Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nyomjátok egymás ellen mi?
lehet tőle jó sokat fingani
asszony is barackot szed, képesek vagyunk napi fél vödörrel megenni
egész nap azzal foglalkoztam de most barack van... már rosszul vagyok ha barackot látok ellenben mikor fizetnek érte kicsit enyhül a dolog
nagyon ráérőőő .. :D hun a zöccség?
kedvencem mikor DRZ-sek írták hogy milyen igénytelen az meg az LC4 hamarabb szétmegy stb.. aztán pont az egyik fő kommenthuszártól olvastam hogy 30000nél szét kellett kapni a blokkját a gépnek (egy másiknak meg 15000nél)
tisztára sajnálom hogy ilyen fos KTM-re futotta csak
valóban már 2000től na mindegy nekem ez lett kiemelve
nekem is csak a megnyúlt membrán vót a nyűgje eddig, azóta szépen muzsikál remélem ehhez tartja magát és jóban leszünk
ez E :D
hát igen.. a sok csicska japánfan meg h szidja h szétesik.. keresd a videók között azt a hondás reklámos cuccot ahl a csávó a kezével csinálja a hondákat :D nézd mennyi dislikeot kaptam a hozzászólásomra
bakker ..igen...
ez a 2000(mert már akkor za a blokk volt)-2007ig blokk az a legjobb...a 2008asra sok a panasz hogy öszefolytak az olajaok és ... ez ott gikszer..
nem is akarnak olyan megbiz6ót csinálni..mert akkor a sok alkatrész nem tudja eladni ha 600-800 órás bontatlan blokkok lennének...mit azóta ia vanna azok a tipusokból...
mondjuk én az enyémrte ráköltötem...15ezret is 1,5 éve(azóta beleugrott kb 140 óra ..ugyhogy elég drága ez a 4t ktm
kurva az annya.. minek jön vissza? :D
jó, csak arra mondtam, hogy az EXC-nek is van
amúgy ennek is szeret visszajönni rövid időn belül ilyen ez
Örülök hogy jó lett
hát nem tom ha beállítom az első nagyobb igénybevételig jó és megint szelephangja van.. pedig mind2 himbagörgő új.. nemnagyon láttam/hallottam olyan ktm et aminek ne lett volna
van szelephang, ha nagyra hagyod :)
hát 08ban ugye újfajta blokk konstrukció van ami többek tapasztalata szerint szarabb lett mint a régi
nekem akármelyik EXC-st kérdeztem (az is akinek zsír új 2013asa van) azt mondta hogy 04-07ig van a legstrapabíróbb blokk és azt érdemes venni
GD
a 42 ff helyett a 40 alapjéárati fúvóka bevált..r ákorrekcióztam a levegő csavarral...igy nem a schúber tekergetésével van jóü alapjárati fordulat hanem a alapjárati ff át jövő benyakverékkel...és igy nem kell hogy emelt magas alapjáraton forogjon a motor és mégis indul mindég patentul... bedőlt helyzetből akár forrásponton is...épp csak ráteszem a lábom a berugó karra .már duruzsol az sx525
és olyan lett hogy .
tartósabb.. ráadásul minden ktm csörög.. főleg a kuplung.. szóval azt se halgassa.. és szelephang is jár mellé az is ktm.. mondjuk excnél nem biztos mert az lapkás talán már.. 04-07 ezek a legstrapabíróbbak mondjuk nem hiszem h 1 08-09 es annyira rossz lenne de az újak valóban kivannak hegyezve.. :S
Miben nyilvánul meg az hogy a régebbi jobb?
én meg kapásból azt hogy nem...
jobbak a 04-07es évjáratúak mint az újak
de e-mailt írni luxus úgyhogy biztos nem is érdekli annyira
Ez itt a KTM FÓRUM itt mindenki tud mindent, mindenki hibátlan, ha nem tudsz valamit olvass utána, ha nem tudsz olvasni keress képeket Ha szerencséd lesz majd valaki aki ért is hozzá csak leírja hogy mire kell oda figyelni. Az alapvető dolgokra biztos, nem csörög-e, füstöl-e, csapágyak( kerék, lengővilla, kormány) kuplung jól kiemel-e, meg úgy általában mindent amit egy motorvásárlásnál érdemes megnézni! Olyan nagyon bakot nem lőhetsz szerintem ha ezeket rendbe találod! Hogy mikorit vegyél én erre kapásból azt mondanám hogy minél újabbat...
Az a lényeg hogy te mindent tudsz akkor!
Nem,de téged látom írni sem tanítottak meg KMT- s
Szerinted miért kérdeztem épp a KMT fórumba?Te talán megadtól tanultál mindent?
Szia, írj nekem: dorikex@gmail.com
Aki itt,és ilyen kérdést tesz fel azt úgy át lehet baszni,mint szart a palánkon