Hát ezt jól kibeszéltétek.SMR-t utcára kb annyi értelme lenne mint ha egy SX-et vennél utcára.Az SMR-en egyedűl az a plusz hogy utcai gumik vannak rajta.Utcai motorozásra teljesen elég az EXC futóműve mivel nem versenypályán fogsz kőrözni.De alapjába véve ha utcán akarsz menni rengeteget akkor felejtsd el az összes ilyen variációt mert oda az LC4-es való Ha kicsi terep lenne csak akkor egy 625SXC +egy SM szett.Így nyáron kimenni párszor utcára oda még aztmondom van értelme az EXC-nek de nem oda való ezt én így tapasztaltam.
berakhatod a cross kereket de csak nagy tárcsával mert ezen radiális fék van, nem tudod kikapni a fékátalakítót.
A nagy tárcsa meg terepen sérülékeny, meg felesleges
De azért bitang jól néz ki az a gép.
kereket sztem nem nehezebb alá tenni a futóművel kapcsolatban nemtom talán igazad van talán nem majd 1 hozzáértő megmondja,.. mindenesetre az az smr amit linkeltem sztem gecijó... rátenném a 08 as idomzatot mit mutatna.. :D
ahha ahha, de te csak azt veszed figyelembe hogy a kerék mivel van kapcsolatba
SMR-nél betonnyal
EXC-nél sárral.
Viszont a futóművet könyebb átalakíttatni mint az áttétellel szórakozni, plusz az smr alá már nehezebb cross kereket tenni meg a kemény futómű terepen kiveri a fogat ellentétben az EXC alá bepattintasz SM kereket oszt vígan röfögsz a faluba
lámpa meg azért van rajta mert vannak olyan versenyek ahol olyan sötét helyen kell menni mint a TEHÉNbe amilyen sötét van.. a ricsizúzda is volt olyanon.. ő megmondja neked h abba a csőbe szart se ért a lámpa az exc-n.. :D
és 1 beton pályára szánt motor inkább alkalmas utcai (nálunk betonos az utca) közlekedésre mint 1 sárba meg erdőbe meg az endúró pályára szánt motor SZERINTEM!
nem mondtam h jobb de inkább oda való mint az exc.. az smr betonos pályára való az exc a sáros versenyre Erzberg meg Romaniacs meg ilyen baszományok.. akkor már több köze van az utcához a betonos pályának nem? én ezen a vonalon indultam el..
A nagy tárcsa meg terepen sérülékeny, meg felesleges
De azért bitang jól néz ki az a gép.
SMR-nél betonnyal
EXC-nél sárral.
Viszont a futóművet könyebb átalakíttatni mint az áttétellel szórakozni, plusz az smr alá már nehezebb cross kereket tenni meg a kemény futómű terepen kiveri a fogat ellentétben az EXC alá bepattintasz SM kereket oszt vígan röfögsz a faluba
én meg azon hogy
SX a cross
SMR a supermoto
EXC meg a rendszámos "utcai enduro "