek a tapasztalatok játszanak
Úgy ám! Mivel többnyire DRZ-sekkel vagyok körülvéve így látom én is, hogy az "örökélet, elnyűhetetlen, szinte fillérekből fenntartható" duma igencsak ÁLOMBÉLI. Haver ugyan annyit költ a DRZ-jére mint én a KTMre.. igaz olcsóbban vette, de még egy sz*ros berúgókar sincs rajta, hogy mikor csórinak a tekercs szétment és nem töltötte vissza az akksit ne betolnia kelljen.. Attól függetlenül jól mennek a Dörzik is, kifogás nincs, csak ezek az illúziók kiakasztanak
Azért a mai kínálatból is tudnék neked komoly gépet mutatni pl a te általad írt lagymatag LC4-esből a 690 SMC R-t.Én az enduro R-el mentem és hát van benne bika rendesen.Szóval a supercomp-od mai karcsú változatával kéne hasonlítanod.Volt a 2000-es évek elején is mezei LC4-ami 150akárhány kiló volt ami akkor se egy hiperszuper versenygép volt.Azt a 117kilót mondjuk nemtudom hol nézted,max ha minden le van belőle engedve.Az EXC-m 115kiló és ami LC4-el mentem azok mind horgászolmok az EXC-hez képest még az SXC625-is Na jóéjszakát mindenkinek
Igen a KTM-ek is túl vannak árazva csak azt vedd alapúl hogy egy EXC vagy egy LC4-es kb egymillióval többe került újonnan mint egy DRZ400.Amíg a KTM-re az akkori évjárathoz megfelelő csúcskategóriás futóművet,féket elektronikát stb rakják addig a DRZ-t változatlanúl a 90-es évek technikája alapján gyártották csaknem 10évig változatlan formába.Nem szidom a DRZ-t mert kurvajó kis enduro a maga nemében csak a túlárazást azért nem a használt főleg jóállapotú KTM-ekre kéne mondani.
Normális minőségű, 2-3 évnél nem öregebb, kemény/poros/köves talajra való krosszgumi honnan a legolcsóbb? (osztrák webshop is jöhet ausztriai szállítással)
eBay-en nyertem 13l-es XC tankot KTM EXC 2004-2007-re (lehet 2001-től jó), kb 40-42eFt, kell valakinek, vagy visszamondjam? :)
Üdv KTM-esek!Lehet,hogy sokaknak nem fog tetszeni amit írok,de ez saját valós tapasztalatom...a helyzet az,hogy a KTM sem ugyanaz már mint régen!Régen 2005ben volt egy gyönyörü álapotban lévö LC 4-em (620 Supercomp).Egy vadállat volt,kompromisszum mentes supermoto a javából....önindító és mindenféle elektronika mentes vaddisznó,ami 2ben még gyári áttétellel jött kerékre kuplung nélkül!Felültem haver DRZ -jére és azt mondtam,hogy okés de mikor kezd el menni,és a 660-as XTX Yamaha is olyan volt az én 609ccm³-es (620)asom mellett mintha bicikli lenne....Erö 0!A yamahának kibaszott jó fékje volt az enyémhez képest,de a BANDában volt egy motor ami tudott velem jönni,az a PEGASO volt,a többit azt megette reggelire!(pegasot is,csak nem annyira)Egy baja a fogyasztás,vagy inkább a kicsi tank (8liter)volt,meg az hogy csak zseblámpa volt rajta....eladtam 2008ban mert egy másik álmomat váltottam valóra....de ha tehettem volna akkor megtartom,és mellé vettem volna egy sportmocit....Most 2013ban jött el az idö,hogy azt mondtam nekem kell egy városi motor,és nem robogó,hanem egy Supermoto lesz,na és ha Supermoto akkor csakis KTM!Szóval nézegettem,és rátaláltam,egy 2009-es 690SM-re...Megpróbáltam megvettem....de sajnos meghízott a kicsike...régi 117kg....új 149.....régi 65 Póny.....új szintén....:( Igaz nagyobb ccm³ az új,és igaz felét sem fogyaszt mint a régi,de ez már nem is az a feeling....:(Sokban hasonlít a DRZ hez,mert ennek is csak kb 2000-es tartomány van ahol megy ,az pedig 4000-6000ig!Szóval nem tudom,még szeretem a régi miatt,de az újjal még csak barátkozom,és igazából nem lesz olyan heves lángoló szerelem mint a régivel volt....Múltkor elmentem egy hegyi szerpentinre,és végre alkalmam adódott csapatni egyet!Nagyon kellett,5böl akartam 6-ba kapcsolni egy kanyar után 118km/h - nál,és a motor felbög,és nem megy...találtam ÜRESET 5.-6 között...de sikerült már 2-3között is üreset váltanom....bosszantó.....De okés SUPERMOTÒ a városban az igazi.....ott is van/ volt alkalmam tesztelni...Bemész az autók között,és egy keréken kilösz,és még a Subaru Imprézát is otthagyod 100-ig!Én így ismertem a RÈGIT!Az új is nagyon tud menni,de ha felmelegszik a városban,és kicsit csúsztatod a kuplungot,lehet beszopsz mert egyszer csak le fog állni.....lefullad...LOL...kibaszottul égö,és gáz....pedig a hiba nem bennem van( 16éve motorozok,és nem csak szép idöben)...a helyzet az,hogy ez sajnos nem egyedi eset nálam....mindent amit leírtam nem csak én tapasztaltam,hanem sok-sok más tesztelö is....Neten lehet találni magyar és idegen nyelvü KTM LC4 690SM teszteket,aki nem hiszi járjon utánna!Mindamellett a 690 SM egy nagyon jó kis motor,kibaszott jó fékekkel,és brutál futómüvel,és barátságos olcsóbb fenntarthatósággal,de aki igazi Supermotot akar,annak marad az SMR és a pálya!Az LC 4 már csak egy supermoto kinézetü,NAKED BIKE......
csak azért jó ha földön marad az ember az árakkal nem a csillagok között..és azért 1 drzt ne hasonlíts már 1 ktm el mégha a kategória 1 lapra sorolja is a 2 motort.. persze eszemben sincs rontani az üzletét vagy beleszolni h mennyiért adja, szimpla kérdés volt h mit tud az a motor ennyiért.. :)
Mindenki annyit kér a portékájáért amennyit akar. A Ktm-ek is elég rendesen túl vannak árazva, szinte mindenki túl sokat akar kapni a gépért amit árul! Ha nincs az ember megszorulva jó hogy nem akarja áron alul eladni szeretett motorját.
Helo. Valakinek valami tapasztalata a KTM EXC 125 ről van e? Őszintén azért kérdezem mert vettem egy drz t és nem jött be. (http://www.sportmotor.hu/motor...). Újlengyel, Újhartyán, Dabas közelében nincs valakinek, csak ki szeretnék próbálni 1et mégis milyen?! Előre is köszönöm!
14l-es tank mennyit érhet 200-2007 évjáratú EXC-kre használtan, jó állapotban? Könnyebben sérül, mint a gyári? (előre is kilóg a tank rész, esésnél gondolom leér)
Az idősebbektől hallottam---- minden motor jó...addig amíg új,vagy közel van ahhoz aállapothoz!
2 ktm-em volt,az egyik 5km-es gondos gazdától a másik 22.000 km-es sok gazdától,hát mit ne mondjak,nem részletezem.
nálam ezek a tapasztalatok játszanak