az exc hiába nem utcai motor, szerintem sokkal inkább alkalmas utcára. Az smr-en semmi világitó tekrcs semmi nincs, de majd az okosok kijavítanak hogy sokkal jobban jár utcára EXC-vel.
mind1 én az ő helyben, vagy helyedben 1 smrt szereznék tuti.. max nem 1 hónapon belül vennék hanem nyár közepén addig meg gyűjtenék rá mert az azért drágább..
más áttét más futómű.. más sűrítési arány gondolom meg ilyenek.. más terhelést kap a 160 as gumival a betonon mint a 130 assal a terepen vagy nemtom mekkora 1 bütykös..
ezt gecire elfogalmaztam.. szóval többet használná betonon az exc-t mint a terepen és akkor inkább vegyen smr-t betonra mert az arra való és néha felrakja rá a bütykös gumit..
Akkor megkérdezem hogy próbáltál 525-öt?Utcára jobb sokkal mint a 450-es.A két motor összehasonlítása után érdemes nyilatkozni.Én az 525-öst se tartom utcára valónak pláne nem a 450-et de ez csak a saját tapasztalat.
Szép volt a karbon design is, ha nem lett volna összecigánykodva az egész.
Sok helyen meg volt szakadva, ki volt dörzsölődve, össze vissza lett az éle vagdosva.
Nem tudom én úgy vagyok vele hogy ez egy KTM, legyen már szép gyári és a gyári színe.
nem tudtad te záptojás?
mert mindenki tudja hogy az esemcé az ász .
(Peter griffin után szabadon )
Sok helyen meg volt szakadva, ki volt dörzsölődve, össze vissza lett az éle vagdosva.
Nem tudom én úgy vagyok vele hogy ez egy KTM, legyen már szép gyári és a gyári színe.
Az a kipufogó tartó