Nagyon szépen köszönöm, minden teljesen világos lett! Van egy barátom aki már párat megcsinált de eddig még nem zaklattam vele, majd most megkérdem! Még egy utolsó pofátlan kérdés, hol lehet beszerezni ilyen szimeringet?! Mi ennek egyáltalán a neve!
De dot4 van ráírva de a 4 és az 5.1 ugyanaz. Mind a kettő polietilén-glikol alapú, csak az 5.1-et a 4hez képest hagyhatod még +30 fokot melegedni mielőtt bekövetkezik a maghasadás
energia szegény olajban sütött békönben gazdag 4 tolyásos rántottával tarkitott szépestét kivánok.
ádi.
a lk alatt szinte minden motornál ugy van megoldva hogy a lánckerék leszedése után okos kis fogóval megfogod az a gyűrűt ami a lánckerék tengelyre rá van tolva éa bemegy a szimering alá...
azt vizpumpafogóval szépen kihűzodd...vigyázz mert mögötte kell legyen kis óring...ha benet maradt nem baj csak a csavarhúzóval nehogy meg...izéld..mikor kifeszitedd a helyéről a szimeringet...
mert ha kihúztad a szimeringfutamot(amiről eddig azt irtam kis acél gyűrű..na az a szimering futam )..azután fasza csavarhúzóval benyúlsz és elkezded szépekj kifelé fesziteni lyobbról balról ahogy a szimeringeket szokták...
de haa nem vagy képben hogy a szimeringeket hogy szokták kifesziteni egy csavarhúzó shufnituninger kombóval.. akkor inkább vidd servicébe(csavarnyúzó shufnituninger kombó=csavarhúzóval a kezében erősen gondolkodó humanoid )
szóval ha nem csináltál még ilyet akkor inkább going tú de szerelő
hádzsih
nem dot 4 van rályairva...
mert akkor lehet a 5,1 azt kéne dot 4 re...
ha meg mineralos akkor magura oil..
miaz h dot 5.1 es hidraulika olaj? :D te fékolajat öntöttél bele? hát ne is használd a motort more.. olyan magura kell bele amit linkeltek.. zsiri tud neked szerezni olyat nemdrága..
Hát a hozzászólásokból azt szűrtem le lehet hogy csak én vagyok legyengülve Amúgy igen, új a motor és a kuplung hidraulikus. Olajat már cseréltem benne, és persze a manual szerinti 5.1et, de semmi változás . Na majd ha hétvégén megyünk motorozni ellenőrzöm a többi motor kuplungját. Köszi!
Meg mértem de mindegyik adat megközelítő értékű mert nem fogta oda senki a másikvégéhez! hosszúsága kb 240cm gumi végétől gumi végéig, a szélessége kb 70 cm, és a magassága kitámasztón tehát a legmagasabb pontja úgy kb 140 cm
Gondolj ki egy árat érte,a kettőt olcsóbban adom ha viszed,ilyen állapotban vannak ahogy a képen látod, posta játszik!
ide írd meg mennyit szánsz rá: drz400@citromail.hu
ádi.
a lk alatt szinte minden motornál ugy van megoldva hogy a lánckerék leszedése után okos kis fogóval megfogod az a gyűrűt ami a lánckerék tengelyre rá van tolva éa bemegy a szimering alá...
azt vizpumpafogóval szépen kihűzodd...vigyázz mert mögötte kell legyen kis óring...ha benet maradt nem baj csak a csavarhúzóval nehogy meg...izéld..mikor kifeszitedd a helyéről a szimeringet...
mert ha kihúztad a szimeringfutamot(amiről eddig azt irtam kis acél gyűrű..na az a szimering futam )..azután fasza csavarhúzóval benyúlsz és elkezded szépekj kifelé fesziteni lyobbról balról ahogy a szimeringeket szokták...
de haa nem vagy képben hogy a szimeringeket hogy szokták kifesziteni egy csavarhúzó shufnituninger kombóval.. akkor inkább vidd servicébe(csavarnyúzó shufnituninger kombó=csavarhúzóval a kezében erősen gondolkodó humanoid )
szóval ha nem csináltál még ilyet akkor inkább going tú de szerelő
hádzsih
nem dot 4 van rályairva...
mert akkor lehet a 5,1 azt kéne dot 4 re...
ha meg mineralos akkor magura oil..
lást 129 old.:
http://www.karlstrommotor.se/u...
http://www.kepesmotor.hu/motor...
ide írd meg mennyit szánsz rá: drz400@citromail.hu