Sziasztok!Jövőre nyárra szeretnék vásárolni egy KTM EXC modellt 450től-530cm3-ig bezárólag.Igazából nem sokat tudok róluk szeretnék utána olvasni hogy milyen évjáratot lenne érdemes vásárolni.Tudtok olyan oldalt mondani vagy cikkeket ahol utánuk lehet olvasni? pl:szervíz igény.esetleg melyik évjáratnak mi a hibája..Nem szeretnék "tudatlan" lenni vásárláskor mert könnyen át vágják az embert!
Lehet h csak én vagyok tudatlan,de én nm tudok verseny féket ebből a tipusból,ez egy FTE Beringer alsó-felső fék,sxw-ket,berg-eket,smr-eket szoktak vele szerelni
Szelep fedelet hagyd a helyén!
A vízpumpa deklit leveszed és a lapátot is...alatta van egy kis kerek szelence amiben vannak a szimeringek..van rajta 2 db kis csavarnak hely..oda betekersz csavarokat és finoman forgatva kihúzod az egészet..kicseréled a szimeringeket..figyelsz rá hogy állnak mert egymással szemben vannak..rakhatod is vissza..teszel a vez tengelyre egy kis szigetelő szalagot hogy az össze rakáskor ne tépje szét a szimeringet.beolajozol mindent,o gyűrűt tengelyt...ügyesen vissza tolod a helyére rá a lapát és a dekli...
nézd meg a vezérmű tengelyt ott ahol futnak a szimeringek milyen állapotú..van hogy azért ereszt mert nagyon be van maródva,na az egy másik történet..sok sikert
Hy!
Egy 2002-es Ktm 640 Lc4-en szervízben kicserélték az első láncfogaskeréknél a szimeringet+ o gyűrű és megint szivárog az olaj!
Ez Ktm betegség vagy ott rontottak el valamit?
Ha az olaj folyik mindenképp le kell venned a szelepfedelet mert v.színű a belső szimering kuka. Ilyenkor 2 szimering és 2 gumigyűrűt kell cserélni, de a tengelyt se árt megnézni mennyire kopott!
SEGITSÉG!HellO: Ktm sx 525-van és vízpumpa fedél alatt lévő kis lyukon folyik ki olaj... azt szeretném megkérdezni hogy vízpumpába tudok szimeringeket cserélni hogy ne szedjem le szelepfelet..?
aki csinált már ilyet légszi írja meg hogy a legegyszerűbb vízpumpa felújítása.
Fura, mert az enyém is csipkedi, motult használok és kb én is 2 decit öntök bele 1000km-enként viszont füstöt maximum szivatóval produkál hidegen, de az is korom fekete...
160/60r17-120/70r17 Metzeler
165/55r17-120/60r17 Michelin
165/55r17-120/70r17 Metzeler
165/55r17-120/70r17 Dunlop
+még rengeteg első slick:metzeler,michelin,dunlop,bridgestone 5.000/db
Tel:06702465353
Prox-ot meg ne sajnáld, horror történeteket hallottam róla.
A vízpumpa deklit leveszed és a lapátot is...alatta van egy kis kerek szelence amiben vannak a szimeringek..van rajta 2 db kis csavarnak hely..oda betekersz csavarokat és finoman forgatva kihúzod az egészet..kicseréled a szimeringeket..figyelsz rá hogy állnak mert egymással szemben vannak..rakhatod is vissza..teszel a vez tengelyre egy kis szigetelő szalagot hogy az össze rakáskor ne tépje szét a szimeringet.beolajozol mindent,o gyűrűt tengelyt...ügyesen vissza tolod a helyére rá a lapát és a dekli...
nézd meg a vezérmű tengelyt ott ahol futnak a szimeringek milyen állapotú..van hogy azért ereszt mert nagyon be van maródva,na az egy másik történet..sok sikert
Egy 2002-es Ktm 640 Lc4-en szervízben kicserélték az első láncfogaskeréknél a szimeringet+ o gyűrű és megint szivárog az olaj!
Ez Ktm betegség vagy ott rontottak el valamit?
aki csinált már ilyet légszi írja meg hogy a legegyszerűbb vízpumpa felújítása.
kösz előre is
Van valakinek tapasztalata Wössner hajtókarszettel?
Pinkék nem tudnak rendelni a gyártótól...
fudejóvagyról tudsz valamit? dolgozik még?
És mi az a mennyiség amit mondjuk 10.000km alatt benyel?
De azért 5 ezrenként megkapja a frisset (10e helyett).