Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

az exc hiába nem utcai motor, szerintem sokkal inkább alkalmas utcára. Az smr-en semmi világitó tekrcs semmi nincs, de majd az okosok kijavítanak hogy sokkal jobban jár utcára EXC-vel.
mind1 én az ő helyben, vagy helyedben 1 smrt szereznék tuti.. max nem 1 hónapon belül vennék hanem nyár közepén addig meg gyűjtenék rá mert az azért drágább..
más áttét más futómű.. más sűrítési arány gondolom meg ilyenek.. más terhelést kap a 160 as gumival a betonon mint a 130 assal a terepen vagy nemtom mekkora 1 bütykös..
hee smrből olyan ritka a rendszámos mint a fehér holló formára meg ugyan az mint az exc.
ezt gecire elfogalmaztam.. szóval többet használná betonon az exc-t mint a terepen és akkor inkább vegyen smr-t betonra mert az arra való és néha felrakja rá a bütykös gumit..
hát inkább a betonra mint az exc.. úgy is betonon akarja többet használni arra meg jobb az smr bütykös gumival.. ne mond h nincs igazam
360 exc 2t
sőt, akkor már LC4et, nem?
Ez valami elmebeteg
Na mert az utcára való
igazából egyik se utcára való.. 450 smrt vegyél dórika vagy az 560 at.. ne exc-t..
Akkor megkérdezem hogy próbáltál 525-öt?Utcára jobb sokkal mint a 450-es.A két motor összehasonlítása után érdemes nyilatkozni.Én az 525-öst se tartom utcára valónak pláne nem a 450-et de ez csak a saját tapasztalat.
Jó hogy kerested 1 óra hosszáig, amikor előtted pár perccel tették fel
Próbáltam de nem sikerült beszélno senkivel.
jaaaaj. hát így már mindent értek! Jogos a felháborodás.
Nem, csak meg kéne várni még felmegy az összes kép
ezz a nyugalom megzavarására alkalmas komment vót tőlem az elééb ?
Hát marhára nem az összes képet töltöm újra fel, nézd már meg jobban azért
ennek örömére feltöltötted az összes fennlévő képet még egyszer


nem tudtad te záptojás?
mert mindenki tudja hogy az esemcé az ász .
(Peter griffin után szabadon )

Szép volt a karbon design is, ha nem lett volna összecigánykodva az egész.
Sok helyen meg volt szakadva, ki volt dörzsölődve, össze vissza lett az éle vagdosva.
Nem tudom én úgy vagyok vele hogy ez egy KTM, legyen már szép gyári és a gyári színe.
höjaj,még rossz nézni azt a videót! így már nem veszem meg Pálinkás Úrtól a motort!
Bár a motort is ilyen faszán tartotta volna karban
Hát az nem volt szép Dehát kinek mi. a karbon dizájn volt akinek tetszett
Jajj de ronda volt még itt.
Az a kipufogó tartó