Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nagyon szépen köszönöm, minden teljesen világos lett! Van egy barátom aki már párat megcsinált de eddig még nem zaklattam vele, majd most megkérdem! Még egy utolsó pofátlan kérdés, hol lehet beszerezni ilyen szimeringet?! Mi ennek egyáltalán a neve!
De dot4 van ráírva de a 4 és az 5.1 ugyanaz. Mind a kettő polietilén-glikol alapú, csak az 5.1-et a 4hez képest hagyhatod még +30 fokot melegedni mielőtt bekövetkezik a maghasadás
energia szegény olajban sütött békönben gazdag 4 tolyásos rántottával tarkitott szépestét kivánok.


ádi.
a lk alatt szinte minden motornál ugy van megoldva hogy a lánckerék leszedése után okos kis fogóval megfogod az a gyűrűt ami a lánckerék tengelyre rá van tolva éa bemegy a szimering alá...
azt vizpumpafogóval szépen kihűzodd...vigyázz mert mögötte kell legyen kis óring...ha benet maradt nem baj csak a csavarhúzóval nehogy meg...izéld..mikor kifeszitedd a helyéről a szimeringet...
mert ha kihúztad a szimeringfutamot(amiről eddig azt irtam kis acél gyűrű..na az a szimering futam )..azután fasza csavarhúzóval benyúlsz és elkezded szépekj kifelé fesziteni lyobbról balról ahogy a szimeringeket szokták...
de haa nem vagy képben hogy a szimeringeket hogy szokták kifesziteni egy csavarhúzó shufnituninger kombóval.. akkor inkább vidd servicébe(csavarnyúzó shufnituninger kombó=csavarhúzóval a kezében erősen gondolkodó humanoid )
szóval ha nem csináltál még ilyet akkor inkább going tú de szerelő

hádzsih
nem dot 4 van rályairva...
mert akkor lehet a 5,1 azt kéne dot 4 re...
ha meg mineralos akkor magura oil..
nekem van egy carbon akra slip on-om
Hali! Még mindig keresek Akrapovic kiput az lc4 re!Bárki tud elfogadható árba az szóljon már nekem pls....
nemtudom hát mondom.. :D a zsirinek szépen írsz és elmondja
na hogyan akkor?
hivjad fel a gödöllői KTM-et pont van nekik egy a polcon!
nekem viszont kellene ilyen magura olaj ki tud szerezni jó áron?
Inkább egy vadászt :D Csak azt derítsd ki nekem hogy hogy lehet azalatt a kurva lánckerék alatt kicserélni azt a szimeringet, vagy mi van ott!
ja h ez nem ugyan az mint az lc4?
nem-nem , azzal tenném tönkre, ebbe nem ásványi olaj kell (a magura asszem az...)
lást 129 old.:
http://www.karlstrommotor.se/u...
Vagy érdekel helyette 96-97 blokk közép!Nem olajos kuplunggal!
Ha valakit esetleg érdekel
http://www.kepesmotor.hu/motor...
miaz h dot 5.1 es hidraulika olaj? :D te fékolajat öntöttél bele? hát ne is használd a motort more.. olyan magura kell bele amit linkeltek.. zsiri tud neked szerezni olyat nemdrága..
isten vagy! köszönöm! ha lesz pénzed igyál 1 sört! :D
EPC csatival kapcsolatban senkinek semmi infója nincs?
de a kuplungba speciális magura hidraulika olaj van
Hát a hozzászólásokból azt szűrtem le lehet hogy csak én vagyok legyengülve Amúgy igen, új a motor és a kuplung hidraulikus. Olajat már cseréltem benne, és persze a manual szerinti 5.1et, de semmi változás . Na majd ha hétvégén megyünk motorozni ellenőrzöm a többi motor kuplungját. Köszi!
Meg mértem de mindegyik adat megközelítő értékű mert nem fogta oda senki a másikvégéhez! hosszúsága kb 240cm gumi végétől gumi végéig, a szélessége kb 70 cm, és a magassága kitámasztón tehát a legmagasabb pontja úgy kb 140 cm
Ment mail
Érdekes, a 625-ösön simán tudnám húzni egy ujjal, csak nem érem el rendesen...pedig azé (hál'Istennek) bowdenes...
Gondolj ki egy árat érte,a kettőt olcsóbban adom ha viszed,ilyen állapotban vannak ahogy a képen látod, posta játszik!
ide írd meg mennyit szánsz rá: drz400@citromail.hu