Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

így már bejön

óóóhe a város krémje egyszer itt robbant le a suzuki... gondolkodtam is hogy otthagyom a francba
nabasszameg.. nekem jó.. https://www.youtube.com/watch?... ..
"Ez a videó nem létezik"

Basszus megsemmisült Gyöngyös
Mi folyik ott gyöngyösön?! http://youtu.be/by8oy6wtve8
Sziasztok!

Hamarosan vége a Márciusig tartó Motul akció.
Ha kell cserélned olajad, de még nem vetted meg akkor érdemes most megvenni.

Ezek a márkák vannak még: MOTUL, Valvoline, Repsol, Castrol, JT lánckerekek, HifloFiltro, K&N szűrők és ápoló szerek, DID láncok, Brembo, Ferodo, Ap Racing, NGK, PROX, VERTEX, TwinAir, KMC láncok, Pro-Grip, Renthal, Wössner, Athena, Japán kormánycsapágyok, teleszkópszimeringek stb stb

Email-ben (adatlapon) érdeklődjetek légyszi és írjátok meg, hogy erről a fórumról írtok.

Köszi Bury
te vetted meg a Honda CRF450X-et? :DDDDDDDDD (csak mert tegnap írt akinél érdeklődtem hogy elkelt..)
persze hogy túl köszi hogy megosztottad, remélem sok örömöt fog neked okozni
amúgy egyenlőre még nem döntöttem el mi lesz
mert időközbe vásároltam egy gépest (nem írom le milyet,mert kiutálnak a többiek,nem KTM) de ez a 450 már túltesz a 640-en lazán!
ezek után már bátran ki merem jelenteni,hogy felesleges az 525,elég a 450 is!
nem lebeszélni akarlak,csak leírtam a véleményem,tapasztalatom.
szerintem az is hasonló élményt fog nyújtani
hellosziaszevasz
azt még éppenséggel nem. 450ből csak yamaha wr jutott. miért?
szerintem HA már úgyi mindegy a kerékagynak, akkor ne a csapágyat pontozza mert az nagyon kemény, hanem a házat!
Egy próbát megér, de csak ha tényleg már úgy is rotty van a kerékagynak !
Igazából ha nincs 2 méteres lötyögésed akkor fel is pontozhatod a csapágyat, fogsz egy pontozót jól körbepontozod megkened csapágyrögzítővel oszt lehet bepréselni
okés azért köszi
helllloszia!

próbáltál már 450-es exc-t?
Amiben dupla csapágy van, azt Talon-nak hívják. Tényleg nem 20e Ft, de nekem két motoromat is kiszolgálta...
ez hülyeség..ha izgalmat akarsz nem várod meg a végét. .
ez nem olyan mint a szeksz..mert ott megvárod a végét..mert az meg ott izgalmas...de mindég ugyan az jön ki a végén , hogy ki a ... geci
aki beszállt a körhintába annak meg kell várni a menet végét
ára van a jó és könnyű motornak
vagy egy olyna munka hely kell ahol megfizetnek...vagy az hogy ebbe na szép országban ne csa kaz érezze lól magát aki 300.000 felett van a bruttólya mert a 16% az kell.
haver ebbe a kategóriába van..és ö is mondja hogy oké hohy most még egy 50essel többet visz haza..de nem érti ..eddig is jutott szépen.. mért nem lehet azokat felzárkoztatni aki kkicsit az elnyomottabb rétegben vannak

a leleményesség fontos.. attól lesz az ember okosabb...
és ha a motor igazolja hogy mondjuk nem hullik szét tőle hanme sokáig sokáig jó még akkor az nem is annyira kókányolás.. azért az az de mégsem annyira
Addig amíg fél havi kereset 1 kerékagy muszáj leleményesnek lenni, bizonyos határig!
ez is okos...
nekem a 0,2 miliméter alattit a csapágyragasztó..zöld szinű 2701 loctálytli az megfogata...
de a nagyobbhoz ahoz..egy fém márőszalagból lett kivágva a csik...épp körbe kicsit ..pár milivel kissebb legyen mint a csapágy..és bezsirozva..szépen be lehetett kocogtatni a után a a csapágyat...azzal ment fél évig...aztán az új gazdinál Xet még...
az agyat akkor javallott csrerélni ha már a repedés mai előjön nem javitható...
tos 50 azt is szépen megheggejti...
még lehet javitani a forrrasztásossal...ahogy makiék is..
meg lehet olat hogy kissebb csapágyhoz csináltatsz hozzá persejt...
20as belső átmérőlyű csapágyig lehet elmenni...ahoz kb 3-5mm vastagfalú persejt kell csináltatni.. kissebb csapágy bele.. meg egy távtartó szimeringfutamot..
persze szépen kimérve...mert akkor a gyári szimeringfutam ugy már nem jó hozzá..de mivel 20as a kerék tengelye ezért ez is igy megoldható...

a leleményesség határtalan..
de amit a tos 50 csinál.. hogy gyártottak hozzá valami spéci aluból olyan kerékagyat amiben a lánckerék oldalon..dupla csapág van
dehát az meg azért nem 20 rugó..hanem..bár tos 50 tudja a pontos árat rálya
A perselyezés a szakszerű javítás, de az olcsóbb és gyorsabb, ha pl. 1 energiaitalos dobozból vágsz odaillő csíkot és úgy ütöd be a csapágyat . Sokszor úgy megfogja cserénél alig lehet kiütni, persze minden motorozás után ellenőrizni kell nem lóg e. Ha az előző gazdája is néha ránéz nem szorul meg a csapágy és nem fordul meg a házban!
forgó primer..és az álló szekunder tengely
bocsánat
mer van bene váltó..
képzeld el hogy az olaj súrlódásból adódóan a qÚplung lamellák nem képesek úgy szétemelni (főleg napi első induláskor)hogy ne hajtsák a a primer váltó tengelyt mikor a főtengely is forog ezerrel(de lehet hogy 1500al is forog...)a szekunder meg mivel a hádtcsó kereked áll..ezért a szekunder tengelyed is ..ha van rajta lánc..ami azért szokott szóval ..a szokások rabja ként azt mondom ilyen kor áll a szekunder tengely.. a főtengely forog..a primer meg szintén forog a kuplung lamellák között fellépő olajsúrlódás miatt ..
főleg reggel mikor még az olaj vastagabb(kelés után ) és ekkor jön a tulaj és kapcsol egy fokozatot..
csatt...
mert a forgó primer tengej.és az álló primert tengelky összekapcsolódik...
a primer is megáll.mert az olajat könnybben legyőzi mint a váltóban lévő fogaskerekek kapcsoló körmeit...
szóval megáll a primer ..és ez a lendület ..mivel eddig forgott..ez nekicsapja a fogaskerék oldaléábna lévő hornyot és a kapcsoló körm9ö tegymásnak.. mivel a váltó fémbpől van..acélból..ezért a fémes hang,...
remélem elég tudományos voltam...
és kielégitettem a tudásod a hang irányában
De lenne ingyen jegyem erre a szutyokra :D:D majd a facsebukon meselek.
Helló.van egy ktm sx 250 2002-es és 1.-be rakásnál kicsit reccsen a váltója. de a motor csak akkor indul el ha a kuplungkart félig kiengedem. az érdekelne hogy miért reccsenhet?ha valaki tudná az okát megköszönném ha megosztaná velem.
Nebassz már!
Akkor most kell keresnem valami másik programot hétvégére Pedig egy diósat megettem volna.

Ki vette meg?A 3 kismalac
most kajak?.. miért?