Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igen ez ennyire bonyolult.A nehézség az hogy nem volt benne előtte akksi, igy nehéz viszonyitani hozzá.De mindegy
Az van hogy beneveznék 690 kis hercegre vagy az smc-re aztán a bergnél tutti kényelmesebb!
Áhoj!

Azt amit ini írt az úgy van mi is ezek szerint vizsgáltuk az aksit!
Károsodás nem történhet csak bosszantó hogy kinéz egy új aksi..!
Most olyan hogyha feltöltőm akkor kb 2 nap jó aztán elmegy/vagy leszívja valami és akkor annyi neki! Ki kell majd vizsgálni az enyémmel is a fax van! Addig meg rúgd vágd!
köszi a tippet amint tudom kipróbálom.
töltsd fel az akkut köss rá egy 50w feletti izzót és nézd mit csinál
ha villámgyorsan lemegy 12v alá akkor nem az igazi
Úgy vettem a motort hogy nem volt benne akksi.. Semmi támpontom nem volt hogy milyen is kéne bele, csak az amit a net írt (híbásan. természetesen...) Ha lett volna, nincs probléma.
az akkut ilyen tesztelős töltővel töltöttem és a végén jónak találta.
a fesszabra azért rámérek amint tudok
rem nem lesz nagy gond belőle.

milyen költségű dolgok lehetnek ezek? illetve okozhatnak vmi kárt ha így közlekedek?
akku halott(kimerült) ha sokáig van ilyen 10 volt felé meghal
ha jó akkuval sincs 14 volt feletti töltésed akkor a fesszab is hibás
ha a fesszab bemenő nincs olyan 30volt felé akkor a tekercsel (is)lehet hiba
Információra illetve tippre lenne szükségem!

A motor a következő hibajelenséget produkálja:

- önindítózásnál nem teker az önindító csak a relé kattog.
feszültség kevés akkuban 10,5 V kb. Járó motornál is csak 11,5 V!
- járó illetve nem járó motornál ha ráadom a világítást a sebesség mérő elkezd ugrálni és valótlan értékeket mutat, álló helyzetben ill haladás közben is. Világítást lekapcsolva a jó értéket mutatja.

Biztosítékokat megnéztem, azok jók. akku pár hete lett feltöltve és akkor jó volt a feszültség. a relé kipucolva mert oxidálódva volt az érintkező.

Tipp? mit érdemes átnézni?
Én az LC4-en elvagyok, de azon tudok előre-hátra mozogni az ülésen, nem mindig ugyanabban a szögben van behajlítva a karom, lábam.
A 3-as tyúkon viszont kb. 20 perc után már nyomta a térdemet a protektor, annyira össze voltam hajtogatva rajta...amúgy kiba jó moci, nagyon tetszett, de nekem egyszerűen kicsi...
Volt már nagyon kényelmes motorom meg kevésbé de 190/100kg ülni a tomporon oké hogy valami kényelmes de 100km után elzsibbad az ember picskurája bármin is üljön! Nekem 340km ment az LC4-be egyseggel de 100 után már álldigáltam közbe-közbe!
Ha akkora a motoros, mint a kutyám ülve, persze hogy nem okoz gondot...de 180 cm környékén már úgy ül rajta az ember, mint majom a köszörűkövön. Legalábbis a 3-as tyúkkal így jártam, 4-est meg még nem volt alkalmam próbálni (de ránézésre az sem nagyobb mint az előző).
üdv a hátsófékkar megvan még? sajnos az enyém ma eltört előre is kösz üdv Gyuri
Köszi szépen
Megtettem cseréltem, elindítottam kicsit járattam, kivittem mezőre megkergettem, azt homokbányába jó 1 órán át nyüstöltem majd földes úton megint megkergettem, azt hazaértem tünetmentesen
Egy kis beszámoló. Volt róla szó korábban, hogy a Duke nem egy túramotor. Szerintem sem az. Tegnap azonban 12 órát töltöttem nyeregben, két, összesen 3 órás megállással. 444 km szaladt bele. Mondhatom (másnap reggel is), hogy nem okoz kellemetlenséget egy ekkora út. A nyakam fáj csak.
Duke4
Általában ugye mindig van egy régi aksi...ami helyére az újat szeretnénk betenni mert a régi ugye benne van...és ebből következik az hogy mit ad isten a mérete is jó,meg a polaritás is.Meg kell mérni a régit,és olyat keresni...abból is azt aminek lehetőleg legnagyobb az indító árama.
Ez a folyamat tényleg ennyire bonyolult lenne?
Persze a minőség és az árak is eltérnek...de ez már egy másik történet.
A lánctakaritást azért kérdeztük mert sokan máshogy takairtják és másmire esküsznek.Van aki nem használ brigéciolt mert szerinte kinyirja a gyűrűket és hasonlók.Csupán emiatt kérdeztük.

Az akksi témához meg nem tudok mit hozzáfűzni, nem is értem miért gondolod hogy ez hülyeség volt...Te is jól tudod hogy akkumulátorból nem 1 fajta van, hiába azonosak abban hogy mondjuk 12V 8Ah, de a méretük más és más.
Ahogy irták is, volt aki megvette az akksit aztán nem fért be a helyére.Ezért volt az akksi téma

Ugatni meg piszkálódni lehet, csak marhára nem izgat
Lukaska Kakaska...ha már az iskolánál tartunk fejtsd már ki nekem hogy ahhoz milyen iskola vagy szint kell hogy felkürtöljük az egész netet,fórumot,hogy hogyan takarítsunk meg egy fránya rozsdás láncot,eldöntsük milyen akkumlátor kell a motorunkba stb...és ezen bonyolult dolgoknak az elemzése tart szinte hetekig.Aztán ha tényleg jön valaki akinek segítség kellene ti még jobban belekavarjátok a lecsóba a nagy iskolátokkal,tapasztalatotokkal...
Taníccs mester!
Ne kakaskoggy Lukaska...titeket kérdezni se kell...fújjátok a hüjjeséget egymást bátorítva igazi hüjjékhez illően. Mert igazik vagytok...nem beöltözöttek,ez TÉNY.
Hát nektek is felesleges volt ide átkerülni...ebbe a fórumba...hamár ott tartunk hogy ki hová kerül.
najó te is ilyen Taigetosz pozitív lehetsz
Nekem is van egy hasonló mondókám ami úgy hangzik hogy:
"Akkor dumálj, ha kérdeznek"

A másik.Te most komolyan csúfolódsz mások nevével?Mások ezt már akkor kinövik amikor átkerülnek általános iskolába
Jól van REXI...semmi baj.
Akkor ezek után bróbálj meg ezen szösszenet alapján cselekedni, ami emigyen hangzik:
Az okos hüjjéskedhet...de a hüjje NEM okoskodhat...
fúdehüjjevagy...üjjle..eggyes
Hello!

125 EXC 2002 Üzemmelegen nem forog ki, el sem éri a rezósávot, csak rángat, meg ritkán visszadurran a légszűrőbe. Fúvókák 180 és 45.
Tudnátok segíteni nekem, hogy mitől van ez?
ÉSZT! nem eszet.. :ASD nyelvtanóra? OFF? :D